עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון דלתות אלומיניום

תיקון דלתות אלומיניום ידרש בדרך כלל כאשר תהיה בעיה בצילינדר, במנגנון המנעול או בידית. במקרים האלו מדובר בעבודה די פשוטה שבדרך כלל תכלול החלפה של החלק התקול. לעומת זאת, יכול להיות שהבעיה היא בכלל בצירים - ופה העבודה היא כבר קצת יותר מורכבת ואולי אפילו לא מתאימה למנעולן. בכל אופן, החדשות הטובות הן שתיקון דלתות אלומיניום יעלה לכם בין 250-500 ש"ח ברוב המקרים. כל מה שחשוב לדעת לפני תיקון דלתות אלומיניום - בעמוד הבא


תיקון דלתות אלומיניום

הדבר הראשון שחשוב לדעת לגבי תיקון דלתות אלומיניום הוא שלא כל עבודת תיקון מתאימה למנעולנים, ולפעמים תצטרכו בכלל מתקין דלתות אלומיניום. איך נדע למי לקרוא? אם הבעיה היא במשקוף או בדלת עצמה, נזמין איש דלתות. לדוגמא, לפעמים דלת לא נסגרת מכיוון שהאלומיניום התרחב כתוצאה משינוי מזג אוויר. במקרה כזה נעזר באיש דלתות שיגלח חלק מהמשקוף. אם הבעיה היא בצירים ההחלטה בנוגע לבעל מקצוע מתאים היא קצת יותר מסובכת, ונרחיב עליה בהמשך.

 


החלפת מנגנון בדלת אלומיניום

בדלתות אלומיניום יש מה שנקרא מנגנון צר, בניגוד למנגנונים רב בריחיים, שיותר נפוצים בדלתות כניסה לבית. בעיות במנגנון צר יכולות להתבטא או ב״היתפסות״ של המפתח בצילינדר וחוסר יכולת לסובב אותו, או בלשונית שלא מתפקדת כראוי (לדוגמא, לשונית שלא חוזרת עד הסוף לתוך הדלת כשהידית במצב ניטרלי). ברוב המוחלט של המקרים, אם הבעיה היא במנגנון, המנעולן פשוט יחליף לכם את כל המנגנון ולא יתקן את המנגנון הקיים. פתיחה ותיקון של בעיה נקודתית במנגנון הן עבודות ארוכות ומסורבלות, ולפיכך פחות משתלמות.


החלפת צילינדר בדלת אלומיניום

בדומה למנגנון, גם צילינדר הוא רכיב שלא משתלם לתקן, ולכן אם הצילינדר שלכם תקול המנעולן כנראה פשוט יחליף אותו. תוכלו לדעת שהבעיה בצילינדר אם אתם מרגישים תקיעות או קושי בסיבוב המפתח. צילינדרים יכולים להתקלקל מסתם בלאי רגיל, אבל חול ולכלוך שנכנסים אליהם מקצרים להם מאוד את החיים. לכן, תמיד כדאי לוודא שהמפתח נקי לפני שמכניסים אותו לצילינדר.

 


תיקון ידית בדלת אלומיניום

בניגוד לצילינדר ולמנגנון, ידית היא דווקא חלק של הדלת שבדרך כלל מתקנים נקודתית. למען האמת, בתיקון דלתות אלומיניום נדיר שצריך להחליף את הידית עצמה, ואם עושים את זה, זה בדרך כלל מסיבות אסתטיות. אם הידית שלכם לא מתפקדת כראוי, יש שני חשודים עיקריים:

דלת אלומיניום בורג: לפעמים הבורג שמחזיק את הידית במקומה סתם מתרופף, ובמקרה הזה אתם לגמרי יכולים לחזק אותו חזרה בעצמכם. אבל לפעמים הבורג כבר כל כך שחוק שהוא עצמו לא מצליח להחזיק יותר את הידית. במקרה כזה תידרשו למנעולן שיחליף לכם את הבורג לאחד חדש.

דלת אלומיניום מוט: בתוך הידית יש מוט מתכת שמחזיק אותה ומחבר אותה למנגנון. ובדרך כלל כשחלק של הידית נשבר, הוא האשם. במקרה הזה המנעולן פשוט יסיר את הידית, יחליף את המוט השבור במוט חדש ויחזיר את הידית למקומה.

 


תיקון צירים בדלת אלומיניום

פה הבעיה היא קצת יותר מורכבת, ולא בטוח שמנעולן הוא האדם המתאים לטפל בה. יש שתי בעיות עיקריות שיכולות לקרות בצירים של דלת אלומיניום:

 

כיוון דלת אלומיניום

צירים של דלת יכולים להתרופף עם הזמן, מה שגורם לדלת "לשקוע" קצת, כך שהבריחים והלשונית שלה לא עומדים בקו אחד עם החורים שלהם במשקוף. בדלתות רב בריח ודלתות עץ כיוון צירים הוא עבודה פשוטה שכל מנעולן יכול לבצע, אבל בדלתות אלומיניום הסיפור הוא לא כל כך פשוט. כיוון דלתות אלומיניום שלא מתבצע כראוי יכול לגרום לנזק רציני לצירים עצמם. לכן, אם אתם חושדים שזאת הבעיה, אנחנו ממליצים לוודא מול המנעולן שאתם מזמינים שהוא ביצע כיוון דלתות אלומיניום בעבר. חשוב לציין שכל מתקין דלתות אלומיניום יכול לבצע עבורכם כיוון דלת.

 

צירים עקומים או שבורים

צירים לא נוטים להישבר או להתעקם מעצמם, אבל בגלל שדלתות אלומיניום הן הרבה פעמים דלתות כניסה לבניין, הן סובלות מקצת יותר התעללות מכל דלת אחרת: טריקות חזקות או ילדים שנתלים על הדלת בהחלט יכולים להביא לציר שבור או עקום. מנעולנים כמעט אף פעם לא מבצעים החלפת צירים בדלת אלומיניום, ובדרך כלל לעבודה כזאת תאלצו להיעזר במתקין דלתות אלומיניום. לעומת זאת, כן יש מנעולנים שהרחיבו את תחום הפעילות שלהם, ולכן אם יש לכם מנעולן קבוע תמיד שווה לברר איתו אם במקרה הוא מבצע את העבודה.

 

דלתות פנים אלומיניום

מחיר תיקון דלתות אלומיניום

מחיר מחיר החלפת מנגנון בדלת אלומיניום נע בין 300-500 ש"ח לא כולל מע"מ.

מחיר מחיר החלפת צילינדר בדלת אלומיניום נע בין 250-400 ש"ח לא כולל מע"מ.

מחיר מחיר תיקון ידית בדלת אלומיניום נע בין 250-350 ש"ח לא כולל מע"מ.

מחיר מחיר כיוון דלת אלומיניום נע בין 250-350 ש"ח לא כולל מע"מ.

 

אחריות על תיקון דלתות אלומיניום

בגלל שדלתות אלומיניום בדרך כלל נמצאות בכניסה למקומות ציבוריים, אין עליהן אחריות. הסיכון לפגיעה בדלת הוא גבוהה מאוד, ולכן המנעולן לא יכול להציע אחריות. יש מנעולנים שמציעים אחריות של חודש – חודשיים, כל עוד הבעיה נובעת בבירור מפגם במוצר ולא משימוש אגרסיבי בדלת.


מנעולנים מומלצים לתיקון דלתות אלומיניום

בין אם זאת דלת הבניין שלכם, הדלת למרפסת או הדלת לבית העסק שלכם, אנחנו בטוחים שאתם לא רוצים להיתקע עם בעיות חוזרות ונשנות בדלת. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של מנעולנים מומלצים לתיקון דלתות אלומיניום, כולל חוות דעת וציונים של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה החלפת צילינדר?

החלפת צילינדר בדלת אלומיניום תעלה בין 250-400 ש"ח ללא מע"מ, תלוי בצילינדר עצמו, ובשאלה האם המנעולן הגיע בזמנים חריגים כמו שבת או חג.

איך מחליפים מנעול בדלת?

קודם כל, כשמחליפים מנעול בדלת צריך להבין איזה חלק תקול - הצילינדר או המנגנון. לאחר מכן, ההחלפת המנעול תלויה בסוג המנעול שיש לכם, וזאת עבודה שמומלץ להשאיר למנעולן.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק