עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

כספת לנשק

בחירת כספת לנשק צריכה להיות בול פגיעה. מצד אחד, היא צריכה לשמור על הנשק שלכם בצורה מאובטחת, ומצד שני צריכה להיות נוחה גם בשבילכם. בכל זאת, אתם אלה שעומדים על המשמר. תוכלו לבחור בין כספת דיגיטלית, מכאנית וביומטרית. לא משנה איזה כספת תבחרו, במקרה שתאחסנו בה נשק, תהיו חייבים לקבע אותה לקיר. אילו סוגי כספות מתאימות לנשק? כמה עולה כספת ומה מחיר ההתקנה? כתבנו את המאמר אישית בשבילכם


תקן כספת לנשק אישי

לפני הכל, הכספת שתבחרו לא משנה אם היא כספת דיגיטלית, ביומטרית או מכאנית, היא חייבת לעמוד בתקן כספת לאקדח. לפי ההנחיה של המשרד לביטחון פנים, כספת לנשק אישי צריכה להיות ברמת מיגון c1 (רמות המיגון נעות בין A-D). הכספת צריכה להיות עשויה מפלדה, ובעלת מעצור שימנע את האפשרות לדחוף את הדלת פנימה. בנוסף, גוף הכספת צריך להיות בעובי של 4 מ"מ והדלת בעובי 8 מ"מ.

נורה  לפני שאתם קונים כספת לנשקי אישי, בדקו שהיא עומדת בתקן כספת לאקדח.

סימן קריאה שימו לב: לרוב, על גבי האריזה של הכספת יהיה כתוב אם היא עומדת בתקן.

 

כספת לאקדח

 כספת מכאנית לנשק אישי

כספת כספת מכאני נפתחת בעזרת מפתח ידני, ממש כמו מנעול של דלת.

 

יתרונות לכספת מכאנית לנשק:

וי רמת אבטחה - מנגנון הנעילה של כספת עם מפתח, מבוסס על נעילת בריחים ולכן הוא מאובטח וקשה לפריצה. כספת מכאנית, כשהיא מקובעת לקיר נחשבת המומלצת ביותר לאחסון נשק אישי.

וי עמידות - כספת מכאנית נחשבת לעמידה, בעיקר כי היא לא עובדת על סוללות או מנגנון דיגיטלי אחר. כספת מכאנית לא מצריכה תחזוקה, ואם תשמשו במפתח בעדינות כנראה שלא צפויות לכם הרבה תקלות.

 

חסרונות לכספת מכאנית לנשק:

איקס פריצת הכספת - אם איבדתם את המפתח, או שהוא חלילה התעקם, לא תהיה לכם גישה חלופית לכספת. במקרה כזה, תצטרכו להזמין מנעול שיפרוץ את הכספת ויתקין לכם מנעול חדש. לא חסכוני במיוחד.

איקס נוחות משתמש – לרוב, תקבלו למנעול הכספת מפתח אחד שאותו תצטרכו גם להחביא. קל מאוד לאבד את המפתח או לשכוח איפה שמתם אותו, אז קחו את זה בחשבון.

 

כספת לנשק

 כספת דיגיטלית לנשק אישי

 כספת כספת דיגיטלית נפתחת באמצעות קודן שעובד על סוללות. הקוד לכספת מורכב מארבע ספרות שעליהן אתם מחליטים. ספרות שנת הלידה זה קצת קל מידי, תסלחו לנו. לרוב, יש לכספת גם מנגנון ספייר – מכאני.

 

יתרונות לכספת דיגיטלית לנשק:

וי נוחות משתמש – כספת דיגיטלית ביתית נפתחת באמצעות קוד עם 4 ספרות, ככה שהגישה אליה נוחה ומהירה ותוכלו לחלוק אותה עם שאר בני המשפחה (רק עם מי שיש לו רישיון לאקדח, כמובן 😊).

וי מקדם ביטחון – רוב הכספות הדיגיטליות מגיעות גם עם מנעול מכני ומפתח ספייר. ככה שתוכלו להשתמש בו לפתיחת הכספת כשנגמרה הסוללה או אם יש תקלה במנגנון. ככה, לא תצטרכו לפרוץ אותה.

 

חסרונות לכספת דיגיטלית לנשק:

איקס רמת אבטחה - מנגנון הנעילה של כספת דיגיטלית נחשב לחלש ואפשר לפרוץ אותו יחסית בקלות. לכן, כספת דיגיטלית מומלצת יותר לאחסון מסמכים או כסף ופחות ככספת לנשק אישי.

איקס עמידות בלחות - בגלל שמנגנון הנעילה הוא דיגיטלי, העמידות שלו ללחות או לרטיבות חלשה וזה יוצר תקלות. לכן, אם אתם גרים באזור בו יש לחות גבוהה, אולי עדיף לשקול לקנות כספת עם מנגנון מכאני. 

 

כספת שנגמרה הסוללה

כספת ביומטרית לנשק אישי

כספת כספת ביומטרית לאקדח נפתחת באמצעות טביעת האצבע שלכם. שהרי ידוע, שאין טביעת אצבע אחת דומה לחברתה. לרוב הכספות הביומטריות, תוכלו לקבוע אפשרות פתיחה ליותר מטביעת אצבע אחת.

 

יתרונות לכספת ביומטרית לאקדח:

וי נוחות משתמש – מבין כל המנגנונים, המנגנון של כספת עם טביעת אצבע הוא הפשוט ביותר לשימוש ויש לו רמת פרטיות גבוהה. אין כאן קוד שאפשר לשכוח או מפתח שמאבדים - טביעת האצבע שלכם שם כדי להישאר.

וי עמידות באש – רוב הכספות הביומטריות לאקדח מגיעות עם תכונת בונוס - עמידות באש. ככה, שבמקרה של שריפה, לא עלינו, הכספת תוכל לשרוד במשך כמה שעות עד לחילוץ.

 

חסרונות לכספת ביומטרית לאקדח:

איקס מחיר – כספת ביומטרית לאקדח נחשבת ליקרה לעומת כספת מכאנית או כספת דיגיטלית.

איקס תחזוקה – כספת ביומטרית פועלת על סוללות שצריך לזכור להחליף מידי פעם. לחלק מהכספות הביומטריות אין עוד סוג מנעול. לכן, אם יגמרו הסוללות והכספת תנעל, תצטרכו להחליף אותה וכנראה שתזרקו הרבה כסף לפח.

 

כספת ביומטרית

כספת מומלצת לאקדח

תוכלו לקנות כספת לאקדח חברות שונות כמו למשל: ״רב בריח״,ExecutiveSafe”״ “Yale”,ו “JSH”’. אם אתם מתלבטים באיזה כספת כדאי לכם לבחור לאחסון נשק אישי, שאלנו במיוחד בשבילכם מנעולנים מומלצים. רוב המנעולנים המליצו על חברת “Yale”  לכספת לאקדח בזכות האחריות שהיא נותנת ושירות הלקוחות היעיל שלה. למקום השני בתחרות, הגיעה חברת ״רב בריח״ ולמקום השלישי והמכובד חברת “JSH”. אם אתם מעוניינים בכל זאת לקנות כספת לנשק אישי של חברה אחרת, תוכלו להתייעץ על כך עם מנעולן מקצועי שידע להמליץ לכם מניסיונו האישי.  

 

כספת לנשק אישי של יל מאתר ksp

התקנת כספת לנשק אישי

אחרי שבחרתם את סוג הכספת לנשק האישי שלכם, הגיע הזמן לצעד הבא שהוא  קיבוע הכספת לקיר. כן, חייבים לקבע כספת לנשק אישי, לפי תקן כספת לאקדח. זה נועד כדי להקשות על גנבים לקחת את הכספת איתם ולפרוץ אותה בזמנם החופשי. כשהכספת מקובעת לקיר בצורה נכונה וחזקה, קשה מאוד לתלוש אותה מהקיר. התקנת כספת לאקדח זה תהליך שמבצע מנעולן מוסמך, בו הוא מעגן את הכספת לקיר דרך חורי תלייה יעודים ובעזרת ברגים גדולים.

 

קיבוע כספת לקיר

מחיר כספת לנשק אישי

כסף מחיר כספת דיגיטלית נע בין 200-650 ₪.

כסף מחיר כספת מכאנית נע בין 200-650 ₪.

כסף מחיר כספת ביומטרית נע בין 700-2,000 ₪.

כסף מחיר התקנת כספת לקיר נע בין 450-550 ₪.

 

שימו לב: המחירים במאמר מתייחסים לכספת ביתית קטנה לאקדח.


;

שאלות נפוצות לדף זה

בין איזה כספות אפשר לבחור?

תוכלו לבחור לאחסן נשק אישי בכספת דיגיטלית, מכאנית או ביומטרית. 

איזה כספת מומלצת לאקדח?

כספת של חברת ״יל״ נחשבת למומלצת לאחסון נשק אישי.

מה המחיר של התקנת כספת בקיר?

המחיר להתקנת כספת קטנה לאקדח נע בין 450-550 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק