עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

כספות ביתיות

לא כל בית צריך כספת, אבל אם אתם חייבים לאחסן בבית אקדח, דרכון או את התכשיטים של דודה עמירה, כספת ביתית זה המוצר בשבילכם. יש חמישה סוגי כספות, ולבחור בין אופציות זה אף פעם לא קל. בכל מקרה, סוג הנעילה של הכספת, מכאני, דיגיטלי או ביומטרי הוא לגמרי השיקול החשוב. איזה סוגי כספות ביתיות יש, איזו כספת מתאימה לבית שלכם וכמה זה יעלה? תמשיכו לקרוא, את המידע הזה אנחנו לא שומרים בכספת


סוגי כספות ביתיות

יש מגוון סוגי כספות ביתיות: כספת דיגיטלית, כספת מכאנית, כספת ביומטרית, כספת לנשק ארוך וכספת חסינת אש. כספת ביתית קטנה יותר לעומת כספת מוסדית, והמטרה שלה היא לשמור על דברים אישיים או יקרי ערך, ולא על דברים מסווגים ומשרדיים.

לכל בית מתאימה כספת אחרת, וכדי שהבחירה שלכם תפגע בול במטרה, חשוב להבין מאיזו סיבה אתם בכלל מחפשים כספת. לפי זה, תוכלו לבחור את סוג הכספת הביתית שמתאימה לכם. הנה האופציות:


כספת דיגיטלית ביתית

כספת דיגיטלית ננעלת בעזרת קודן שעובד על סוללות. לפתיחת הקודן מזינים קוד של ארבע ספרות לבחירתכם. לרוב הכספות הדיגיטליות יש גם נעילה מכאנית (מנעול ומפתח) ליתר ביטחון. כשזה מגיע לכספת דיגיטלית, טיפ הזהב הוא לשמור מכל משמר על מפתח הספייר. המפתח יציל אותכם בשני מצבים, שעלולים לקרות לכולם, תאמינו לנו:

מספר 1 במקרה שנגמרה לכספת הסוללה, תצטרכו את המפתח כדי להגיע לבית הסוללות, שנמצא בתוך הכספת, ורק אז תוכלו להחליף אותן.

מספר 2 במקרה ששכחתם את הקוד לכספת, כפתור האיפוס נמצא גם הוא בתוך הכספת.

וי היתרון המרכזי של הכספת הדיגיטלית הוא הנוחות שלה, ממש כמו סיסמא לטלפון. 

איקס פריצת כספת דיגיטלית נחשבת לקלה יחסית. לכן, עדיף שלא לאחסן בה נשק.

כספת בשורה התחתונה - אם המטרה שלכם היא אחסון מסמכים וקצת כסף, כספת דיגיטלית יכולה להיות אחלה פתרון עבורכם.  

 

כספת דיגיטלית

כספת מכאנית ביתית

כספת מכאנית ננעלת בעזרת מנעול שמבוסס על נעילת בריחים ומפתח. המנעול של כספת מכאנית צר מאוד ומקשה על פריצה של הכספת. לכן, היא נחשבת למאובטחת יותר מכספת דיגיטלית. כספת עם מפתח נחשבת לעמידה בגלל שהיא לא עובדת על מנגנון דיגיטלי. 

וי כספת מכאנית לרוב מומלצת לאחסון נשק אישי, אבל בכל מקרה וודאו שעל גבי האריזה שלה מצוין שהיא עומדת בתקן C1 - תקן כספת לאקדח.

איקס החיסרון של הכספת המכאנית הוא שבמידה ותאבדו את המפתח, לא תהיה לכם גישה אחרת לכספת ותצטרכו לפרוץ אותה.

כספת בשורה התחתונה - כספת מכאנית אומנם לא נחשבת להמצאה חדשה ומתקדמת, אבל רמת הבטיחות שלה גבוהה והיא מומלצת לאחסון אקדח.

 

כספת לנשק

כספת ביומטרית

כספת ביומטרית היא המצאה חדשה ויקרה יחסית. ממש כמו בדרכון ביומטרי, הזיהוי מתבצע עם טביעת האצבע שלכם. מנגנון הנעילה הביומטרי נוח במיוחד, פשוט מניחים את האצבע על גבי מכשיר הזיהוי - והכספת נפתחת.

כספת ביומטרית נחשבת למאובטחת, בכל זאת, טביעת אצבע היא לגמרי דבר אישי. בדיוק בגלל זה, היא מתאימה גם ככספת לנשק. 

וי לחלק מהכספות הביומטריות יש גם נעילה מכאנית, למקרה שתיגמר הסוללה או שהזיהוי הביומטרי יפסיק לעבוד. לכן, חשוב מאוד לשמור על המפתח כדי שלא תצטרכו לפרוץ את הכספת, זה יחסוך לכם הרבה כסף.

איקס למרות החדשנות והקידמה, גם הכספת הביומטרית עובדת על סוללות - אז אל תשכחו להחליף אותן כשהכספת מסמנת לנו שהגיע הזמן.

טיפ  בחלק מהכספות הביומטריות תוכלו לקבוע יותר מטביעת אצבע אחת לנוחות שלכם או לשימוש של עוד בני משפחה (רק אלה שאתם סומכים עליהם, כמובן).

כספת בשורה התחתונה - כספת ביומטרית היא דרך נוחה לאחסן נשק או דברים יקרי ערך, והגישה אליה מהירה ובטוחה. אבל, העלות שלה גבוהה יותר משאר הכספות הביתיות וכדאי לקחת את זה בחשבון.

 

כספת ביומטרית

כספת לנשק ארוך

כספת לנשק ארוך היא ארון ברזל גבוה, שנועד לאחזקת רובים. זוהי כספת גדולה וכבדה, ששוקלת בין 20-55 קילו והגובה שלה נע בין מטר למטר חמישים. כספת לנשק ארוך יכולה להיות צרה או רחבה יותר, תלוי בכמות הנשקים הארוכים שתצטרכו לאחסן.

למרות הגודל שלה, כספת לנשק ארוך מתאימה גם לבית. בתחנות משטרה לדוגמא, יש כספות רחבות יותר. אם יש לכם רובה 16M אחד לאחסן, כספת צרה לגמרי תספיק. כמו כספת לאקדח, גם כספת לנשק ארוך צריך לעגן לקיר.  

וי לכספת לנשק ארוך יש גם מנגנון נעילה מכאני וגם מנגנון נעילה דיגיטלי, תוכלו לבחור את המנגנון שנוח לכם.

כספת בשורה התחתונה - אם יש לכם בבית רובה, אין לכם יותר מדי ברירות וכספת לנשק ארוך זה הפיתרון בשבילכם, לפי החוק. כשאתם קונים כספת לנשק ארוך, תוכלו לבחור במנגנון הנעילה שהכי נוח לכם 😊

 

כספת לנשק ארוך

כספת חסינת אש

כספת חסינת אש היא כספת רגילה, העניין השונה הוא רק התכונה של עמידות באש. זוהי לגמרי תכונה חשובה, אבל קחו בחשבון שהיא מייקרת משמעותית את המחיר של הכספת. תוכלו למצוא את הכספת בכל מנגנוני הנעילה: מכאני, דיגיטלי או ביומטרי. כן, גם כאן נעילה דיגטילית או ביומטרית מגיעה גם עם נעילה מכאנית ומפתח גיבוי.

לכספות חסינות אש יש סף שריפה שונה, ממש כמו סף כאב אצל בני אדם. כספות חסינות אש נועדו לעמוד בטמפרטורות גבוהות של בין 1,000-1,200 מעלות במשך בין חצי שעה לשעתיים. כספת חסינת אש מתאימה גם היא לאחסון נשק אישי, כמובן ורק במידה והיא עומדת בתקן כספת לאקדח.

וי כספות חסינות אש מגיעות בגדלים שונים, החל מכספת ביתית קטנה ועד ארון לנשק ארוך. אז אם תרצו להשתדרג, תוכלו לקנות כספת עם מנגנון נעילה ובגודל לבחירתכם, שתשמור על התכולה שלה במקרה של שריפה.

איקס כספות חסינות אש הן סוג הכספות היקר ביותר בשוק,

כספת בשורה התחתונה - כספת חסינת אש נותנת הגנה כפולה - גם מפני גניבות וגם מפני אסון אחר. אז, אם התכונה הזאת חשובה לכם במיוחד, תשקלו להשקיע.

 

כספת לנשק אישי של יל מאתר ksp

התקנת כספת לקיר

אם הכספת שהחלטתם לקנות נועדה לאחסון אקדח, תצרכו להזמין מנעולן שיתקין את הכספת לאקדח. ההתקנה היא בעצם קיבוע של הכספת לקיר בעזרת ברגים מיוחדים ודרך חורים ייעודיים בצד האחורי של הכספת.

 

קיבוע כספת לקיר

כספות ביתיות - מחירים

כסף מחיר כספת דיגיטלית ביתית נע בין 200-650 ₪.

כסף מחיר כספת מכאנית ביתית נע בין 200-650 ₪

כסף מחיר כספת ביומטרית ביתית נע בין 700-2000 ₪.

כסף מחיר כספת לנשק ארוך נע בין 1,500-3,000 ₪.

כסף מחיר כספת חסינת אש נע בין 2,000-7,000 ₪ ותלוי בגודל הכספת וברמת האבטחה של מנגנון הנעילה.

מחיר מחיר התקנת כספת לקיר נע בין 450-550 ₪.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי כספות ביתיות יש?

כספת מכאנית, כספת דיגיטלית, כספת ביומטרית, כספת חסינת אש וכספת לנשק ארוך.

איך עובדת כספת ביומטרית?

הכספת נפתחת עם טביעת אצבע ופועלת על סוללות.

איזה כספת מומלצת לאקדח?

כספת מכאנית או ביומטרית

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק