עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

קיר טלוויזיה מעוצב מעץ

קיר טלוויזיה מעוצב מעץ אמנם יקטין מעט את הסלון (בגלל תוספת הבנייה), אבל אין ספק שהוא יגנוב את ההצגה – או את הסרט. פה תוכלו למצוא עצות על חומרים מתאימים, עיצובים שכדאי לשקול להוסיף לקיר טלוויזיה מעוצב מעץ וכמובן כמה יעלה התענוג (החל מ-1,000 ש''ח למטר). אל תעצבו לפני שתקראו!


קיר טלוויזיה מעוצב – סוגי עץ

קיר טלוויזיה מעוצב זה אולי ספציפי אבל אפשר להיות ספציפיים אפילו יותר עם קיר טלוויזיה מעוצב מעץ. כדי לבחור את סוג העץ המתאים לקיר הטלוויזיה שלכם – הנה פירוט של הסוגים והיתרונות שלהם:

מזנון צף  קיר טלוויזיה מעוצב מעץ מלא – קיר טלוויזיה מעץ טבעי יכול להיות מסוגי עצים כמו אלון, אורן, ליבנה, אגוז או בוק. היתרון המובהק של עץ טבעי הוא הנראות הטבעית והיוקרתית שלו, הוא מבודד חום וקור וגם נחשב ידידותי לסביבה ולא נפלטים ממנו חומרים מזהמים.

מזנון צף  קיר טלוויזיה מעוצב דמוי עץ – אופציה זולה יותר היא קיר טלוויזיה מחומרים דמויי עץ כמו פולימר או פורמייקה. היתרון בחומרים סינטטים הוא שבשונה מעץ טבעי הם לא דורשים תחזוקה וכמובן המחיר הזול. החיסרון הוא שקשה לתקן מוצרים מחומרים סינטטים, וגם הנראות לא זהה לעץ טבעי.

 

קיר מעוצב לטלוויזיה

עיצוב קיר טלוויזיה מעץ

קיר טלוויזיה מעוצב מעץ לרוב יכלול בתוכו כמה אלמנטים שהופכים את העיצוב של כל קיר לייחודי, מעבר לחיפוי עץ קלאסי:

מזנון צף תאורה – ניתן להוסיף בתוך הקיר המעוצב פסי תאורה, לדים או מנורות שונות. שימו לב שאם בקיר שאותו אתם מעצבים אין נקודות חשמל, תידרשו להוסיף נקודה בעזרת חשמלאי מוסמך (ולא עם הנגר).

מזנון צף מזנון – אם אתם כבר יוצרים קיר משולב לטלווזיה, נהוג להוסיף לעיצוב מזנון בילד אין. המזנון יכול להיות מרחף או עומד ותוכלו להתאים אותו לקיר או להשתמש בחומרים נוספים כמו ברזל או זכוכית – כדאי לברר לפני עם איזה חומרים הנגר עובד ליצירת קיר החלומות שלכם.

מזנון צף מדפים או נישות – בתוך קיר הטלוויזיה תוכלו להוסיף עיצוב של מדפים או נישות שונות, גם לצורך הגדלת שטח האחסון בבית, וגם כאלמנט עיצובי.

 

קיר טלוויזיה עם מזנון

שלבי התקנת קיר טלוויזיה מעוצב מעץ

עכשיו כשאתם סגורים על העיצוב וסוג העץ שאתם רוצים, תוכלו לדעת איך מתקינים קיר טלוויזיה מעוצב, שלב אחרי שלב:

אחד שרטוט – את העיצוב של הקיר המעוצב תתכננו יחד עם הנגר בעזרת שרטוט מתאים שלוקח בחשבון את הגודל של הקיר, החומרים בהם תרצו להשתמש וגם איפה יש נקודות חשמל או פתחי אוורור בקיר.

שתיים הזמנת חומרים – אחרי העיצוב הנגר יזמין את העץ שבחרתם, בגודל המתאים. את העץ הוא יכין בנגרייה וישלח אותו לצביעה בריסוס במידת הצורך.

שלוש התקנה – קיר מעוצב לטלוויזיה מתקינים לרוב בעזרת סיכות, ברגים סמויים או בהדבקה. שיטת החיבור תקבע על פי התנאים של הקיר – לדוגמא קיר גבס יזדקק ליותר הברגות מקיר בלוקים, אבל שיטת ההתקנה לא משפיעה לרוב על המחיר הסופי.

ארבע תחזוקת עץ - חידוש העץ הוא שלב שרלוונטי לכם רק אם בחרתם בקיר מעוצב מעץ טבעי. עץ טבעי נוטה להישחק ולכן הוא דורש תחזוקה אחת לכמה שנים, בערך כל 5-8 שנים. חידוש עץ כולל ליטוש, סתימת חורים וצביעה מחודשת.

כל התהליך יקח בין שבוע לכמה שבועות, תלוי במורכבות העיצוב וגם אם העץ שלכם נמצא במלאי.

קיר עץ מעוצב לטלוויזיה בסלון

מחיר קיר טלוויזיה מעוצב מעץ

מחיר קיר טלוויזיה מעוצב מעץ תלוי בכמה גורמים:

מחיר מחיר עץ לקיר טלוויזיה מעוצב נע בין 400-1,500 ש''ח למטר. פורמייקה ופולימר נחשבים לזולים ביותר ועץ אגוז יהיה היקר ביותר.

מחיר מחיר שעת עבודה של נגר נעה בין 200-400 ש''ח . המחיר תלוי בוותק של הנגר וכן כמה שעות בסוף הוא עבד (ככל שהוא עבד יותר, המחיר לשעה יורד).

מחיר מחיר הוספת עיצוב לקיר טלוויזיה נע בין 500-2,500 ש''ח. התוספת הזולה ביותר היא מדף, ותאורה ונישה בעיצוב אישי יהיו יקרות יותר.

בסוף, מחיר קיר טלוויזיה מעוצב מעץ נע בין 1,100-3,500 ש''ח למטר.


נגרים מומלצים לקיר טלוויזיה מעוצב מעץ

אם אתם גם ככה כבר בוהים בטלוויזיה, לפחות שיהיה על מה להסתכל גם מאחוריה. כדי שתהיו מיוחדים ושונים, כדאי לבחור בנגר מהסרטים. ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים להתקנת קיר טלוויזיה מעוצב מעץ. כל הנגרים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ואם תעזרו באחד מהם, נבקש שתדרגו אותו גם אתם 😊 ככה שומרים על הביקורות באתר מעודכנות תמיד.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה קיר טלוויזיה מעוצב מעץ?

מחיר קיר טלוויזיה מעוצב מעץ נע בין 1,100-3,500 ש''ח למטר, המחיר תלוי בסוג העץ בו תבחרו, איזה עיצוב אתם רוצים וגם בשעות העבודה שנדרשו לנגר. 

איזה עץ מומלץ לקיר טלוויזיה מעוצב מעץ?

כדאי להשתמש בעץ טבעי לחיפוי קיר עץ לטלוויזיה, תוכלו לבחור בעצים כמו אורן, אלון, בוק, אגוז או מייפל. 

אנשים שהתעניינו בקיר טלוויזיה מעוצב מעץ התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק