עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מדפים בהזמנה אישית

אם יש לכם נישה בין שני קירות שמתאימה בדיוק לספריה קטנה, אבל אף מדף באיקאה לא נכנס לתוכה בול, מה שאתם צריכים זה מדפים בהזמנה אישית. לא רק שהם יתאימו בדיוק, הם גם יהיו יותר חזקים, לא יאבדו מצורתם לאורך זמן ויחזיקו שנים רבות. המדריך המלא למדפים בהזמנה אישית – לפניכם.


מדפים בהזמנה אישית

זאת עובדה ידועה שאין שום דבר שגרוע לזוגיות שלכם כמו ביקור משותף באיקאה, אבל יש עוד סיבות לבחור במדפים בהזמנה אישית:

וי נראות: כשאתם בוחרים במדפים בהתאמה אישית, יש לכם הרבה יותר בחירה ברמה האסתטית. החל מהעץ והגימור, דרך העיצוב של המדף עצמו בכל מיני צורות מיוחדות, ועד התאמת סוג העץ לרהיטים אחרים בחלל באופן מדויק. אם יש לכם שולחן אוכל וספה מעץ אלון תואם, לא חבל שהמדפים ישברו את הרצף?

וי עמידות: כשנגר מעצב לכם מדפים בהתאמה אישית, הוא לוקח בחשבון את סוג הקיר שמהדף יתחבר אליו, העומס שהוא יצטרך לשאת, מספר נקודות החיבור שלו ואפילו האקלים שבו הוא ימצא. מעבר לכך, החומרים שבהם נגרים משתמשים לרוב יהיו יותר איכותיים מהחומרים שתמצאו בחנויות לעיצוב הבית. 

וי התקנה: בניגוד למדפים שתקנו ברשתות, במקרה של מדפים בהתאמה אישית הנגר יגיע אליכם עד הבית כדי להתקין את המדפים (או ישלח מתקין מוסמך מטעמו). מלבד זה שזה חוסך לכם את כאב הראש של ההתקנה, מה שאומר שההתקנה עצמה תעשה באופן המקצועי ביותר, מה שימנע בעיות עתידיות כמו חלילה קריסה של המדף.

 

מדפים בהזמנה אישית

חומרים למדפים בהזמנה אישית

לפני שנדבר על החומר של המדפים עצמם, בואו נדבר על החומר של הקיר עליו הם יותקנו. החומר שממנו עשוי הקיר הוא קריטי לסוג החיבור שהנגר יבנה עבורכם, ויש חיבורים שיכולים להביא לכך שאפילו מדף שתלוי על קיר גבס יוכל לשאת עומסים די מרשימים. אבל גם לזה יש גבול, ונניח לא היינו ממליצים לבנות ספריה של מדפים צפים על קיר גבס ללא תמיכה של קירות מהצדדים של המדפים.

כשבוחרים את החומרים מהם עשויים המדפים עצמם, יש שלושה שיקולים עיקריים:

נקודה מראה

נקודה מחיר

נקודה עמידות

יש המון סוגים של חומרים מהם אפשר לבנות מהם מדפים בהתאמה אישית, ואחרי שתתארו לנגר שלכם את הקווים הכללים שלכם בתוך שלושת הקטגוריות האלה (כלומר, מה המראה שאתם רוצים להשיג, מה טווח המחירים שלכם ומה אתם מתכננים לשים על המדף) הוא יוכל להציע לכם חומרים שעומדים בקריטריונים.

לדוגמא, אם אתם רוצים ללכת על מראה של עץ מלא תוכלו לבחור ב"וריו" – שתי פיסות עץ מלא בעובי כמה מילימטרים, שביניהן פלטת סנדוויץ' שעוזרת לשמור על חוזקו של המדף. מצד שני, זאת אחת מהאופציות היקרות יותר. אם תעדיפו מראה עץ במחיר קצת יותר נמוך תוכלו ללכת על פורניר - ציפוי שעשוי מפיסות עץ מגולפות וניתן להדביק על מילוי MDF. ואם אתם בכלל רוצים להתרחק מכל מראה העץ, תמיד תוכלו לבחור צבע אפוקסי לצביעה בתנור. שלושת האופציות האלה הן רק כמה מתוך מבחר די רציני. ובסופו של דבר לכל נגר גם יש את החומרים איתם הוא אוהב לעבוד.

 


מחיר מדפים בהזמנה אישית

המחיר של מדפים בהזמנה אישית תלוי בלא מעט גורמים:

מחיר מספר מדפים: ככל שיש יותר מדפים, המחיר היחסי למדף יורד באופן דרסטי. לדוגמא, הנה מחירים מעסקה שבוצעה במידרג: המחיר למדף צף יחיד מעץ מלא נע בין 1,200-1,500 ש"ח, בעוד המחיר עבור חמישה מדפים כאלה נע בין 3,000-3,700 ש"ח.

מחיר חומרים: העלות של החומר שממנו עשוי המדף יכולה להשתנות מאוד בין חומר לחומר, מה שכמובן ישפיע על המחיר הסופי של העבודה. לדוגמא, אם אתם רוצים מראה של עץ טבעי, וריו (פלטות עץ מלא וביניהן פלטת סנדוויץ') יעלה יותר מפורניר (פלטה דקה של גילופי עץ שאפשר להדביק על כל מילוי שהוא). אם תעדיפו צבע אפוקסי בצביעה בתנור, ככל שהצבע יהיה כהה יותר ומבריק יותר - המחיר יעלה.

מחיר מורכבות החיבורים: ככל שמערכת החיבורים של המדף עצמו יותר מורכבת, כך המחיר עולה. לדוגמא, מדף צף יעלה יותר מאשר מדף שמותקן בעזרת זוויות. אם החיבורים צריכים לתמוך במשקלים כבדים במיוחד או להיות מותקנים על קירות בעייתיים, גם אז המחיר יעלה. 

מחיר מידות: ככל שהמדף יותר ארוך ויותר עמוק, המחיר יעלה בהתאם. עובי המדף משפיע על המחיר אפילו יותר, מכיוון שמעובי מסוים אין פלטות מוכנות והנגר בעצם יצטרך לחבר שתי פלטות כדי ליצור את העובי שביקשתם. העובי שממנו המחיר עולה משתנה בין חומר לחומר, מכיוון שהעובי המקסימלי של פלטה בכל אחד מהחומרים שונה.

 

מדפים מעוצבים

נגרים מומלצים למדפים בהזמנה אישית

מדפים בהזמנה אישית יכולים לשדרג את הנראות של הבית שלכם, לפתור בעיות אחסון וניצול של חלל, ולחסוך לכם שנים של תחזוקה וטיפול ברהיטים – אבל כל זה בתנאי שהם נעשים כמו שצריך. בדיוק בשביל זה הכנו לכם רשימה של נגרים מומלצים להכנת מדפים בהזמנה אישית, כולל חוות דעת וביקורות של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה זה פורניר?

פורניר הוא מעין פלטה, שעשויה מקילופי עץ. הפורניר הוא קל ודק מאוד, וניתן להדביק אותו על חומרים רבים על מנת להעניק להם מראה של עץ טבעי, בלי המחיר והתחזוקה שנדרשת מעץ מלא.

מה זה עץ מלא?

עץ מלא הוא כינוי שניתן לרהיטים שבנויים כל כולם מעץ, בניגוד לרהיטים שעשויים מחומר סינטטי כלשהו או מציפוי עץ. עץ מלא נחשב יפה ויוקרתי מאוד, אבל הוא נוטה להיות יקר יותר מחומרי נגרות אחרים, ודורש לא מעט תחזוקה בשביל לשמור על המראה שלו. 

אנשים שהתעניינו במדפים בהזמנה אישית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק