עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ארון הזזה בהתאמה אישית

תכנון ובניית ארון הזזה בהתאמה אישית מתחיל מבחירת חומר הבסיס, דרך החלוקה הפנימית ועד הציפוי החיצוני לדלתות. קחו בחשבון שכמות הפרזולים משפיעה על המחיר (כלומר, כמות המתכת שצריך לשלב בארון), ומומלץ להוסיף גם מנגנון נעילה שקטה כדי לשמור על הארון מבלאי (ועל האוזניים שלכם מהרעש 🥴). לפני שתתחילו לתכנן ארון הזזה בהתאמה אישית - אספנו את כל הטיפים, המחירים וההמלצות שחשוב שתדעו


ארון הזזה בהתאמה אישית

נתחיל בדיסקליימר - ארון הזזה בהתאמה אישית יהיה יקר יותר מארון הזזה שתזמינו As is מחנות או באינטרנט. התאמה אישית של הארון לצרכים שלכם, למרחב בבית ולטעם האישי יצריך עבודה ספציפית ולא לפי סטנדרט. לכן העבודה תעלה יותר מארון ממוצע, וחשוב לקחת את זה בחשבון 🙂

⭐️ ארון הזזה בהתאמה אישית מתאים מאוד כארון קיר, אבל הוא גם פתרון מצוין למילוי נישה שלא נכנס אליה ארון רגיל. דלתות ההזזה יתנו יתרון חשוב וישמרו שהארון לא יחרוג אל חלל החדר בזמן הפתיחה.

יש כמה מרכיבים לבניית ארון הזזה בהתאמה אישית - הגודל והמידות שלו, החלוקה הפנימית, החומרים מהם יהיה עשוי והעיצוב שתבחרו. כל אחד מאלו גם ישפיעו על המחיר בצורה שונה. בואו נפרט קצת יותר:

 

חומר הגלם של הארון

ארונות הזזה בהתאמה אישית מורכבים לרוב מעץ סנדוויץ', סיבית או MDF.

פרקט סיבית (שבבית) רגילה - סיבית פשוטה שמיובאת מסין נחשבת לחומר באיכות נמוכה - היא רגישה ללחות ומתבלה מהר.

פרקט MDF - תערובת של אבק עץ דחוס, דבק וחומרים נוספים, שמודבקים בלחץ גבוה לפלטה אחת.

פרקט  עץ סנדוויץ' - נחשב לעמיד יותר, והוא נפוץ כבסיס לארון הזזה בהתאמה אישית.

פרקט סיבית ירוקה (דחוסה) - מיובאת כיום מאוסטריה, והיא עמידה מאוד. זה החומר היקר ביותר מבין הארבעה.

פרקט עץ מלא - יהיה יקר בהרבה, מן הסתם, אבל העבודה איתו תהיה פחות נוחה. העץ המלא הוא לא חלק, ולכן עלול דווקא להפריע לאסתטיות של הארון.

 

ארון הזזה מותאם אישית

 

חלוקה פנימית ופרזול

חץ אפור אדום ארון הזזה בהתאמה אישית מגיע בדרך כלל עם מספר מגירות כהצעת מחיר ראשונית (למשל - 2), ומעבר לזה כל מגירה היא תוספת נפרדת לפי צורך וטעם. גם החלוקה בין כמות מדפים לכמות מוטות תלייה יכולה להוסיף או להוזיל.

חץ אפור אדום בנוסף, משפיעים על המחיר גם הפרזולים: חלקי המתכת שמשולבים בארון. כמות מוטות התלייה, כמות מסילות המגירות והסוג שלהן, וגם מסילות הדלתות עצמן:

נקודה מסילה רגילה - פנימית גלויה. זו המסילה הנפוצה ביותר, והיא יושבת על שפת הארון ו'לוקחת' קצת מהעומק שלו.

נקודה מסילה נסתרת - מסילה שיושבת חיצונית לארון, מלמעלה ולמטה (או רק למעלה), אבל הדלתות מכסות עליה כך שהיא נסתרת לגמרי. זו מסילה יקרה יותר. הארון נקרא גם 'ארון רחף', או ארון הזזה מרחף', כי הדלתות נראות כאילו הן מרחפות באוויר.

נקודה מסילה עם טריקה שקטה - מעין עצירה שעוצרת את התנופה של הדלת בזמן סגירה, מרככת את הטריקה וכך מונעת רעש וגם שומרת על הארון מבלאי.

 

עיצוב חיצוני

את הציפוי החיצוני של דלתות ארון ההזזה בהתאמה אישית תוכלו לבחור בין כמה אופציות:

כוכבית צביעה בתנור - התזת צבע והנחה בחדר חימום גדול לייבוש. גימור זול יחסית.

כוכבית מלמין (Melamine) - דומה לפורמייקה. גם הוא אחד הגימורים הזולים יותר, כשכל מניפת הצבעים שלו שומרת על מחיר אחיד.

כוכבית פורמייקה - נחשב לגימור עמיד, אבל מניפת הצבעים שלו כן עשויה לשנות את המחיר. למשל, פורמייקה דמוית עץ תעלה יותר מאשר צבע אחיד.

כוכבית זכוכית מראה - זכוכית מראה היא הזולה מבין הזכוכיות המעוצבות, ונחשבת פשוטה יחסית ולא מסובכת.

כוכבית זכוכית בהדפסה - תוספת צבע או תמונה, כמו תמונת וינטאג' או איור עדין, שמחירם גבוה יותר.

 

ארון הזזה מותאם אישית בציפוי דמוי עץ

תהליך התקנה - ארון הזזה בהתאמה אישית

לא כל נגר עובד באותה השיטה, אבל בדרך כלל התקנת ארון הזזה בהתאמה אישית יתנהל לפי השלבים הבאים:

מספר 1 צבוע בשלב הראשון תפנו לנגר עם הצרכים שלכם בגזרת ארון הזזה בהתאמה אישית. חשבו על כמות מגירות שתרצו, כמות תלייה שאתם זקוקים לה, ותנו לו מידות משוערות (אלו עוד לא המידות המדויקות לייצור, אלא רק להצעת המחיר). הנגר יציע לכם סכום משוער, ותחליטו יחד האם להתקדם.

מספר 2 צבוע הנגר יגיע אליכם הביתה למדידות מדויקות ולסגירת פרטים. תחליטו יחד על המיקום המדויק, על הפריסה הפנימית ועל הציפוי, ותסגרו ביניכם את ההסכם.

תמרור הזהרה טיפ שלנו - בשלב ההתייעצות, לפני הסגירה וההסכם, שאלו את הנגר על טיב העץ. אם סגרתם על סיבית ירוקה בדקו איתו שמדובר בעץ מאיכות גבוהה מיבוא אירופאי, ואם על עץ אחר - שאלו אותו איך תוכלו להיות בטוחים שמדובר באיכות גבוהה. אין לכם דרך טובה להבחין בסוג מהסתכלות על החומר עצמו, ואין סמל של תו תקן, אבל תוכלו לשמוע את הנגר עונה לכם על השאלות ולהרגיש האם אתם סומכים עליו.

מספר 3 צבוע הנגר ישלח את ההזמנה שלכם לבית המלאכה. תקופת הייצור נמשכת עד שבועיים-שלושה, ולפעמים פחות. לאחר מכן, הנגר ירכיב את הארון בביתכם. 

 

ארון הזזה מותאם אישי עם דלתות מראה

ארון הזזה בהתאמה אישית - מחיר

קשה מאוד לתת טווח מחירים אמיתי - זהו ארון הזזה בהתאמה אישית, והמחיר יושפע ישירות מהבחירות הספציפיות שלכם. הארון הזול והפשוט ביותר יכול להתחיל ב-4,000 ש"ח, אבל הארון המושקע והגדול ביותר יכול להגיע גם ל-40,000 ש"ח.

במקום זאת, ניתן כאן 3 הצעות מחיר מפורטות, כדי שתקבלו לפחות כיוון.

 

כוכבית מחיר בניית ארון הזזה בהתאמה אישית עם שתי דלתות

- 120 על 240 ס"מ

- עץ סנדוויץ'

- שתי מגירות, מתלה אחד

- דלתות עם מנגנון טריקה שקטה

- ציפוי פורמייקה צבע אחיד

שקל 4,650 ש"ח.

 

כוכבית מחיר בניית שני ארונות הזזה בהתאמה אישית עם שתי דלתות

- גובה 220 ס"מ, רוחב 160 ס"מ ועומק 50 ס"מ

- עץ סנדוויץ'

- שתי מגירות

- דלתות עם מנגנון טריקה שקטה

- ציפוי מלמין

שקל 10,500 ש"ח.

 

כוכבית מחיר בניית ארון הזזה בהתאמה אישית עם 3 דלתות

- 270 על 240 ס"מ

- עץ סיבית

- 4 מגירות

- דלתות עם מנגנון טריקה שקטה

- צביעה בתנור

שקל 5,800 ש"ח.


נגרים מומלצים לבניית ארון הזזה בהתאמה אישית

אם רוצים ארון שיתאים כמו כפפה ליד, צריך להתחיל מנגר שהוא כזה. איך מוצאים את ההתאמה המדויקת? לא סומכים עלינו, בודקים חוות דעת קודמות. לנוחיותכם, צירפנו כאן רשימת נגרים מומלצים שמתעסקים בהרכבת ארון הזזה בהתאמה אישית. לכל אחד מהם חוות הדעת מכל הלקוחות הקודמים, ודירוג שמבוסס אך ורק עליהן. מאחלים לכם את ארון החלומות 🤩


;

אנשים שהתעניינו בארון הזזה בהתאמה אישית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק