עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מדרגות עץ לבית

מבחינה עיצובית, מדרגות עץ לבית הם אחד השידרוגים היותר טובים שאתם יכולים לפרגן לעצמכם: אלמנט פרקטי לחלוטין שמעניק מראה חמים ויוקרתי בו זמנית. המינוס הוא עמידות נמוכה לעומת מדרגות אבן או מתכת. כמובן, יש לא מעט סוגים של מדרגות עץ לבית: מדרגות צפות, מדרגות ספירלה, חיפוי חלקי לאבן ועוד. המדריך השלם למדרגות עץ לבית, והכי חשוב, כמה הן עולות.


עיצוב מבנה למדרגות עץ לבית

יש המון החלטות שמשפיעות על עיצוב המבנה למדרגות עץ לבית, כמו: מחיר, מקום, התשתיות הקיימות, וכמובן, נראות. הנה כמה דוגמאות לעיצובים פופולריים והשיקולים שמשפיעים עליהם:

מדרגות  מדרגות צפות: טרנד עיצובי שהולך וצובר פופולריות עם השנים, ולגמרי אפשר להבין למה - יש להן לוק נקי, מיוחד ומודרני. ובכל זאת, כדאי לקחת בחשבון שמדרגות צפות חייבות קונסטרוקציה (שלד) ממתכת, ורק אותו אפשר לצפות בעץ. כלומר, תהיו חייבים לקחת בנוסף לנגר גם קונסטרוקטור. וגם אז, ציפוי העץ חייב להיות מכל הכיוונים. מה שמצריך כמות גדולה של עץ לכל מדרגה ומעלה את המחיר בהתאם.

מדרגות  מדרגות ספירלה: מעבר לעיצוב הווינטג' המגניב, מדרגות ספירלה גם מתאימות לחללים קטנים בהם אין מקום לגרם מדרגות מדורג. אבל גם כאן אין מנוס מקונסטרוקציה ממתכת שבסוף תצופה בעץ לבחירתכם.

מדרגות  חיפוי עץ למדרגות אבן: כאן, ההתלבטויות הן בעיקר עיצוביות. האם אתם רוצים לצפות את המדרגה כולה, או רק את החלק העליון שלה? באיזה עובי תרצו את הציפוי? ואם אתם בוחרים בחיפוי חלקי, האם תרצו שהוא יבלוט מהמדרגה או יהיה בקו אפס?

מדרגות מדרגות מדורגות עם קונסטרוקציה מעץ: ללא ספק הבחירה הזולה ביותר, וגם עיצובית יש לא מעט יתרונות למראה של עץ טבעי מכל כיוון. לעומת זאת, כדאי לקחת בחשבון שעץ הוא חומר פחות עמיד וחזק ממתכת או אבן, ופותח פתח ליותר ענייני תחזוקה.

חיפוי עץ למדרגות

סוג עץ למדרגות עץ לבית

כמעט כל סוג עץ מתאים למדרגות עץ לבית, אבל יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים את סוג העץ:

עץ נראות

עץ עמידות

עץ מחיר

עץ זמן אספקה

לדוגמא, אם אתם אוהבים להסתובב בבית עם נעליים (בעיקר עקבים), אולי כדאי לכם ללכת על עץ אלון – עץ חזק שלא נוטה לשריטות.

בכל אופן, בגלל שיש כל כך הרבה סוגים של עצים, כדאי שתדעו מה אתם פחות או יותר רוצים בכל אחת מהקטגוריות לפני שאתם פונים לנגר, וזה יעזור לו לצמצם עבורכם את מספר האפשרויות. מספיק לבוא עם רעיון כללי: עץ כהה או בהיר? כמה חשוב שיהיה עמיד בפני שריטות? האם יש לכם דד ליין שלא מאפשר זמני אספקה ארוכים?

 

מדרגות צפות

טיפים לבניית מדרגות עץ לבית

כמו כל דבר, בניית מדרגות עץ לבית יכולה להיעשות יותר ופחות טוב. ואם כבר משקיעים בעבודה בסדר גודל כזה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לוודא שהמדרגות שלכם נבנות על הצד הטוב ביותר.

 

השוו מחירים

ההפרש בין ספק לספק יכול להגיע למאות ואפילו אלפי שקלים, ולו רק בגלל שלאחד מהם יש את חומרי הגלם במלאי והשני יצטרך להזמין אותם במיוחד. כדאי לקבל הצעות מחיר למדרגות עץ לבית מלפחות 4-5 נגרים. אל תתביישו לספר להם על הצעות המחיר הקודמות שקיבלתם, ולשאול אם הם יכולים לנצח אותן!

 

היעזרו במעצב פנים או אדריכל

לכולנו יש חזון לאיך יראה הבית שלנו, אבל שום דבר לא מנצח עין מקצועית. נכון, זאת תוספת תשלום, אבל היא תשתלם בטווח הארוך. יש יתרונות וחסרונות לכל עיצוב שאנחנו לא תמיד יודעים לקחת בחשבון, ועבודה עם איש מקצוע מנוסה יכולה להאיר את עינינו ללא מעט גורמים או מגבלות שלא חשבנו עליהם.

 

לחשוב פרקטי ולא רק אסתטי

נורא מפתה לחלום על כל מיני עיצובים קסומים, אבל תמיד קחו בחשבון שמדרגות עץ לבית הן קודם כל עניין פרקטי. לא משנה כמה הן יפות, אם השימוש בהן יהיה לא נוח או שהן יתבלו מהר, הן לא באמת ממלאות את מטרתן. מדרגות ספירליות לדוגמא נוטות להיות די צרות ותלולות, ואולי פחות יתאימו לבית שילדים רצים בו במעלה ובמורד המדרגות.

 

מדרגות ספירלה

מחיר מדרגות עץ לבית

התמחור של מדרגות עץ לבית הוא לפי מחיר למדרגה, ויכול לנוע בין 350-1,500 ש"ח למדרגה. ברוב המקרים, המחיר כולל בניה, הובלה והתקנה של המדרגות. הוא לא כולל, כמובן, קונסטרוקציה מברזל במידה ואתם צריכים אחת.

השיקולים העיקריים שמשפיעים על תמחור מדרגות עץ לבית הם:

יתרון סוג העץ: עץ אלון, לדוגמא, יקר יותר מעץ אורן. מצד שני, הוא עמיד וחזק יותר, ולכן יחסוך לכם בעלויות תחזוקה בעתיד.

יתרון כמות עץ למדרגה: כשאנחנו אומרים כמות, אנחנו לא מתכוונים רק למספר לוחות, אלא גם לעובי שלהם.

יתרון צביעה: גם אם אתם רוצים לשמור על המראה הטבעי של העץ, עדיין יש סוגי לכה שקופה שונים - יקרים יותר ויקרים פחות.

יתרון זמן עבודה: מדרגות צפות, לדוגמא, יקחו יותר זמן, מכיוון שצריך לצפות בעץ גם את החלק התחתון של כל מדרגה ולא רק את החלק העליון והחזית.

יתרוןהובלה: תוכלו לברר מול הנגר שלכם האם אתם יכולים להוביל בעצמכם את מדרגות העץ לבית בשביל לחסוך עלויות, אבל רוב בעלי המקצוע מעדיפים להוביל בעצמם בשביל להימנע מפגיעה במוצר. 

יתרון הרכבה: זמן ההרכבה, כמובן, משפיע על המחיר, והוא משתנה מאוד לפי מורכבות ההרכבה ומספר המדרגות - מכמה שעות לכמה ימים.

 

מדרגות עץ לבית

נגרים מומלצים לבניית מדרגות עץ לבית

מדרגות עץ לבית הן רהיט שישאר איתכם שנים, ועבור סוג כזה של רהיט כדאי להשקיע בבעל המקצוע הטוב ביותר. בדיוק בגלל זה דירגנו לכם רשימה של נגרים מומלצים לבניית מדרגות עץ לבית, כולל חוות דעת של לקוחות קודמים.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולות מדרגות עץ לבית?

מדרגות עץ לבית מתומחרות לפי מחיר מדרגה - בין 350-1,500 ש"ח לכל מדרגה. יש המון גורמים שמשפיעים על המחיר של מדרגות עץ לבית, החל מסוג העץ ועד עלות ההובלה.

אנשים שהתעניינו במדרגות עץ לבית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק