עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תקרות עץ דקורטיביות

תקרות עץ דקורטיביות מתאימות לבית או למשרד, ובואו נגיד שמדובר בפריט עיצובי שיגרום לכם להפנות את המבט למעלה. אפשרויות העיצוב של תקרות עץ דקורטיביות הן מעץ מלא או סינטטי, במגוון צורות וצבעים ובעיקר- לא זולות (החל מ-500 ש''ח למטר). הנה כל המידע על תקרות עץ דקורטיביות, בלי קישוטים מיותרים


תקרת עץ דקורטיבית – סוגי עץ

בשונה מפרקט או דק, על התקרה אנחנו לא נוהגים לדרוך, ולכן היא לא דורשת שימוש בעץ עמיד במיוחד וחומרים מגוונים יכולים להתאים לתקרת עץ דקורטיבית. 

לרוב נהוג לבחור מבין שלוש אפשרויות:

פרקט תקרת עץ מלא – עץ מלא הוא ה"שאנל" של העצים, הוא נחשב הכי יוקרתי ומעניק לחדר תחושה חמימה (הטו אוזן לעובדה מעניינת – תקרת עץ מלא גם תסייע לחדר להיות אקוסטי יותר). נהוג לבחור בעצים כמו אלון, אורן, נוטפדר או בוק לתקרת עץ מלא, תלוי בסוג העיצוב ובצבע שתרצו לתקרה. 

פרקט תקרת דמוי עץ – כיום יש המון חומרים דמוי עץ מכל מיני מרכיבים סינטטים. לתקרת עץ לרוב ישתמשו בעץ בירץ' או MDF. 

פרקט תקרת אלומיניום בעיצוב עץ – אלומיניום נחשב כחומר חזק ועמיד במיוחד, שלא דורש תחזוקה כלל. תוכלו לפנות לאיש אלומיניום כדי לעצב תקרה דמויית עץ מחומר עמיד שיחזיק לשנים רבות – רק שימו לב שלרוב ניתן לזהות שהעץ אינו אמיתי. 

 

תקרת עץ בעיצוב אישי

קונסטרוקציה לתקרת עץ

למרות שתקרה לרוב נראית לנו חלקה ונקייה, היא מסתירה כבלים, תשתיות מיזוג וגם צינורות מים לפעמים. לא ניתן לחבר עץ ישירות על התשתיות, וכשמדובר בתקרות עץ דקורטיביות גם לא תרצו לפגוע בעיצוב. לכן, לפני שמוסיפים תקרת עץ, קודם כל הנגר יבנה קונסטרוקציה לתקרה שתסתיר את כל התשתיות החשובות, וגם תאפשר גישה אליהם עבור תיקונים במידת הצורך. 

בנייה קונסטרוקציה לתקרת עץ תותקן על גבי התקרה עצמה, מעין הנמכת תקרה - כדי שאליה ניתן יהיה לחבר את תקרת העץ עצמה. בעצם מבנה התקרה החדש יהיה משהו דמוי סנדוויץ- בטון, קונסטרוקציה ועל גביה תקרת עץ. 

בנייה קונסטרוקציה לתקרת עץ עשויה מעץ מעובד – כמו סיבית או סנדוויץ'. הקונסטרוקציה תיבנה באופן דומה לתקרת העץ, אבל תשאיר מקום לתשתיות (ממש חור מותאם איפה שממוקם חלק חשוב במערכת) וניתן יהיה לחבר אליה ברגים בלי לפגוע בתקרה עצמה. 

 

קונסטרוקציה לתקרת עץ דקורטיבית

עיצוב תקרת עץ דקורטיבית

תקרת עץ דקורטיבית היא לא סתם פריט עיצובי ייחודי, וניתן לעצב אותה בהמון צורות. תוכלו להתקין תקרת עץ שמורכבת מפסי עץ, תקרה דקורטיבית בצורת פישבון ואפילו לשלב כמה סוגי עץ לעיצוב תקרה בהתאמה אישית:

פרקט תקרת פסי עץ – בתקרת עץ פסים מחברים פסי עץ בעובי אחיד - כדי לייצר תקרת עץ מודרנית. היתרון של עיצוב בפסים הוא שניתן להסתיר בעזרתו רק חלק מהתקרה וכן להתאים את רוחב ועובי הפסים.

פרקט תקרת פלטות עץ – זו תקרת העץ שנחשבת הפשוטה ביותר. בתקרה מפלטות עץ פשוט מחברים פלטות בגודל אחיד לקונסטרוקציה בתקרה, מה שיוצר מראה מאוד אחיד ואסתטי (ודומה לדק). 

פרקט תקרת עץ פישבון – בדומה לפרקט, ניתן גם לעצב את התקרה בצורת דמוית פישבון – אין ספק שזה מיוחד מאוד. 

פרקט תקרת עץ בהתאמה אישית – אם תרצו עיצוב מיוחד, כמו תקרת משרביה או אפילו חיתוכים של סוגי עץ שונים, ניתן להתאים אישית את עיצוב התקרה. 

 

תקרת עץ דקורטיבית

התקנת תקרת עץ דקורטיבית

להתקנת תקרת עץ דקורטיבית יש לא מעט שלבים, הנה התהליך שתעברו עד להתקנה הסופית:

יד 1 מדידות ותכנונים – כמו שהוזכר, התקרה מסתירה תשתיות חשובות בבית, ולכן חשוב במיוחד לתכנן איך בדיוק תראה ואיפה תותקן תקרת העץ. לפעמים, אם הנגר יחשוב שהתשתיות בבית יכולות להיפגע מההתקנה, הוא יצור קשר עם מהנדס או קונסטרוקוטור לייעוץ. 

יד 2 הזמנות – השלב הבא יהיה להזמין חלקי עץ בגודל ובסוג שבחרתם. שימו לב שההזמנה יכולה לקחת כמה שבועות, תלוי בעומס בנגרייה ובזמינות העץ שבחרתם. 

יד 3 קונסטרוקציה לתקרה מעץ – בניית הקונסטרוקציה מעץ תעשה לרוב בנגרייה ואז תורכב על התקרה בבית. ההרכבה תיקח כמה שעות, אבל עלולה להיות מעט מלכלכת.

יד 4 התקנת תקרת עץ דקורטיבית – השלב האחרון יהיה התקנת התקרה מעץ בהתאם לעיצוב שבחרתם. ההתקנה מבוצעת על ידי חיבור בברגים סמויים לעץ, ולרוב לוקחת כמה ימים – תלוי במורכבות העיצוב. אחרי זה – יש לכם תקרת עץ דקורטיבית מהממת וייחודית!

 

תקרת עץ אחידה

תקרות עץ דקורטיביות – מחיר

כמובן, כמו כל דבר שדורש קונסטרוקציה, תקרות עץ דקורטיביות הן עניין לא זול.

מחיר מחיר תקרת עץ דקורטיבית נע בין 500 ש''ח לכמה אלפי ש''ח למטר:

מחיר מחיר עץ נע בין 100 – 400 ש''ח למטר (MDF הוא הזול ביותר ועץ בוק הוא היקר ביותר)

מחיר מחיר נגר להתקנת תקרת עץ נע בין 300-700 ש''ח לשעה, כתלות בסיבוך העבודה וכמה ההתקנה נגישה. המחיר כולל גם את התקנת הקונסטרוקציה. 

שימו לב שתוכלו לקבל אחריות של 3 שנים על העץ שהותקן. 


נגרים מומלצים להתקנת תקרת עץ דקורטיבית

תקרת עץ דקורטיבית תהיה רק בבית שלכם ושל סינדרלה, אז כדאי לכוון גבוה! ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים להתקנת תקרת עץ. כל הנגרים באתר מידרג מדורגים על ידי לקוחות קודמים ואחרי נשמח לקבל את הדירוג שלכם גם כן 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תקרת עץ דקורטיבית?

תקרת עץ דקורטיבית היא לא זולה, ומחירה מתחיל מ-500 ש׳׳ח למטר, אבל יכול להגיע גם לאלפי שקלים למטר. תלוי בעיצוב בו תבחרו. 

איזה עץ מתאים לתקרת עץ?

הכי מומלץ להשתמש בעץ מלא כמו אורן או אלון, אבל תוכלו גם לבחור בחומרים דמוי עץ או אפילו אלומיניום לתקרת עץ דקורטיבית. 

אנשים שהתעניינו בתקרות עץ דקורטיביות התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק