עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

נגר ספריות קודש

נגר ספריות קודש יבנה לכם ספריה מתאימה לאחסון כל מה שקשור ליהדות – בספרייה ענקית במרכז הסלון. נגר ספריות קודש יוכל להתאים את הספריה לצרכים האישיים שלכם וגם לוודא שהמשקל הרב של הספרים השונים לא ישפיע על יציבות הספריה. בקיצור, פה תוכלו למצוא את כל המידע על נגר ספריות קודש, כולל מחירים (החל מ-4,000 ש''ח) ועד לנגרים מומלצים

 


ספריות קודש

ספריות קודש תמצאו לרוב בסלון, והן יכילו בתוכן ספרי קודש, מוצרי יודאיקה, סרוויסים לחגים וכל דבר שקשור לחגי ישראל בעצם (כן, גם הצלחת של הסדר). 

אם אתם תוהים מה שונה בין ספרית קודש לספריה רגילה, ספרית קודש צריכה להיות עמידה יותר להחזקת משקל רב, ולרוב היא תבנה לכל אורכו של קיר נבחר, עם מדפים מתכווננים שיתאימו לגודל משתנה של ספרים וכלים. 

ניתן לקנות ספריות קודש קיימות בחנויות ריהוט, אבל אם תרצו לתת מקום של כבוד לחנוכיית הכסף שקיבלתם במתנה לחתונה מדודה עמירה, נגר ספריות קודש יוכל לתכנן את הספריה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

 

ספרייה לספרי קודש

עץ לספריות קודש

נהוג לבנות ספריות קודש משני סוגים של חומרים – עץ מלא וחומרים דמויי עץ:

ספריה ספרית קודש מעץ מלא –  ארון מעץ מלא מעניק מראה יוקרתי וטבעי לחלל, וכן עץ טבעי נחשב לעמיד יחסית ומסוגל לשאת משקל רב. לרוב נגר ספריות קודש ימליץ על בניית הספריה מעץ מלא מאלון, אורן, בוק או עץ מייפל – כאשר כל אחד מהם מגיע בגוון שונה וישפיע מאוד על הנראות הסופית של הספרייה. 

ספריה ספרית קודש דמויית עץ – חומרים דמוי עץ הם עמידים במיוחד, מגיעים בכל הצבעים ולרוב יהיו זולים יותר מעץ מלא, אבל שימו לב שבדרך כלל ניתן להבחין שהארון עשוי מעץ סינטטי. 

החומר הנפוץ ביותר לספריות קודש הוא מלמין יצוק, ולעיתים משתמשים גם בעץ סנדוויץ' או MDF.  

 

ספרייה מעץ מלא

נגר ספריות קודש – תהליך בנייה

בין אם אתם יודעים בדיוק איך אתם רוצים שהנגר יבנה את ספרית הקודש, ובין אם אתם מחכים שתיפול עליכם השראה לספרית קודש מעוצבת באופן מיוחד, השלבים לבנייה יהיו די דומים:

יד 1 מידות – הדבר הראשון שהנגר יעשה הוא להגיע אליכם ולמדוד את הנישה או הקיר בהם תרצו לבנות את הספריה. נגר ספריות קודש גם ימליץ לכם בשלב זה על חומרים מתאימים לבניית ספרית קודש בבית שלכם ויבקש מכם להראות לו איזה פריטים יוחזקו בספריה – כדי לבצע הערכות גודל ומשקל לספריה המתוכננת. 

יד 2 תכנון הספריה – השלב הבא הוא עיצוב של הספריה, תוכלו לבחור כמה מדפים תרצו, איפה תרצו דלת, באיזה גובה ובאיזה גודל יהיה כל תא אחסון. 

יד 3 בניה – אחרי שהחומרים והתכנון סגורים, יגיע שלב הבנייה. הנגר יבנה את ספרית הקודש בנגרייה שלו בהתאם לבחירות שלכם – הבנייה עצמה תיקח כשבוע עד כמה שבועות, כתלות בעומס בנגרייה וזמינות החומרים שבחרתם. 

יד 4 צביעה – אחרי הבניה תגיע הצביעה. לפעמים הנגר ישלח את הספריה שבנה לצביעה מיוחדת בסטודיו, ולפעמים הוא יבצע את הצביעה בנגרייה בעצמו באמצעות תנור, ריסוס או ציפוי. גם אם אתם שומרים על צבע העץ הטבעי שבחרתם, בשלב הצביעה הספריה תכוסה בלכה וחומרים שיגנו על העץ משריטות ומזיקים.  

יד 5 הובלה והתקנה – עכשיו כשספריית הקודש מוכנה, החלק האחרון הוא ההובלה וההתקנה של הספריה אצלכם בבית. אל תדאגו, גם לחלק הזה הנגר ידאג. 

 

ספרייה לספרי יהדות

עיצוב ספריות קודש

לספריות קודש יש עיצוב מסורתי שנהוג לשלב בו כמה אלמנטים:

ספריה מדפים מתכווננים – ספרי קודש מגיעים בגדלים שונים, ולאו דווקא תואמים את הגודל של ספר עיון סטנדרטי (התנ''ך זה לא הארי פוטר). ספרי גמרא לדוגמא הם ספרים די גדולים, וספר תנ''ך הוא קטן למדי. לכן, נהוג להוסיף לספריית קודש פיצ'ר של מדף מתכוונן – כזה שתוכלו לשנות את הגובה שלו בכל עת בהתאם לספר שאתם מחזיקים באותו תא בספריה. 

ספריה דלת לספריית קודש – נהוג לתכנן ספריות קודש בעיצוב משולב - חלק מהספריהסגורה עם דלתות, וחלק מהספריה עם מדפים פתוחים. הדלתות יהיו לרוב עשויות מזכוכית חסומה או עץ שתואם לספריה עצמה. 

ספריה חריטות עץ – נגר ספריות קודש יוכל להוסיף לעץ שבחרתם עיצובים כמו חריטות שונות, ידיות מעוצבות אישית וציורים על העץ. אם אתם מחזיקים ספרית קודש, היא מן הסתם הרהיט הכי מרשים בבית, ואם כבר השקעתם בנגר כדאי לעשות אותו הכי מיוחד שיש.

 

מדפים מתכווננים

מחיר עבודה של נגר ספריות קודש

מחיר מחיר נגר ספריות קודש נע בין 4,000 ש''ח לכמה עשרות אלפי שקלים, הנה פירוט של מה משפיע על המחיר:

מחיר מחיר עץ לספרית קודש נע בין 150-1,000  ש''ח למטר. MDF  הוא החומר הזול ביותר ועצי בוק ומייפל הם היקרים ביותר. 

מחיר מחיר דלת זכוכית לספרית קודש נע בין 500-1,000 ש''ח. 

מחיר מחיר דלת עץ לספרית קודש נע בין 300-700 ש''ח. 

מחיר מחיר צביעת ספרית קודש נע בין 600-1,500 ש''ח. צבע לעץ טבעי נחשב יקר משמעותית לצבע לחומרים דמויי עץ. 

מחיר מחיר הובלה ספרית קודש בעזרת מנוף הוא כ-2,000 ש''ח. כמובן שזו תוספת תשלום במקרה הצורך (מעל קומה 3 בלי מעלית, או כשהארון גדול מדי לעבור במדרגות/ במעלית). 

 

הנה כמה דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות קודמים על בניית ספריות קודש על ידי נגר:

מחיר עיצוב ובניית ספריית קודש על קיר ברוחב 280 ס״מ וגובה 230 ס״מ עלה 11,300 ש''ח. 

מחיר בנית ספרית קודש בילד אין מעץ סנדוויץ' וMDF בעיצוב אישי עלה 13,000 ש''ח. 

מחיר בניית ספרית קודש מעץ MDF שכלל תכנון עלה 5,600 ש''ח. 


נגר ספריות קודש מומלץ

ספרית קודש מעוצבת היא בבחינת כזה ראה וקדש, אבל זה לא אומר שספרית הקודש שלכם צריכה להיות כמו כולם. פה תוכלו למצוא רשימה של נגרים מומלצים לבניית ספרית קודש בעיצוב אישי. כל הנגרים במידרג מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ותוכלו לראות מה ללקוחות קודמים היה לספר על העבודה מולם 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה עץ מתאים לספריות קודש?

תוכלו להשתמש בעץ מלא או חומרים דמויי עץ לספריה. נגר ספריות קודש לרוב ימליץ לכם ללכת על עץ מלא (כמו אורן, אלון או מייפל) או פורניר יצוק. 

כמה עולה ספרית קודש?

אם תעזרו בנגר ספריות קודש לבניית הספרייה, המחיר ינוע בין 4,000 ש''ח לכמה עשרות אלפי ש''ח, כתלות בגודל הספרייה והחומרים בהם בחרתם להשתמש. 

אנשים שהתעניינו בנגר ספריות קודש התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק