מוקד מידרג: 1-700-707-233

איטום בסנפלינג

איטום בסנפלינג הוא כמו הסנפלינג שעשיתם בטיול בדרום אמריקה, רק שאנשים עשו מזה קריירה! איטום בסנפלינג הוא פתרון יעיל וזול יחסית לאיטום קירות חיצוניים, ומחירו מתחיל מ-2,000 ש׳׳ח ויכול גם להגיע לעשרות אלפי שקלים. פה תמצאו את כל המידע על איטום בסנפלינג, מתי זאת האופציה הרלוונטית בשבילכם ומה עשוי להשפיע על המחיר 


מתי צריך איטום בסנפלינג

איטום בסנפלינג מתאים במיוחד כשצריך לאטום קירות חיצוניים, חלונות גבוהים, פירים, מקומות צרים ועוד מקומות גבוהים אחרים (אבל לא למשל בגג, שהוא בעל גישה ישירה ולא מצריך ציוד עבודה בגובה). כדי לבצע איטום בגובה אפשר להשתמש בפיגומים, במת הרמה או סנפלינג.

הנה כמה יתרונות של סנפלינג לעומת במת הרמה ופיגומים:

בנייןסנפלינג לא מצריך בניית הכנה לעומת פיגומים (הבנייה עשויה לארוך כמה שעות ולכן יקרה מאוד).

בנייןסנפלינג היא שיטה מהירה, ניתן להתכוונן בקלות בעזרת החבלים ולהגיע למקומות רבים בזמן קצר. 

בנייןאיטום בסנפלינג הוא הזול ביותר מבין האופציות.

בנייןכמעט ולא קיימים מקומות או בניינים שלא ניתן לבצע בהם סנפלינג. יחד עם זאת, לא ניתן יהיה לבצע סנפלינג במבנה לא יציב שקיימת בו סכנת קריסה. 

לפי החוק, עבודה בגובה נחשבת לכל עבודה שמתבצעת מעל לגובה של שני מטרים, אבל בפועל אם אתם מבצעים איטום חיצוני בכל קומה שהיא לא הקומה הראשונה - תצטרכו איש איטום עם רישיון עבודה בגובה.

 

איטום בסנפלינג

איטום בסנפלינג

באיטום בסנפלינג בקירות חיצוניים לרוב משתמשים בחומרי איטום כמו צבע חסין או חומרים סיכתיים צבעוניים כמו זיפקלקס. כל זאת בשונה מאיטום גגות, שם משתמשים באיטום בזפת או ביריעות ביטומניות. כי בואו נודה על האמת, האסתטיקה שלהם לא בשמיים ולא הייתם רוצים לאטום איתם את חזית הבניין. 

בנייןהחומרים לאיטום קירות חיצוניים יכולים להתאים באופן מושלם לצבע של חזית הבניין שלכם, וסוג החומר יבחר לפי חומרת הנזילה והמקור שלה.


איטום בסנפלינג - שלב אחר שלב

מישהו הולך לטפס על חזית הבניין ולהיות שם כמעט יום שלם (בדרך כלל איטום בסנפלינג אורך בין 5 שעות לכמה ימים). לכן, כדאי לדעת מה הוא עושה שם, שלב אחר שלב:

מספר 1 זיהוי מקור הנזילה. האמת שזה שלב לא מאוד פשוט וייתכן שתצרכו אפילו להתייעץ עם מאתר נזילות לפני האיטום, אבל זיהוי מקור הנזילה הוא קריטי. לא הייתם רוצים לאטום בטעות חור משני ולהישאר עם הבעיה המקורית. שיחת טלפון קצרה עם איש איטום תעזור לכם להחליט אם יש צורך במאתר נזילות לפני העבודה. 

מספר 2 חיבור בולטים בגג. כדי לעשות סנפלינג צריך להיתלות על עצם יציב ולחבר אליו חבל. לכן אם אין לכם הכנה מיוחדת לסנפלינג בגג (תופתעו, בבניינים חדשים לרוב יש) - איש האיטום יצטרך לקדוח שני חורים בגג ולחבר אליהם חבלים. זה לא אמור לשנות את נראות הבניין. 

מספר 3 ניקוי הקיר. אם הייתה רטיבות על הקיר לאורך זמן, צריך לפרק את הקיר העבש ולנקות אותו כדי שהאיטום יחזיק כמה שיותר טוב. פירוק הקיר הוא חיצוני בלבד לרוב וכולל את פירוק הטיח והמסת הצבע.

מספר 4 איטום. השלב האחרון הוא המאני טיים, בו איש הסנפלינג יאטום את החור ואתם תזכו לשנים רבות ויבשות. האיטום צריך להתייבש בין כמה שעות לימי בודדים, בהתאם למזג האוויר.

 

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

טיפים לאיטום בסנפלינג

בניין אם אתם אוטמים קירות חיצוניים בכל הבניין (ולא רק מטפלים בבעיה מקומית בחלון/ סדק בקומה שלכם), יש צורך להיעזר בועד הבית בבניין. 

בניין לא ניתן לבצע איטום כשהקיר רטוב, במיוחד אם עדיין יורדים גשמים. לכן, כדאי לבצע את האיטום באביב או בקיץ.

בניין לא לחכות עם האיטום! ככל שהנזילה תתפתח ותחמיר יייתכן שיהיה צורך בשיקום בטון, ואז זו עבודה נוספת לאיטום. 

 

צבע איטום בסנפלינג

מחיר איטום בסנפלינג

עבודות בגובה הן דבר מסוכן שדורש הרבה ביטוחים והכשרות לעובד, כך שהמחיר הסופי יהיה גבוה בצורה די משמעותית מאיטום רגיל בגג. 

מחיר מחיר איטום בסנפלינג מתחיל מ-2,000 ש׳׳ח ליום ויכול להגיע עד 4,000 ש׳׳ח ביום במקומות מסוכנים. למחיר הזה תצטרכו להוסיף את מחיר עבודת האיטום. 

 

מה משפיע על מחיר איטום בסנפלינג 

מחיר איטום בסנפלינג מושפע מסוג הקיר אותו אתם אוטמים וכמות הסדקים בו. 

מחיר מחיר איטום קיר טיח נע בין 150 -250 ש׳׳ח למטר. 

מחיר מחיר איטום קיר בלוקים נע בין 1,000-3,000 ש׳׳ח למילוי סדק. 

מחיר מחיר איטום סדק בודד בסנפלינג נע בין 1,500 -3,000 ש׳׳ח.

מחיר מחיר איטום מספר סדקים בסנפלינג נע בין 5,000 – כמה עשרות אלפי שקלים. 

 

כדי להבין טוב יותר כמה תשלמו, הנה כמה דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות מידרג על עבודות איטום בסנפלינג:


מחיר איטום קירות חיצוניים בבניין וצביעת הקירות מבחוץ בצבע מיוחד לאטימה עלה 4,000 ש׳׳ח.

מחיר איטום קיר חיצוני, חלון וקופינג באמצעות סנפלינג בקומה אחרונה עלה 5,500 ש׳׳ח. 

מחיר איטום קיר דרומי חיצוני של בניין מגורים שכלל שימוש בסנפלינג עם הכנת תשתית, איטום וגימור חיצוני בעזרת חומר איטום עם צבע עלה 20,000 ש׳׳ח. 

מחיר איטום קיר חיצוני בקומה 5 באמצעות סנפלינג ותיקון טיח וברזל של עמודים בבניין עלה 13,000 ש׳׳ח. 

 

איטום חלונות עם סיכה

עובדי גובה מומלצים לאיטום בסנפלינג

לעובדי גובה בישראל נדרש רישיון וזה דורש הרבה הכשרות וביטוחים. פה תמצאו רשימה של עובדי גובה מומלצים לאיטום בסנפלינג שקיבלו את כל התעודות המתאימות. כל עובדי הגובה באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים ואם תעזרו באחד מהם נבקש שתדרגו אותו גם אתם – ככה אנחנו שומרים על הביקורות מעודכנות תמיד. 

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה איטום בסנפלינג?

סנפלינג מוסיף למחיר האיטום כ-2,000 ש׳׳ח.

מתי צריך איטום בסנפלינג?

איטום בסנפלינג נדרש בכל מצב בו אין גישה רגלית למקור הנזילה ויש צורך באיטום בגובה (מעל ל-2 מטרים). 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק