מוקד מידרג: 1-700-707-233

חיזוק אריחים בבניין

אריח הוא החלק הראשון בבניין שבולט לכל אורח. חיזוק אריחים בבניין לא רק ישפר את הנראות שלו אלא גם ישמור על עוברי אורח מסכנת נפילה של אחד האריחים (לא עלינו).  חיזוק אריחים בבניין מבוצע לרוב בעזרת סנפלינג או פיגומים ופה תמצאו את כל המידע על חיזוק אריחים בבניין, החל מאיך נראה תהליך העבודה ועד לכמה זמן זה לוקח


מתי צריך חיזוק אריחים בבניין

עם השנים גם האריחים מתבלים, ובמקרים בהם יש סכנה שהאריחים יפלו - יש צורך בחיזוק אריחים בבניין.

יש שלוש בדיקות שיכולות לעזור להחליט האם אריחי הבניין זקוקים לחיזוק:

בניין זיהוי סדקים - סדקים בולטים על האריח יכולים לרמז על התרופפות החיבור וסכנת נפילה.

בניין בדיקת אריח מתנדנד – זוכרים את שן החלב שמתנדנדת רגע לפני שהיא עומדת ליפול? אם אתם מצליחים לגעת בארחים שלכם, תכלו לבדוק בעזרת הקשה קלה עד כמה הם יציבים. 

בניין שינוי צבע – אחד האריחים שינה את הצבע שלו? גם אם זה ניראה לכם דקורטיבי, שינוי צבע של אבן אחת יכול להעיד על מים כלואים מאחוריה ועל התרופפות החיבור של האריח.

כוכבית אריחים יתחילו להתרופף באופן טבעי אחרי כ-15 שנים מהבנייה, ואם אתם גרים קרוב לים, אפילו מהר יותר. כן, אריח בניין פחות אוהבים את הלחות והמלח - גם אריחי שיש וגם אריחים של אבנים שונות. 

 

החלפה או חיזוק אריחי בניין?

לרוב כדי למנוע נפילה של אריחי הבניין מספיק לחזק את האריחים בעזרת ברגים ייעודיים (תכף נפרט על תהליך החיזוק). אבל אם האריח שבור או סדוק בצורה חמורה, הקבלן יחליף את האריח הספציפי שנפגם, בעיקר מסיבות אסתטיות (מה שישפיע על מחיר העבודה).

 

אריחים בבניין

תהליך חיזוק אריחים בבניין

חיזוק אריחים בבניין היא עבודה שלרוב מתבצעת בגובה בעזרת סנפלינג, אבל לפעמים יהיה צורך להשתמש גם בפיגומים, אם נדרש חיזוק של שטח גדול במיוחד. חיזוק אריחי בניין נשמך בין כמה שעות לכמה שבועות, בהתאם לשטח שצריך התערבות. זה התהליך:

מספר 1 קדיחה – השלב הראשון יהיה לקדוח חור במרכז האריח הרופף, החור יהיה עמוק מספיק כדי להגיע לתשתית הבניין – הבטון עליו מונחים האריחים.

מספר 2 פטישון – השלב הבא הוא הגדלת החור בעזרת פטישון, עד לגודל שמתאים להכנסת דיבל נירוסטה שמותאם לגודל האריח.

מספר 3 בורג – לתוך דיבל הנירוסטה, מכניסים בורג ארוך וחזק במיוחד שיחבר מחדש את האריח לקיר.

מספר 4 פקק – השלב האחרון הוא סגירת החור אליו נכנס הבורג בעזרת "פקק" – שהוא חתיכה קטנה של האריח שמתאימה בדיוק על מנת לסגור את הקדיחה שבוצעה לחיזוק. הפקק יחובר באמצעות דבק ייעודי.

כוכבית התהליך כולו יכול להתבצע כאשר הדיירים שוהים במבנה, אבל החלק אותו משקמים יהיה תחום וסגור כדי שאחד האריחים לא יפול על עובר אורח בזמן העבודה.

 

חיזוק אריחים בסנפלינג

טיפים לחיזוק אריחים בבניין

 חיזוק אריחים מחומרים כמו שיש ואבן הכרחי כדי לשמור על שלומם של עוברי הרחוב, וגם לוודא שנראות הבניין מתוקתקת. אם אתם מעוניינים בחיזוק אריחים לבניין הנה כמה טיפים שכדאי לחשוב עליהם לפני:

בניין עונת השנה – חיזוק אריחים דורש ייבוש של חומרים (כמו דבק או טיט אם מדביקים אריח חדש) ולכן לא ניתן לבצע את העבודה כשיורד גשם. כדאי לקבוע חיזוק אריחים בבניין בחודשי הקיץ והאביב.

בניין שמירת אריחים – יש כמה ארחים שכבר לא תוכלו לחזק? חפשו במחסן אם הקבלן השאיר בסיום בניית הבניין כמה אריחים מיותרים, ותוכלו לזכות בתיאום מושלם ובצמצום ההוצאה. בכל מקרה, תוכלו לבקש ממי שמצבע את העבודה של החיזוק שגם יספק לכם אריחים, או לקנות בעצמכם בחנות באזור התעשיה הקרוב אליכם.

בניין עבודות סנפלינג – עבודות סנפלינג הן יקרות במיוחד ודורשות כמה עובדים, והכנה של חבלים. לכן, כדאי לנצל את יום חיזוק האריחים גם כדי לאטום חורים שונים או לצבוע קירות חיצוניים אם יש צורך, על מנת למקסם את הסכום שתשלמו על העבודה.

חיזוק אבן ירושלמית בגובה

מחיר חיזוק אריחים בבניין

מחיר חיזוק אריחים בבניין מושפע בשני גורמים: שימוש בסנפלינג או פיגומים וסוג האריחים אותם מחזקים או מחליפים.

כדי לחשב בקירוב כמה יעלה חיזוק אריחים בבניין שלכם, תוסיפו למחיר העבודה בגובה את המחיר של כל אריח שחוזק:

מחיר גלישת סנפלינג נע בין 2,200 -2,600 ש''ח לגלישה. 

מחיר הקמת פיגומים נע בין 1,000- 2,000 ש''ח למ''ר.

מחיר אריחי בניין מאבן נע בין 25 -500 ש''ח לאריח.

מחיר אריחי בניין משיש נע בין 100 -600 ש''ח לאריח. 

כוכבית ככל שמחזקים יותר אריחים כך המחיר לכל אריח בודד יורד. 

 

וכדי שיהיה לכם חישוב פשוט אפילו יותר הנה כמה דוגמאות למחירים ששילמו לקוחות קודמים על חיזוק אריחים בבניין:

  • מחיר חיזוק אריחי שיש בקומה אחרונה בבניין עלה 10,000 ש''ח. 

  • מחיר חיזוק אריחי אבן בעזרת סנפלינג עלה 5,000 ש''ח. 

  • מחיר חיזוק אריחים בקומה שלמה בעזרת פיגומים עלה 30,000 ש''ח.

בניין עם אריחים

עובדי גובה מומלצים לחיזוק אריחים בבניין

חיזוק אריחים בבניין דורש גלישה בסנפלינג או הקמת פיגומים, וזו לא עבודה שכל אחד מבצע. כדי שלא תסתבכו, ריכזנו עבורכם רשימה של עובדי גובה מומלצים לחיזוק אריחים בבניין. כל עובדי הגובה באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, כך שאם תעזרו באחד מהם נבקש גם מכך לדרג אותו. כך ונשמור על הדירוגים מעודכנים תמיד 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

מי מבצע חיזוק אריחי בניין?

לרוב עובדי גובה שמתעסקים בשיקום מבנים יוכלו לבצע עבודה של חיזוק אריחי בניין. 

כמה עולה חיזוק אריחי בניין?

מחיר חיזוק אריחי בניין נע בין 2,000-5,000 ש''ח לאריחים בודדים (עד 5).

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק