עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ארון אמבטיה בהזמנה אישית

ארון אמבטיה בהזמנה אישית מתאימים על פי גודל החדר, כמות הדברים שאתם רוצים לאחסן והתחשבות בצרכים הייחודים שלכם. כדי שהתוצאה תהיה מזמינה חשוב לא לדלג על שלב התכנון או חלילה להתפשר על הנגר. איזה חומר מתאים לארון באמבטיה, כמה זמן לוקחת ההזמנה האישית וכמה זה עולה? אנחנו כאן עם כל המידע על ארון אמבטיה, קדימה! הוא צריך הזמנה אישית, ואתם?

ארון אמבטיה בהזמנה אישית

תהליך הכנת ארון אמבטיה בהזמנה אישית

כשמדובר בארונות אמבטיה בהזמנה אישית אין ארון אחד דומה לחברו. ובכל זאת, דווקא תהליך העבודה עם הנגר די דומה, והוא כולל מספר שלבים חשובים:

 

אחד תכנון ארון האמבטיה ומדידת החלל 

קודם כל, עוד לפני שמתחילים בהזמנה, הנגר יגיע אליכם לשמוע מה השימושים שלכם בארון האמבטיה, מה התקציב שלכם, מה אתם מדמיינים ולמה אתם מצפים. הוא יראה את חלל חדר האמבטיה, יציג לכם דוגמאות של סוגי העץ, הצבעים ואפשרויות הפרזול לבחירתכם האישית. בהתאם לכל אלו הנגר יתכנן אתכם את הסקיצה הראשונית וייתן לכם הצעת מחיר להזמנה. למעשה, זהו השלב שבו אתם הכי מעורבים בתהליך, ולכן ממש תכף נרחיב עליו יותר.

 

שתייםבניית ארון האמבטיה בנגריה 

לאחר שיש סקיצה מוסכמת ביניכם ובין הנגר, הוא יכול לצאת לדרך ולהתחיל בבניית ארון האמבטיה שלכם. תהליך זה לרוב לוקח בין שבוע לשבועיים בהתאם לעומס של הנגר, וסוג הארון שבחרתם. חשוב לזכור שמעבר להכנת גוף הארון עצמו על ידי הנגר, שלב זה כולל גם את עבודת הצביעה של חלקי הארון במצבעה, וגם גימורים שונים של פרזול.

 

שלושהתקנת הארון בחדר האמבטיה 

זהו זה, הארון שלכם מוכן, וכעת הנגר יגיע אליכם להרכיב אותו בחדר האמבטיה. אם בחרתם לעשות ארון אמבטיה משולב עם שיש וכיור, זה הזמן שבו תצטרכו לתאם עם איש השיש, שיכין לכם שיש מותאם בהזמנה אישית לפי גודל הארון.

ארון אמבטיה עומד בצבע לבן

התאמת עץ לארון אמבטיה בהזמנה אישית

יש הרבה דברים שתוכלו לבחור בעצמכם כשאתם מתכננים ארון אמבטיה בהזמנה אישית, אבל בשאלת סוג העץ המתאים ביותר לבניית ארון אמבטיה, סביר להניח שהמלצת הנגר תהיה שילוב של כמה סוגי עץ כדלקמן:

 

מעוין עץ עץ סנדוויץ' דחוס עבור גוף ארון האמבטיה 

עץ סנדוויץ' דחוס נחשב לעץ עמיד וחזק יחסית. בנוסף לעומת עץ מלא טבעי הוא נחשב לקל, שזה שיקול חשוב אם תבחרו בארון אמבטיה תלוי על הקיר.

 

מעוין עץ MDF עבור חזיתות הארון

חזיתות ארון האמבטיה נחשבות למועדות ללחות ורטיבות, לכן אם אתם רוצים שארון האמבטיה בהזמנה אישית יחזיק מעמד לאורך זמן, כדאי לבחור בחומר MDF. זה חומר שעשוי מאבקה של עץ ודבק, הוא דחוס מאוד ושנחשב לעמיד למים ביחס לשאר חומרי העץ.

 

מעוין עץ ציפוי פורמייקה לחזיתות ארון האמבטיה

 ציפוי הפורמייקה יגן על הארון שלכם, את ציפוי הדלתות עושים משני הצדדים שלהן. אומנם זו נשמעת כמו תוכנית מובנית אך את הפורמייקה ניתן לעשות בהזמנה אישית בכל צבע ודוגמא שאתם רוצים. למשל; אם אתם חושקים בארון אמבטיה בעיצוב כפרי, תוכלו לבקש מהנגר הזמנה של פורמייקה דמוי פורניר.

ארון אמבטיה בהזמנה אישית עם כיורים

 

 

ארון בחדר האמבטיה מועד יותר לפורעות, למרות שתבחרו בחומר עמיד למים חשוב לזכור שבאופן טבעי עץ נוטה להישחק מהר יותר בחללים רטובים. מה עושים? בשום אופן לא לוותר על מקלחת, אבל כדאי לבקש מהנגר להכין לארון האמבטיה דפנות כפולות. כך, אם החזית החיצונית של הארון תיהרס במשך הזמן, תוכלו להחליף אותה בקלות מבלי להחליף את כל הארון.

עוד הסבר על כך תוכלו לשמוע משלום, נגר מומלץ במידרג:


התאמה אישית בהזמנת בארון אמבטיה

אחרי שעברנו על הבייסיק שפחות או יותר קבוע בכל הזמנה, זה המקום להעדפות האישיות שלכם. כשאתם פונים לנגר לתכנון ארון האמבטיה אתם צריכים לחשוב על הצרכים והשימושים שלכם, ולשאול שלוש שאלות ואלו הן:

 

אחדמה אתם מאחסנים בארון חדר האמבטיה?

נכון, זו שאלה אישית ואנחנו לא רוצים לחטט, אבל זה עניין שחשוב לתת עליו את הדעת. כמות החפצים שתרצו לאחסן תשפיע על גודל הארון, וסוג החפצים ישפיע על תכנון מבנה הארון. אם אלו חפצים בשימוש יום יומי, כמו מכונת גילוח, פן או מברשת וכדומה, יתכן שיהיה לכם יותר נוח לעשות הזמנה אישית של ארון עם מגירות נשלפות, כך שהדברים יגעו אליכם ולא תצטרכו להתכופף בכל פעם.

ארון אמבטיה בעיצוב כפרי בהזמנה אישית

 

שתייםמה הם הרגלי הניקיון שלכם?

שוב, גם זו שאלה אישית, אבל כשאתם עושים הזמנה של ארון אמבטיה תצטרכו לבחור בין ארון תלוי לארון עומד. ארון תלוי כשמו כן הוא, תלוי על הקיר, כך שהחלל מתחתיו נישאר חשוף ומאפשר שטיפה וניקיון מלא תחתיו. ארון עומד לעומת זאת לא יאפשר לכם גישה מלאה לניקיון, הוא עומד על רגלים ויהיה קשה יותר להעביר סמרטוט מתחתיו. מצד שני, וכאן אנחנו חוזרים לשאלה הראשונה, לארון עומד יש מן הסתם יותר שטח אחסון, כי הוא מגיע כמעט עד לרצפה.

 

שלושאיזה עיצוב אתם רוצים לחדר האמבטיה?

הזמנה אישית של ארון מאפשרת לכם התאמה מלאה בכל מה שקשור לסגנון העיצוב של חדר האמבטיה. תוכלו לעשות את הבחירות הללו לבד, או להתייעץ עם מעצבת פנים. בכל מקרה חשוב שתדעו שצבע הארון זו רק ההתחלה, תוכלו לבחור חריטות ותבניות ייחודיות לדלתות, פרזולים שונים בסגנון מודרני או כפרי ואפילו ארון עם פתחי אוורור לכביסה המלוכלכת.

ארון אמבטיה תלוי בשילוב עם כיור

 

ארון אמבטיה עם כיור

לרוב בונים ארונות אמבטיה בשילוב עם כיור, כשאתם מתכננים הזמנה אישית תוכלו לבחור בין ארון אמבטיה עם שכבת עץ עבה שנקראת בוצ'ר, או עם שיש, בהתאם להעדפה האישית שלכם. שימו לב שעל מנת להוסיף לארון שכבת שיש תצטרכו לתאם הזמנה אישית מול קבלן שיש. ועוד עניין שתצטרכו להכריע בו אם אתם רוצים ארון אמבטיה משולב עם כיור, היא בחירה בין כיור שקוע בתוך הארון, לכיור שמונח על גביו. שימו לב שחלק מהנגרים יודעים ומוכנים לבצע התקנה של ברז וכיור, אך לא כולם, וגם את זה חשוב לקחת בחשבון.

כיור מונח על ארון אמבטיה

ארון אמבטיה בהזמנה אישית – מחיר

המחיר של ארון אמבטיה בהזמנה אישית מנגר משתנה בהתאם לגודל הארון, גודל ההזמנה הכללית שאתם עושים, וגם המיומנות של הנגר. אם ארון האמבטיה הוא חלק מהזמנה רחבה יותר שאתם עושים מנגר כנראה שהמחיר יהיה מעט זול יותר, ובנוסף סביר להניח שנגר מתחיל יגבה מחיר זול יותר לעומת נגר עם ניסיון רב ויד אומנותית. כמו שראיתם לאורך הדרך, יש הרבה משתנים בארון אמבטיה בהזמנה אישית, ולכן יהיה קשה לתת טווח מחירים מדייק.

מחיר מחיר של ארון אמבטיה בהזמנה אישית נע בטווח שבין 2,000-10,000 ₪

במידה ומדובר בארון אמבטיה ברוחב של 2 מטר ומעלה, או ארון עם פרזולים ייחודים, המחיר יכול להגיע גם ל 10,000 ₪ או יותר.

נכון, זה טווח רחב, כדי לשקף את זה בצורה טובה יותר, הנה הצעת מחיר לדוגמא על פי עבודה שעשה נגר שמדורג במידרג.

הצעת מחיר לארון אמבטיה בהזמנה אישית:

- גוף הארון מעץ סנדוויץ' דחוס

- 7 מגירות: 3 בכל צד + 1מגירה אמצעית גדולה לכביסה מלוכלכת

- גובה הארון: 70 ס"מ

- עומק: 45 ס"מ

- רוחב: 170 ס"מ

- פרזול מנגנון טריקה שקטה ודוגמאות חריצים בפתחי הדלתות

מחיר סה"כ מחיר ארון אמבטיה בהזמנה אישית כולל התקנה ומע"מ: 7,000 ₪


נגרים מומלצים להזמנת ארון אמבטיה בהתאמה אישית

כמו כמו ארון אמבטיה בהזמנה אישית, את רוב הדברים בחיים אנחנו צריכים לקבל כמו שהם; משפחה, מזג האוויר ואפילו את השכנים שלנו. אבל היי, יש עוד דברים שתוכלו לבחור, למשל כמו את הנגר שיעשה לכם ארון האמבטיה בהזמנה אישית. אותו תוכלו לבחור מבין רשימה של נגרים מומלצים, וכשהארון שהזמנתם יותקן אצלכם אפילו לדרג אותו על פי חוות הדעת האישית שלכם. בהצלחה! מחייך


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה עץ מתאים לארון אמבטיה?

ארון אמבטיה מכינים לרוב בעזרת שלושה סוגים שונים של חומרים: עץ סנדוויץ' לגוף הארון,MDF  עבור החזיתות וציפוי פורמייקה משני הצדדים של הדלתות.

כמה זמן לוקחת הזמנה אישית של ארון אמבטיה?

משך הזמן של הזמנת ארון אמבטיה בעיצוב אישי אצל נגר לוקח בין שבוע לשבועיים בהתאם לעומס של הנגר, והייחודיות של הארון.

כמה עולה ארון אמבטיה בהזמנה אישית?

המחיר של ארון אמבטיה בהזמנה אישית מנגר משתנה בהתאם לגודל הארון, גודל ההזמנה הכללית שאתם עושים, וגם המיומנות של הנגר. בגדול, מחיר של ארון אמבטיה בהזמנה אישית נע בטווח שבין 2,000-10,000 ₪

במידה ומדובר בארון אמבטיה ברוחב של 2 מטר ומעלה, או ארון עם פרזולים ייחודים, המחיר יכול להגיע גם ל 10,000 ₪ או יותר.

אנשים שהתעניינו בארון אמבטיה בהזמנה אישית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק