עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

חדר ארונות בהתאמה אישית

חדר ארונות בהתאמה אישית מאפשר מקום ייחודי לכל אחד מסוגי הבגדים שלכם. ככה שלא משנה אם אתם אוהבי נעלים, עניבות או שמלות, חדר ארונות בהתאמה אישית יהיה מותאם בדיוק לצרכים שלכם. איך מתכננים חדר ארונות? מה האפשרויות השונות ובכמה זה צפוי לעלות? החלטנו לא להשאיר כלום בארון, ולשתף אתכם בכל מה שצריך לדעת על חדר ארונות בהתאמה אשית

 


שלבי ההכנה של חדר ארונות בהתאמה אישית

כמו כל תהליך הזמנה מנגר, הכנה טובה של חדר ארונות בהתאמה אישית כולל שלושה שלבים חשובים:

 

אחד תכנון החדר ארונות ומדידת החלל

חדר ארונות בהתאמה אישית, כשמו כן הוא, אמור להיות מתאים לכם אישית. מה זה אומר? שחשוב מאוד להגיע מוכנים לתהליך, להבין בדיוק מה הם הצרכים שלכם, אילו בגדים ואביזרים אתם מתכננים להניח בחדר הארונות, האם אתם רוצים שהם יהיו גלויים או מוסתרים בעזרת דלתות או מגירות? וגם, קצת עליכם, האם קל לכם להתכופף? האם אתם נמוכים או גבוהים? כל אלו פרמטרים חשובים כדי שחדר הארונות יהיה מותאם בדיוק בשבילכם, ויעשה לכם טוב בנשמה.

לפני שמתחילים בהזמנה הנגר יגיע אליכם לייעוץ, אתם תראו לו את החדר המיועד, הוא יראה לכם דוגמאות של סוגי העץ, הצבעים ואפשרויות הפרזול לבחירתכם האישית. רק אחרי שהנגר מדד היטב את החדר, ורשם את הבחירות שלכם, הנגר יתחיל לתכנן אתכם את הסקיצה הראשונית, וייתן לכם הצעת מחיר להזמנה.

בהזמנה אישית מנגר, שלב התכנון הוא החשוב ביותר, כדי שתהיו שמחים מהתוצאה הסופית של החדר ארונות. בשביל שתוכלו לעשות בחירה מושכלת, חשוב להכיר את האופציות העומדות לפניכם, ולכן ממש עוד מעט נפרט על כך.

מדפים ומגירות בהתאמה אישית לחדר ארונות

 

שתייםבניית חדר הארונות בנגרייה

הנגר הלך לעבודה בנגריה ואתם מביטים על החלל הריק. אין ספק שזה לא נעים לראות חדר ארונות בלי ארונות, אבל היי, ממש עוד מעט החדר יהיה מלא בכל טוב. זמן בניית חדר הארונות לוקח לרוב עד שבועיים, בהתאם לעומס של הנגר. זה לא קל להמתין, אבל תוכלו בנתיים לשדך גרביים, זה חוסך שליש מגירה. 

 

שלוש הרכבת חדר הארונות אצלכם בבית

זהו זה, כל החלקים של חדר הארונות החדש שלכם מוכנים, וכעת הנגר יגיע אליכם להרכיב אותם אצלכם בבית. ההרכבה נמשכת לרוב יום שלם, בהתאם לגודל של חדר הארונות המבוקש. שימו לב שביום זה צפויות קדיחות בקיר, מה שיגרום לרעש ולאבק.

חיתוך עצים לחדר ארונות בהתאמה אישית בנגרייה

עיצוב ותכנון חדר ארונות בהתאמה אישית

נכון, בנייה של חדר ארונות בהתאמה אישית מתבצעת בנגרייה על ידי הנגר, כשאתם מחכים בבית. אבל חשוב שתהיו מעורבים מאוד בתכנון הראשוני, תדעו מה האפשרויות ומה מתאים לכם. לכן, הכנו כמה נקודות חשובות שכדאי לכם להתעכב עליהן:

 

חץ עץ חדר ארונות פתוח או סגור?

חדר ארונות ניתן לבנות עם דלתות או בלעדיהן, כלומר פתוח או סגור. מתלבטים מה לבחור? בהחלט לא פשוט. הנה כמה יתרונות וחסרונות לחדר ארונות פתוח, שיכולים לעזור לכם בהחלטה:

וי נגישות – בגדים, הנעליים, אביזרי השיער, הכל גלוי וידוע לפניכם. כשאתם תתלבטו מה ללבוש בבוקר, כל הבגדים שלכם יהיו ממש מולכם. כך שאם תבחרו בחדר ארונות פתוח, סביר להניח שלא תפספסו את הנעלים שהכי מתאימות לחולצה.

וי מחיר – חדר ארונות פתוח נבנה ללא הדלתות, כך שהנגר ישתמש בפחות עץ ובחומרי גלם, מה שהופך את ההוצאה למעט זולה יותר.  

וי מקום אחסון – חדר ארונות פתוח לא מצריך את חישוב מקום מיועד לפתיחת הדלתות של הארון, כך שתוכלו לאחסן יותר.

איקס אבק – חדר ארונות פתוח משאיר את החפצים ואת הבגדים שלכם חשופים יותר, ולכן הוא מועד יותר להצטברות של אבק, לעומת חדר ארונות סגור.

איקס מראה –  חדר ארונות פתוח ידרוש מכם רמה מסוימת של מחויבות קיפול, שכידוע כביסה מבולגנת לא משאירים בארון פתוח.

 

חץ עץ תלייה, מגירות או מדפים לחדר ארונות?

כשאתם מתכננים חדר ארונות בהתאמה אישית, תתאימו אותו לשני דברים: לכם, ולחפצים שלכם.

מעוין עץ  מגירות לחדר ארונות – מגירות יכולות להתאים לחפצים קטנים בשימוש יום יומי. כך למשל אם קשה לכם להתכופף, מגירות נשלפות יכולות להקל עליכם לאחסון של נעלים בקומות הנמוכות של הארון.

מעוין עץ תלייה לחדר ארונות - לבגדים תלויים, בניגוד לאנשים, יש מראה טוב יותר, הם בולטים, נגישים ולא נוטים להתקמט. יחד עם זאת, חשוב לזכור שאפשרות זו תופסת יותר מקום לעומת קיפול בתוך מדף.

 טיפ: אם לא בורכתם בגובה, אנחנו נחסוך מכם את האמירה שהרבה מנהיגים טובים (וגם כאלו שפחות) היו נמוכים, ורק נגיד שתוכלו להפוך את החלקים הגבוהים של הארון לנגישים בעזרת מתקן תלייה. זה מתקן מיוחד עם ידית, שמאפשר הורדה של המתלה העליון כלפי מטה, ממש עד אליכם.

חדר ארונות פתוח מעץ מלא בהתאמה אישית

סוגי עץ לחדר ארונות בהתאמה אישית

חדר ארונות בהתאמה אישית אפשר להזמין משלושה סוגים שונים של עצים או תערובות עצים: עץ מלא, עץ סנדוויץ' או MDF. בחירת סוג העץ לחדר ארונות בהתאמה אישית תשפיע על שלושה דברים ואלו הם: מראה החדר ארונות, העמידות שלו והמחיר שיגבה הנגר. הנה טעימה מהיתרונות והחסרונות של כל אחד מהם:

 

עיגול עץ חדר ארונות מעץ מלא בהתאמה אישית

עץ מלא הוא כינוי לעץ טבעי שעורבב עם חומרים אחרים. זה יכול להיות עץ אלון, עץ אורן, עץ אגוז ועוד סוגי עצים חזקים ועמידים. לעץ המלא יש מראה כפרי, וניתן לצבוע אותו בכל גוון שתרצו.

וי חוזק ועמידות – שימוש בעץ מלא לחדר ארונות בהתאמה אישית מאפשר ביטחון שהחדר יוכל לשמש אתכם לאורך זמן. כמובן שהעמידות של חדר הארונות תלויה גם בידיים של הנגר, והחיבורים שהוא עושה. אך מבחינת סוג העץ עצמו, זהו החומר החזק ביותר לחדר ארונות.

וי מראה – לחדר ארונות מעץ מלא יש מראה כפרי וטבעי, נכון שחדר הארונות לא אמור להיות חדר תצוגה לאורחים, אלא יותר חדר לשימושכם האישי, אבל בכל זאת כנראה שאתם הולכים להיות בו לא מעט זמן.

איקס מחיר – זו נקודת חשובה, העץ טבעי הוא חומר יקר, ודורש עבודה רבה של הנגר, ולכן זה ישפיע על מחיר חדר הארונות שלכם בהתאמה. שימו לב שזה לא בהכרח אומר שאתם חייבים לוותר עליו, אפשר לבקש מהנגר שאת גוף הארון, או חלק מהמדפים הוא יבנה מעץ מלא, ואת השאר מחומרים זולים יותר.

חדר ארונות פתוח בציפוי פורמייקה בהתאמה אישית

 

עיגול עץ חדר ארונות סנדוויץ' בהתאמה אישית

עץ סנדוויץ' הוא כינוי לחומר דחוס שעשוי משתי שכבות עץ שמצולבות זו בתוך זו. בדרך כלל לבניית חדר ארונות משתמשים בו, והנה שלש סיבות לכך:

וי חוזק ועמידות - חדר ארונות מעץ סנדוויץ' נחשב עמיד וחזק, כך שהוא יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן.

וי מראה – חדר ארונות מעץ סדנוויץ' מצפים בפורמייקה או פורניר לבחירתכם האישית, כך שתוכלו להתאים את הצבע או העיצוב שיעשה לכם טוב בנשמה.

וי מחיר - גם כאן לעץ הסדנוויץ' יש יתרון, חדר ארונות שעשוי עץ סנדוויץ' זול יותר לעומת חדר ארונות מעץ מלא.

 

נשארתם רעבים לעוד מידע לעץ סנדוויץ'? הנה סרטון עם עוד מידע: 

 

עיגול עץ  חדר ארונות MDF בהתאמה אישית

חומר נוסף שממנו ניתן להכין רהיטים הוא MDF, זה חומר סיבי שעשוי משבבי עץ דחוסים. ההמלצה של רוב הנגרים היא להשתמש בסוג עץ אחר על פניו. למה? MDF ידוע כחומר שאינו עמיד לאורך זמן. התאמה אישית של חדר ארונות דורשת מחשבה והשקעה, ושימוש בחומר זול ולא עמיד עלול להיות מאכזב לטווח הרחוק. אם אתם בכל זאת רוצים להוזיל מעט את ההזמנה, תוכלו לבקש שהמדפים יהיה עשויים MDF ושאר חדר הארונות מעץ סנדוויץ'.  


חדר ארונות בהתאמה אישית – מחירים

והנה, הגענו לדבר ביזנס. כמו כל דבר טוב גם לחדר ארונות יש מחיר. ועכשיו השאלה היא כמה?

מחיר מחיר של חדר ארונות בהתאמה אישית נע בטווח שבין 5,500-25,000 ₪

הטווח הזה רחב מאוד כי הוא משתנה בהתאם לסוג העץ, מידות החדר, כמות המדפים שתרצו, הוספת מגירות, סוג הפרזול, וגודל ההזמנה הכללית שאתם עושים.

מחיר מחיר חדר ארונות מעץ סנדוויץ' בהתאמה אישית בציפוי פורניר או פורמייקה נע בין 5,500-15,000 ₪

מחיר מחיר חדר ארונות עץ מלא בהתאמה אישית נע בין 10,000-20,000 ₪

כוכבית המחירים לא כוללים תוספות של עיצוב ופרזול ייחודי.
כוכבית המחירים מתייחסים לחדר בגודל ממוצע של 12 מ"ר, כאשר הארונות הם בצידי החדר.

 

הצעת מחיר לחדר ארונות בהתאמה אישית לדוגמא:

- גוף החדר פתוח וללא דלתות

- גוף הארון עשוי מעץ סנדוויץ' דחוס

- ציפוי פורמייקה

- 4 מגירות בהתאמה אישית

- פרזול: מנגנון טריקה שקטה

- גובה חדר הארונות: 2 מטר

מחיר סה"כ מחיר חדר ארונות בהתאמה אישית כולל התקנה ומע"מ: 12,000 ₪


נגרים מומלצים לחדר ארונות בהזמנה אישית

אם כבר מייעדים חדר לארונות, אז לפחות לעשות חדר ארונות בהתאמה אישית. בדיוק כמו שאם כבר לוקחים נגר, אז לוקחים נגר מומלץ, מתוך רשימה של נגרים שדורגו על ידי לקוחות קודמים. אנחנו מבטיחים לכם שאנחנו לא מחביאים חוות דעת בארון, ובטח שלא בתוך חדר ארונות בהתאמה אישית.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה עץ מתאים לחדר ארונות בהתאמה אישית?

יש מגוון סוגי עצים שתוכלו לבחור לצורך חדר ארונות בהתאמה אישית, כמו עץ מלא, סנדוויץ' וחומר בשם MDF, כדאי לבחור את האחד שמתאים לכם על פי השיקולים הבאים: תקציב, עמידות ומראה.

נגיד מראש שלרוב עץ סנדוויץ' הוא המומלץ ביותר לבניית חדר ארונות כי הוא נחשב לעמיד ולזול ביותר.

כמה עולה חדר ארונות בהתאמה אישית?

המחיר של חדר ארונות בהתאמה אישית נע בטווח שבין 5,500-25,000 ₪, והוא משתנה בהתאם לסוג העץ, מידות החדר, כמות המדפים שתרצו, הוספת מגירות, סוג הפרזול, וגודל ההזמנה הכללית שאתם עושים.

חדר ארונות מעץ סנדוויץ' בהתאמה אישית בציפוי פורניר או פורמייקה: 5,500-15,000 ₪

חדר ארונות עץ מלא בהתאמה אישית: 10,000-20,000 ₪

המחירים לא כוללים תוספות של עיצוב ופרזול ייחודי.

המחירים מתייחסים לחדר בגודל ממוצע של 12 מ"ר, כאשר הארונות הם בצידי החדר.

 

כמה זמן לוקחת הזמנה של חדר ארונות בהתאמה אישית?

זמן הכנת חדר ארונות בהתאמה אישית אורך לרוב בין שבוע לשבועיים בהתאם לעומס של הנגר, וגודל החדר ארונות שבחרתם, ועוד יום נוסף של ההתקנה אצלכם בבית.

אנשים שהתעניינו בחדר ארונות בהתאמה אישית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק