עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מזנון בהתאמה אישית

מזנון בהתאמה אישית נועד לכם אם אתם רוצים מזנון שמותאם בדיוק לצרכים ולבית שלכם. יש הרבה דברים שתצטרכו לבחור בתכנון מזנון בהתאמה אישית, כמו סוג העץ, עיצוב המזנון ובחירת הנגר. אלו החלטות הרות גורל, ומזל שהגעתם למדריך שמותאם לכם אישית. כמו שאומרים, כל המשפחות המאושרות דומות זו לזו, אז לפחות שהמזנונים שלהן יהיו שונים.

מגנון בהתאמה אישית

הכנת מזנון בהתאמה אישית

מזנון בהתאמה אישית מתאים אם יש לכם נישה ייחודית, שאתם רוצים להתאים את הרהיט בדיוק אליה, או אם אתם כבר מתכננים הזמנה של ארונות מטבח ושולחן אוכל מנגר ורוצים אחידות בין הרהיטים האלו. יש גם אפשרות לגיטימית אחרת, הרצון להיות ייחודי. עם מזנון בהתאמה אישית אין מצב שמישהו יכנס אליכם הביתה ויגיד, היי! ראיתי בדיוק את המזנון בבית של החברים שלי. כשמדובר במזנון בהתאמה אישית אין מזנון אחד דומה לחברו, אך בסופו של דבר תהליך העבודה עם הנגר די דומה, והוא כולל מספר שלבים חשובים:

 

אחדתכנון המזנון והתאמתו לחלל

לפני הזמנת מזנון בהתאמה אישית , הנגר יגיע אליכם לראות את החלל המיועד למזנון ואז יציב בפניכם שתי קושיות חשובות:

מעוין עץ מה אתם מתכננים לאחסן במזנון? 

מעוין עץ מה קו העיצוב של הבית? 

אחרי שעניתם, הנגר יראה לכם דוגמאות של סוגי העץ, הצבעים ואפשרויות הפרזול לבחירתכם האישית. ואז אחרי שעניתם על הכול, הנגר יתחיל לתכנן אתכם את הסקיצה הראשונית, יציג לכם סרטוט או הדמיה וייתן לכם הצעת מחיר להזמנה.

בהזמנה אישית מנגר, שלב התכנון הוא החשוב ביותר, כדי שתשמחו מהתוצאה הסופית של המזנון. בשביל שתוכלו לעשות בחירה מושכלת, חשוב להכיר את האופציות העומדות לפניכם, ולכן ממש עוד מעט נפרט על כך.

 
מזנון עץ בהתאמה אישית

 

 שתייםבניית המזנון בנגרייה 

סיימתם את שלב התכנון, ולנגר יש סקיצה? מהמם. עכשיו הוא יכול להתחיל בבניית המזנון על פי ההזמנה האישית שלכם. זה הזמן שבו אתם יושבים בבית מול החלל הריק ומחכים למזנון שלכם, שלב ההמתנה הוא בהחלט החלק הלא פשוט בתהליך של הזמנת מזנון בהתאמה אישית. אנחנו נחסוך מכם את סוגיית אי הסחר בסבלנות ומדוע לא נמכרת בשום חנות, ונספר שהכנת מזנון בהתאמה אישית לוקחת לרוב בין שבוע לשבועיים בהתאם לעומס של הנגר, וגודל המזנון שבחרתם. חשוב לזכור שמעבר להכנת גוף הארון עצמו על ידי הנגר, שלב זה כולל גם את עבודת הצביעה של חלקי הארון במצבעה, וגם גימורים שונים של פרזול.

 

שלושהתקנת ובניית המזנון אצלכם בבית

זהו זה, חלקי המזנון שלכם מוכנים, וכעת הנגר יגיע אליכם להרכיב אותם אצלכם בבית. הרכבת מזנון בהתאמה אישית נמשכת כמה שעות. כמה? תלוי בגודל המזנון, והאם הוא דורש תלויה וחיבוק לקיר, או פשוט הנחה על גבי רגלים. זה הזמן להניח את האגרטל.

 

עבודת נגר להכנת מזנון בהתאמה אישית

עיצוב ותכנון מזנון בהתאמה אישית

כמו שאמרנו, שלב העיצוב והתכנון הוא השלב שלכם בתהליך ההתאמה האישית של המזנון. מה זה אומר? שחשוב להגיע מוכנים ונבונים - הנה כמה סוגיות חשובות:

 

מזנון מגירות או מזנון מדפים?

למזנון יש נטייה טבעית לאגור את כל השמעטאס של הבית, אבל כשאתם מתכננים מזנון בהתאמה אישית אתם יכולים להתאים אותו לשמעטאס הייחודי שלכם. סתם, עכשיו ברצינות. הבחירה בין מזנון מדפים או מגירות יכולה לעזור לכם לשמור על נוחות וסדר. חשוב לקחת בחשבון את סוג החפצים שאתם מתכננים לאחסן במזנון ומה תדירות השימושים שלכם בהם, ובהתאם לכך, תוכלו להתאים מגירות ומדפים בגדלים שונים.

הנה כמה כלים לתכנון נכון למזנון בהתאמה אישית:

מעוין עץ חפצי חן או ספרים – בקשו מדפים פתוחים, הנגר יכול להכין את גובה המדפים כך שיתאימו לגודל הספרים שאתם אוהבים להניח במזנון, או האגרטל שקיבלתם מדודה עמירה.

מעוין עץ מזנון עם טלוויזיה - בקשו מדף מיועד בהתאם לגודל של הממיר.

מעוין עץ הרבה חפצים קטנים בשימוש יום יומי - לכו על מגירות קטנות, ככה שתוכלו תמיד למצוא מה שחיפשתם והחפצים לא יתבלגנו בתוך חלל אחסון גדול.

טיפ ההמלצה שלנו היא להימנע ממזנון גדול מידי עם שטח מיותר, למה? כי חלל פנוי גורם להנחה זמנית של חפצים שאין להם מקום. וכידוע, אין יותר קבוע ממקום של אגרטל מכוער שלא ידעתם איפה להניח.

מזנון עץ בהתאמה אישית

 

מזנון מונח או מזנון תלוי?

תכנון מזנון בהתאמה אישית מאפשר לכם לבחור בין מזנון מונח על הרצפה, לבין מזנון שתלוי על הקיר, מה שמאפשר שטיפה וניקיון מלא תחתיו. למזנון מונח יש נטייה לצבור אבק תחתיו, מצד שני הוא מגיע עד לרצפה כך שיש יותר שטח אחסון.

טיפעל קיר גבס לא תוכלו לתלות מזנון תלוי, הוא חלש מידי וזה עלול להיות מסוכן.

 

מזנון בעיצוב כפרי או מודרני?

סגנון העיצוב של הסלון שלכם הוא בהחלט דבר שיש לתת עליו את הדעת כשמתכננים מזנון בהתאמה אישית. מזנון מנגר הוא רהיט שמיועד להחזיק מעמד לאורך שנים, לכן יכול להיות שכדאי להתייעץ בעניין גם עם מעצבת פנים שתוכל לעזור לכם בהתאמה של המזנון לחלל הבית.

חץ עץ מזנון כפרי תוכלו לקבל בעזרת עץ מלא, או אם תבחרו במזנון סנדוויץ' או MDF בגימור פורניר צבוע.

חץ עץ מזנון בעיצוב מודרני תוכלו לקבל בעזרת גימור אחיד של זכוכית או פורמייקה.

מזנון תלוי על קיר בהתאמה אישית

סוגי עץ למזנון בהתאמה אישית

בחירת סוג העץ למזנון בהתאמה אישית תשפיע על שלושה דברים ואלו הם: מראה המזנון, העמידות שלו והמחיר שיגבה הנגר. תוכלו לשלב בין פלטת מזנון מחומר אחד וציפוי מחומר שונה, להלן כמה מהאפשרויות העומדות לפניכם:

 

עיגול עץ מזנון עץ מלא בהתאמה אישית

עץ מלא הוא כינוי לעץ טבעי לרוב עץ אלון, שהוא עץ חזק ועמיד. לעץ המלא יש מראה כפרי, וניתן לצבוע אותו בכל גוון שתרצו.

איקס מחיר – עץ טבעי הוא חומר יקר, ודורש עבודה רבה של הנגר, ולכן זה ישפיע על מחיר המזנון שלכם.

וי מראה – למזנון מעץ מלא יש מראה כפרי שקשה לפספס, והוא מתאים אתם רוצים מזנון שהנוכחות שלו בסלון תהיה בולטת.

וי חוזק ועמידות – שימוש בעץ מלא למזנון בהתאמה אישית מאפשר ביטוח למזנון שיהיה עמיד ותוכלו להשתמש בו לאורך שנים, אולי אפילו להעביר אותו לילדים ולנכדים בירושה. (עד 120, כן?)

 

מזנון עץ מלא בהתאמה אישית

 

עיגול עץ מזנון MDF בהתאמה אישית

חומר MDF הוא חומר סיבי שעשוי משבבי עץ דחוסים, כמו לכל דבר בחיים, יש לו יתרונות וחסרונות:

 וימחיר - חומר MDF הוא החומר הזול ביותר לעומת שאר האופציות למזנון בהתאמה אישית.

וי מראה - מזנון שעשוי מחומר MDF אפשר לצפות בפורניר או בפורמייקה בשלל צבעים, כך שלמרות המחיר הזול זה לא בטוח שתתפשרו על המחיר.

איקס חוזק ועמידות - חומר MDF לא נחשב לחומר חזק ועמיד, וזה חיסרון כשמתכננים מזנון בהתאמה אישית ובונים עליו שיישאר לאורך זמן.

 

עיגול עץ מזנון סנדוויץ' בהתאמה אישית

הסנדוויץ' הוא כינוי לחומר דחוס שעשוי משתי שכבות עץ דקות שמצולבות זו בתוך זו. בדרך כלל לבניית מזנון משתמשים בו, והנה שלוש סיבות לכך:

 וי מחיר - מזנון שעשוי עץ סנדוויץ' ממקום במחירו במקום טוב באמצע, יקר יותר מ MDF וזול לעומת העץ המלא.

וי מראה - בדיוק כמו מזנון שעשוי מחומר MDF, גם כאן מצפים את הסנדוויץ' בפורמייקה או פורניר, ויש אפשרויות ודוגמאות רבות שתוכלו לבחור מתוכם.

וי חוזק ועמידות – מזנון מעץ סנדוויץ' נחשב עמיד וחזק, כך שהוא יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן.

רוצים לדעת עוד על עץ סנדוויץ'? תוכלו לשמוע בסרטון הסבר מפורט: 


מזנון בהתאמה אישית – מחירים

המחיר של מזנון בהתאמה אישית מנגר משתנה בהתאם לגודל הארון, סוג הפרזול וגם המיומנות של הנגר. כמו כן אם המזנון הוא חלק מהזמנה רחבה יותר שאתם עושים מנגר כנראה שהמחיר יהיה מעט זול יותר. כמו שראיתם לאורך הדרך, יש הרבה משתנים למזנון בהתאמה אישית, ולכן יהיה קשה לתת טווח מחירים מדייק, בכל זאת לא נשאיר אתכם במתח.

מחיר המחיר של מזנון בהזמנה אישית נע בטווח שבין 2,500-20,000 ₪

נכון, זה טווח רחב מאוד, ולכן נזכיר שיש גדלים שונים למזנון בהתאמה אישית, כשלפעמים, מדובר בסלון גדול בו המזנון יכול להיות באורך של פי שלוש לעומת מזנון בסלון קטן.

חשוב לזכור: עבודת נגרות היא לעיתים כמו עבודת אומנות, נגר עם יד אומנותית, שעושה גילופי עץ שונים, יגבה מחיר גבוה יותר, בעיקר כשמדובר במזנון מעץ מלא.

כדי לתת לכם מושג על טווח המחירים הנה מחירים של  מזנונים מחומרים שונים ובגודל ממוצע - רוחב 130 ס"מ, גובה 60 ס"מ ועומק 45 ס"מ:

מחיר מזנון MDF בהתאמה אישית בציפוי פורניר צבוע: 2,200-3,500 ₪

מחיר מזנון מעץ סנדוויץ' בהתאמה אישית בציפוי פורניר צבוע: 3,000-6,500 ₪

מחיר מזנון עץ מלא בהתאמה אישית: 7,000-20,000 ₪

המחירים כוללים מע"מ ולא כוללים תוספות של עיצוב ופרזול ייחודי.

 

הצעת מחיר למזנון בהתאמה אישית לדוגמא:

- גוף המזנון מעץ סנדוויץ' דחוס

- ציפוי פורניר צבוע

- 6 מגירות בהתאמה אישית: 3 בכל צד

- גובה המזנון: 70 ס"מ

- עומק המזנון: 45 ס"מ

- רוחב המזנון: 170 ס"מ

- פרזול: מנגנון טריקה שקטה

מחיר מחיר סה"כ מחיר מזנון בהתאמה אישית כולל התקנה ומע"מ: 6,200 ₪


נגרים מומלצים למזנון בהתאמה אישית

סלון ומזנון הם שניים שמשלימים זה את זה, וכמו שידוך טוב, הם גם יכולים להתאים לאורך שנים. החלטתם לפרגן לסלון שלכם מזנון בהתאמה אישית? מהמם! הנה המלצה אישית שלנו, כשמדובר במזנון לא כדאי להתפשר על הנגר. ריכזנו עבורכם רשימה של נגרים מומלצים למזנון בהתאמה אישית, תוכלו לקרוא חוות דעת, ולבחור את האדם שנכון לכם. בהצלחה! 


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה חומר מתאים למזנון בהתאמה אישית?

יש מגוון סוגי עצים שתוכלו לבחור לצורך מזנון בהתאמה אישית, כמו עץ מלא, סנדוויץ' וחומר בשם MDF, כדאי לבחור את האחד שמתאים לכם על פי השיקולים הבאים: תקציב, עמידות ומראה.

למה כדאי לבחור במזנון בהתאמה אישית?

מעבר לייחודיות שיש בריהוט שהוא לא אחד מתוך קטלוג, התאמה אישית של רהיט מנגר, מאפשרת התאמה מלאה לגודל הסלון, המראה שלו והצרכים שלכם.

כמה זמן לוקחת הזמנה של מזנון בהתאמה אישית?

זמן הכנת מזנון בהתאמה אישית אורך לרוב בין שבוע לשבועיים בהתאם לעומס של הנגר, וגודל המזנון שבחרתם. חשוב לזכור שמעבר להכנת גוף הארון עצמו על ידי הנגר, זמן זה כולל גם את עבודת הצביעה של חלקי הארון במצבעה, וגם גימורים שונים של פרזול.

אנשים שהתעניינו במזנון בהתאמה אישית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק