עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

ארון מתחת למדרגות - מחיר

חוץ מלבטל לילדים מקום מחבוא מצוין, ארון מתחת למדרגות פותר במכה גם נישה לא מנוצלת וגם מייצר עוד מקום אחסון משמעותי. מחירי ארון מתחת למדרגות מתחיל מ-14,000 ש"ח לפחות ויכול להגיע לעשרות אלפי שקלים, כשכל חריגה מהסטנדרט מעלה את המחיר (צביעה בתנור או תוספת מגירות, ממש כמו תוספות לרכב). מה עוד חשוב לדעת על מחיר ארון מתחת למדרגות? הבאנו הכל כאן


ארון מתחת למדרגות

ארון מתחת למדרגות הוא דוגמא נהדרת לניצול חכם של שטח, כל עוד אתם לא מתכוונים לשכן שם ילד קסום (אם לא תפסתם את הרפרנס להארי פוטר, זה הזמן להשלים פערים ⚡️). הארון משלב פתרון אחסון מעולה, וגם סגירה אסטתית של נישה עם פוטנציאל סכנה.

נורה 2 חשוב לדעת שבעקבות השיפוע הייחודי של המדרגות בכל בית, הסגירה היא לפי מידה אישית. במילים אחרות - יקר מהארון הממוצע באיקאה.

שלב המדידות הוא גם חשוב ביותר, כי סטיה בחצי סנטימטר לא רק תניב תוצאה סופית לא רצויה - אלא גם ממש תשבש את ההתאמה של כל חלקי הארון. חייבים להיות סופר-מדוייקים.

 

ארון מתחת למדרגות - חלק אלכסוני וחלק ישר

מה משפיע על המחיר של ארון מתחת למדרגות?

4 דברים ישפיעו במיוחד:

פרקט סוג העץ - העץ הנפוץ ביותר לשימוש הוא עץ סנדוויץ'. אם תחליטו להוזיל עלויות ולפנות לסיבית, או לייקר אותן ולפנות לסיבית ירוקה - המחיר ישתנה בהתאם.

פרקט כמות העץ - שני דברים מרכזיים קובעים את כמות העץ:

מספר 1גודל הארון: מתורגם לגודל גרם המדרגות, אבל גם לחלק ממנו שתרצו לסגור. אם תרצו לסגור רק את ה'משולש' שנוצר מתחת לאלכסון המדרגות זה דבר אחד, אבל אם תרצו לסגור את החלק הישר שנמצא מתחת ל'סיבוב' המדרגות תצטרכו להוסיף עץ.

מספר 2 מיקום המדרגות: אם המדרגות שלכם צמודות לקיר, יכול להיות שתסתפקו בדלת עץ בלבד ללא סגירה אחורית לארון. אם תרצו מגירות, או אם המדרגות שלכם במרכז הבית, הארון יהיה ארון מלא עם דלתות, דפנות וגב וידרוש יותר עץ.

 

ארון מתחת למדרגות למילוי נישה

 

פרקט סוג הציפוי - ציפויים שונים של הארון יקבעו את האסטתיות החיצונית שלו. הציפוי הזול ביותר הוא מלמין; אחריו מגיע הפורמייקה, הנפוץ ביותר, מעליו בדרגה צביעה בתנור (שהיא צביעה מיוחדת שמזכירה צביעת רכב), ולבסוף - ציפוי הפורניר.

הפורניר אולי נשמע יוקרתי יותר, אבל למען האמת הוא יקשה את עבודת ההתאמה של הארון מלא-הזוויות שלנו מתחת למדרגות.

פרקט כמות הפרזול המשלים - כמו סוס, שתוספת פרסת המתכת שלו נחשבת פרזול, כך בדיוק גם הוספת מתכת לארון העץ שלכם. הוספת מסילת המגירות (ובייחוד אם הן טריקה שקטה), מוטות תלייה וידיות דלת מעוצבות ייקרו את המחיר.

 

לב נחמד לדעת שבניגוד לפרזול ולמגירות, אצל רובם הגדול של הנגרים פריסת מדפי העץ עצמם בתוך ארון מתחת למדרגות לא תייקר את המחיר. אם תרצו רק שני מדפים, ואם תעדיפו ארבעה - לרוב הם יתנו אותם באהבה ללא התחשבנות.

 

ארון מתחת למדרגות - חלק אלכסוני בלבד

ארון מתחת למדרגות - מחיר

מכיוון שארון מתחת למדרגות הוא בהתאמה אישית, כך גם המחיר. קשה להסיק מבית אחד לבית שני. בכל זאת, ניתן כאן שתי הצעות מחיר שונות שיתנו לכם כיוון.

כוכבית קטנה נזכיר שוב בקטנה את גורמי ההשפעה המרכזיים שפרטנו על מחיר ארון מתחת למדרגות:

  • גודל ומיקום
  • סוג ציפוי
  • פרזול משלים.

 

1. הצעת מחיר ארון מתחת למדרגות

- ארון באורך 2 מטר על 1.6, מתחת לחלק האלכסוני בלבד

- עץ סנדוויץ', ציפוי פורמייקה

- דלת, מדפים ו- 4 מגירות

- טריקה שקטה

כסף 15,000-18,000 ש"ח בממוצע.

 

2. הצעת מחיר ארון מתחת למדרגות 

- ארון באורך 1.5 על 1.1 בחלק האלכסוני, מטר על 1.2 מתחת למישור הישר של המדרגות (הסיבוב)

- עץ סנדוויץ', ציפוי צבע בתנור

- בחלק האלכסוני - שתי מגירות, בחלק הישר - מדפים

- טריקה שקטה

- ידיות אינטגרליות

כסף 14,000-16,000 ש"ח בממוצע.

 

ארון זכוכית מתחת למדרגות

נגרים מומלצים לבניית ארון מתחת למדרגות

גיבשתם מושג מה אתם רוצים? מעולה, הגיע הזמן לגרום לקסם לקרות. כדי להימנע מכל מיני חוויות לא רצויות או שלדים כאלה ואחרים, מומלץ לבדוק טוב על בעל המקצוע - ולקרוא חוויות של לקוחות קודמים. צירפנו כאן רשימה של נגרים מומלצים לבניית ארון מתחת למדרגות, שאליה מצורפות כל חוות הדעת הקודמות של בעלי המקצוע. מאחלים בנייה מוצלחת!

 

ארון מתחת למדרגות - חלק ישר בלבד

;

אנשים שהתעניינו בארון מתחת למדרגות - מחיר התעניינו גם בזה...



אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק