עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיטה בהזמנה אישית

מיטה בהזמנה אישית יכולה להתאים לכם אם אתם רוצים מיטה מעוצבת, מיטת גלריה ייחודית או כל מיטה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם, לגודל ולמראה חדר השינה שיש לכם. אנחנו מבלים שליש מהחיים שלנו בשינה, אם רק היה מאמר עם כל המידע על תהליך בניית מיטה בהזמנה אישית מנגר, סוגי העץ שמתאימים למיטות, אפשרויות העיצוב והמחירים. היי, הנה מאמר בהזמנה אישית בשבילכם.

מיטה בהזמנה אישית בסגנון כפרי

מיטה בהזמנה אישית – תהליך ההזמנה

הכיף הגדול של מיטה בהזמנה אישית, זה שהיא מותאמת בדיוק לפי החלומות שלכם, אבל כדי שהחלום לא יהפוך לסיוט, חשוב להקפיד בתהליך העבודה עם הנגר, על שלושה שלבים חשובים:

 

אחדתכנון המיטה ומדידת החלל

תכנון נכון של הזמנת מיטה אישית, מתחיל בביקור של הנגר אצלכם בבית. הנגר יראה את חדר השינה, ישמע מה הצרכים שלכם ועל פי זה יתכנן אתכם את הסקיצה הראשונית לבניית המיטה. הנגר יראה לכם דוגמאות של סוגי העץ, הצבעים ואפשרויות הפרזול לבחירתכם האישית וייתן לכם הצעת מחיר להזמנה.

מעוין עץ סגירה על הצעת מחיר - לרוב, בשלב זה הנגר יבקש את התשלום הראשון כפי שתסכמו בניכם כמקדמה על המשך העבודה.

מעוין עץ סגירת שלב התכנון - חשוב לזכור, אחרי שהנגר מתחיל בבניית המיטה על פי ההזמנה האישית, יהיה קשה יותר לבצע שינויים. ולכן שלב התכנון הוא הזמן שלכם להיות מעורבים, לדייק את הצרכים והרצונות שלכם, ולדעת מה האפשרויות שקיימות כדי שתגיעו לסקיצה שתהיו מרוצים ממנה. ממש תכף נפרט על שלב זה.

הכנת עץ למיטה בנגריה

 

שתייםבניית המיטה בנגרייה

סיימתם את שלב התכנון, ולנגר יש סקיצה? חלום. עכשיו הוא יכול להתחיל בבניית המיטה על פי ההזמנה האישית שלכם. בדרך כלל הזמנה תהיה מוכנה בתוך שבועיים, בהתאם לעומס של הנגר והייחודיות של המיטה שהזמתם. בכל מקרה, רוב הנגרים מתחייבים לספק את ההזמנה עד 30 ימי עסקים.

 

שלוש הרכבת המיטה אצלכם בבית

חיכיתם וחיכיתם, והנה הגיע היום שבו המיטה שלכם מוכנה, כלומר, חלקי המיטה מוכנים. את ההרכבה עצמה הנגר יעשה אצלכם בחדר השינה. מיד אחר כך תוכלו לחטוף איזו תנומה קלה.

לבשימו לב - הנגר אחראי רק על הזמנת המיטה, את הזמנת המזרון תצטרכו כמובן לעשות בנפרד בהתאם למידות המיטה, והעדפתכם האישית. אנחנו מעדיפים להטמין בתוך ארזג המצעים את המחלוקת הסוערת בעניין המזרון הקשיח או הרך. 

מיטת עץ זוגית בהזמנה אישית

עיצוב ותכנון מיטה בהזמנה אישית

ממש כמו הרצון לישון, כך גם מספר האפשרויות לעיצוב ותכנון מיטה בהזמנה אישית, הוא בלתי נגמר. בכל זאת, נרחיב על כמה מהדברים שתצטרכו להחליט, רגע לפני שתוכלו לישון בראש שקט.

 

מעוין עץ גובה המיטה

תכנון מיטה בהזמנה אישית מאפשר לכם לבחור את גובה המיטה הרצוי לכם, אם אתם אנשי המיטות הגבוהות, או דווקא רוצים מיטה נמוכה, כך או כך, איש  לא ישפוט אתכם, תבחרו את הדבר שמתאים לכם.

 

מעוין עץ עיצוב ראש מיטה בהזמנה אישית

לרוב כשמזמינים מיטה בהתאמה אישית מעדיפים ראש מיטה גבוה, כדי שיהיה אפשר להישען. ראש המיטה הוא למעשה החלק במיטה הנראה לעין, וזה בדיוק המקום שתוכלו לבטא את הסטייל האישי שלכם, חריטות שונות, גילופי פרחים, הכל אפשרי.

ראש מיטה מעוצב בהזמנה אישית

 

מעוין עץ תכנון רגליים למיטה בהתאמה אישית

לא משנה איזה עיצוב תבחרו למיטה בהזמנה האישית, בקשו מהנגר רגליות בציפוי אלומיניום או פלסטיק. למה? המיטה תהיה מונחת על רצפת חדר השינה, בחורף הרצפה עלולה להיות קרה, שינוי בטמפרטורה יכול לפגוע בעץ. שכבת ההגנה הסינטטית יכולה לעזור גם במקרים של שטיפת הרצפה במים. שכידוע, עץ ומים אינם חברים טובים, מיטת עץ שחשופה למים עלולה להתנפח ולהיהרס לאורך הזמן.

 

מעוין עץ תכנון אישי לארגז מצעים

כשאתם מתכננים את המיטה, תוכלו לבקש מהנגר ארגז מצעים מתרומם, ארגז עם מגירות נפתחות, או שני ארגזים שונים. הבחירה שתעשו צריכה לקחת בחשבון את כמות הדברים שאתם רוצים לאחסן, הגודל שלהם, ובאיזו דחיפות אתם מתכננים להוציא אותם.

מיטה בהזמנה אישית עם מדפים ומגירות

סוגי עץ למיטה בהזמנה אישית

ועכשיו הגענו לסוגיה המרכזית, בחירת סוג העץ למיטה בהזמנה אישית. תוכלו לבחור בעץ מלא, או בתערובות עץ שונות כמו MDF , סיבית או עץ סנדוויץ'. בחירה זו תשפיע על מראה המיטה, העמידות שלה והמחיר שיגבה הנגר. תוכלו לשלב בין פלטת מיטה מחומר אחד וציפוי מחומר שונה, להלן כמה מסוגי העץ האפשריים לבניית מיטה בהזמנה אישית:

 

עיגול עץ עץ מלא למיטה בהזמנה אישית

עץ מלא יכול להיות עץ אלון, אורן, או עץ אגוז אפריקאי. כך או כך, זה יהיה עץ חזק ועמיד. לעץ המלא יש מראה כפרי, וניתן לצבוע אותו ממש בכל גוון שתרצו.

וי חוזק ועמידות – בהשוואה לשאר החומרים שנציג תכף, העץ המלא הוא החזק ביותר והעמיד ביותר. ולכן אם תבחרו לעשות שילוב של עץ מלא לחומר זול יותר לבניית המיטה, לרוב העץ המלא ישמש להכנת המשטח שהמזרון מונח על גביו, זה החלק שחשוב שיהיה חזק ביותר בעיקר אם זו מיטה עם ארגז מצעים.

וי מראה – מלבד האפשרויות לצביעה בכל גוון שתרצו, למיטה מעץ מלא יש גם מראה כפרי עם נוכחות בולטת, אם אתם רוצים מראה מיטה שכזה, תוכלו להזמין גם את ראש המיטה מעץ מלא.

איקס מחיר – עץ טבעי הוא חומר יקר, ובהתאם מיטה שכולה עשויה רק מעץ טבעי תהיה יקרה משמעותית לעומת מיטה שעשויה מתערובת עצים אחרת.

מיטת עץ מלא בסגנון כפרי בהזמנה אישית

 

עיגול עץ שבבי עץ MDF למיטה בהזמנה אישית

חומר MDF הוא חומר סיבי שעשוי משבבי עץ דחוסים. כמו לשנת צהריים ארוכה, גם לו יש יתרונות וחסרונות:

איקס חוזק ועמידות - שבבי עץ MDF נחשבים לחומר פשוט ופחות חזק, זה לא אומר שהמיטה תקרוס, אבל מיטה שכולה עשויה רק מחומר זה, כנראה לא תהיה עמידה לאורך שנים. אם אתם מתכננים מיטה בהתאמה אישית שתישאר לאורך זמן, כדאי לבחור בסוג עץ חזק יותר, או לכל הפחות לשלב את ה-MDF עם חומר עץ אחר.

וי מראה - מה שכיף בחומר MDF אלו מגוון אפשרויות הציפוי שלו, כמו פורניר או פורמייקה בשלל צבעים. בחירה במיטה מחומר MDF מאפשרת לכם לבחור בין עיצוב מודרני לכפרי.

וימחיר - המחיר בחומר MDF הוא היתרון המוביל, זהו החומר הזול ביותר לעומת שאר האופציות למיטה בהזמנה אישית.

מיטת ילדים עם מגלשה בהזמנה אישית

 

עיגול עץ עץ סנדוויץ' למיטה בהזמנה אישית

סנדוויץ' הוא לא רק שם לארוחת בוקר לגיטימית, הוא גם כינוי לחומר דחוס שעשוי משתי שכבות עץ דקות שמצולבות זו בתוך זו. שמו מרמז על היתרונות שלו, בכל הפרמטרים הוא במקום טוב באמצע, ולכן, רוב הנגרים יעדיפו לעבוד עם עץ סנדוויץ' לבניית מיטה או ריהוט כבד.

וי חוזק ועמידות – מיטה מעץ סנדוויץ' נחשב עמיד וחזק, כך שהיא יכולה להחזיק מעמד לאורך זמן.

וי מראה - מיטה שעשויה מעץ סנדוויץ' מצפים בפורמייקה או פורניר, לציפויים אלו יש שלל עיצובים כך שתוכלו לבחור את האחד המתאים לכם בהזמנה אישית.

 וי מחיר - עץ סנדוויץ' יקר יותר מ-MDF וזול יותר מהעץ המלא, ולכן מיטה בהזמנה אישית מעץ סנדוויץ' נחשבת במקום טוב באמצע.

רעבים לעוד? כאן תוכלו לטעום עוד קצת על סוגי עץ סנדוויץ':


מיטה בהזמנה אישית – מחירים

מחיר של מיטה בהזמנה אישית נקבע על פי גודל המיטה, סוגי העץ שירכיבו אותה והתכנון, ובקשות העיצוב האישיות שלכם. תוספת של ארגז מצעים או מגירות להזמנה תגרום באופן טבעי גם לתוספת במחיר המיטה. ואם הזמנת המיטה היא רק חלק מהזמנה גדולה יותר מהנגר כנראה שהמחיר יהיה מעט זול יותר.

עבודת נגרות היא ממש עבודת אומנות, מה שאומר שהתוצר המוגמר אמנם יצא ייחודי ומפוסל בדיוק בשבילכם, אך נגר מיומן עם ידיים אומנותיות כאלו גם יגבה מחיר גבוה יותר.

 

מחיר מחיר ממוצע של מיטה זוגיות בהתאמה אישית באורך 1.90 ורוחב 1.60 נע בטווח שבין 3,500-20,000 ₪.

נכון זהו טווח רחב, כדי לתת לכם הערכה יותר מדויקת, הזה כמה טווחים למיטות זוגיות בהזמנה אישית מחומרים שונים ובגודל ממוצע, המחירים לא כוללים: מע"מ, תוספות של מגירות או ארון מצעים או תוספות עיצוביות שונות.

 

מחיר מחיר מיטה זוגית משולבת עץ ו MDF בציפוי פורניר בהזמנה אישית: 3,500-5,000 ₪

מחיר מחיר מיטה זוגית מעץ סנדוויץ' בהזמנה אישית בציפוי פורניר צבוע: 5,000-6,000 ₪

מחיר מחיר מיטה זוגית מעץ מלא בהתאמה אישית: 6,000-20,000 ₪

מחיר מחיר תוספת של מגירות מצעים יהיה בטווח שבין 400-1,000 ₪ למגירה, תלוי בחומר המיטה.

 

מחיר הזמנה של מיטה זוגית מעץ אורן

- מיטה מעץ אורן קריבי

- אורך המיטה: 2 מטר

- רוחב המיטה: 1.60 מטר

מחיר סה"כ מחיר הזמנה של מיטה זוגית מעץ אורן: 7,000 ₪ (לא כולל מע"מ)

 

מחיר הזמנה של מיטה זוגית עם 4 מגירות

- מיטה משלובת כמה סוגי עצים וגמר עץ אלון תלת שכבתי

- אורך המיטה: 2 מטר

- רוחב המיטה: 1.60 מטר

- כולל ארבע מגירות אחסון תחת המיטה

מחירסה"כ מחיר הזמנה של מיטה זוגית עם ארבע מגירות: 8,000 ₪ (לא כולל מע"מ)


נגרים מומלצים למיטה בהזמנה אישית

החלטתם שאתם רוצים מיטה בהזמנה אישית? חלומי! רגע לפני שתבחרו את הנגר, אנחנו מציעים לכם להציץ בחוות הדעת שלקוחות קודמים כתבו עליו, אחרי שתבחרו דעו שגם אתם צפויים לדרג אצלנו את הנגר שיעשה עבורכם מיטה בהזמנה אישית.

 


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה זמן לוקחת עבודה של נגר לבניית מיטה בהזמנה אישית?

בדרך כלל ההזמנה תהיה מוכנה בתוך שבועיים, בהתאם לעומס של הנגר והייחודיות של המיטה שהזמתם. בכל מקרה, רוב הנגרים מתחייבים לספק את ההזמנה עד 30 ימי עסקים.

איזה עץ מתאים לבניית מיטה בהזמנה אישית?

מיטה בהזמנה אישית אפשר לעשות מעץ מלא כמו עץ אלון, אורן, או עץ אגוז אפריקאי. בנוסף, אפשר לבחור בתערובות עץ שונות כמו MDF, סיבית או עץ סנדוויץ'. הבחירה של העץ תתבצע בהתאם לתקציב והטעם האישי שלכם.

כמה עולה מיטה בהזמנה אישית?

מחיר של מיטה בהזמנה אישית נקבע על פי גודל המיטה, סוגי העץ שירכיבו אותה והתכנון, ובקשות העיצוב האישיות שלכם. תוספת של ארגז מצעים או מגירות תשפיע גם היא על המחיר.

מחיר ממוצע של מיטה זוגיות בהתאמה אישית באורך 1.90 ורוחב 1.60 נע בטווח שבין 3,500-20,000 ₪.

מחיר מיטה זוגית משולבת עץ ו MDF בציפוי פורניר בהזמנה אישית: 3,500-5,000 ₪

מחיר מיטה זוגית מעץ סנדוויץ' בהזמנה אישית בציפוי פורניר צבוע: 5,000-6,000 ₪

מחיר מיטה זוגית מעץ מלא בהתאמה אישית: 6,000-20,000 ₪

אנשים שהתעניינו במיטה בהזמנה אישית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק