מציג חוות דעת 1 - 9 מתוך 9 חוות דעת רלוונטיות
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין! עשה עבודה יסודית, דאג לכל הפרטים הקטנים!
הוא היה בסדר גמור. זה קצת הסתבך כי לא היו חלקים אבל בסופו של דבר הוא עשה את מה שצריך לעשות והסתדר מעולה.
תיקון דליפה בברז והחלפת מנגנון, ידית ותיקון נזילה בניאגרה בהתנדבות כחלק מפרויקט שעה טובה.
יוסי הגיע לקשישה ברחובות רגע לפני החג. הוא עשה עבודה מעולה והיא הייתה מאוד מרוצה!
החלפת ידית לדלת מקלחון, החלפת ברז ושבירת חלק מקיר.
הוא אחד האיכותיים שהיו אצלי ושעשו לי תיקון, והיו אצלי הרבה אנשי מקצוע. יש לו מילה ועומד במה שאומר, ממש מומלץ! לא נתקלתי בשירות כזה והוא עשה לי מחיר מאוד הוגן ופר. הוא שכח לעשות לי משהו וחזר לעשות לי את זה מה שלא מובן מאליו בכלל. הוא נחמד, אדיב ומקצועי. אין מילים!
החלפת ידית וחלק פנימי בברז מקלחון.
היה בסדר גמור! הוא בחור נחמד, מקצועי, לקח מחיר הוגן לדעתי, בא מוכן עם חלק חליפי ותיקן את זה תוך שעה וחצי.
החלפת חלק בידית של ברז מטבח.
הוא סבבה.
היה מצויין. מקצועי ושרותי.
היה מושלם! הייתי מרוצה מהגישה שלו, מהזריזות, מהנינוחות ומהעדינות. הכסף שהוא לקח היה בול ביחס להצעות אחרות והוא איש מקצועי.
תיקון נזילות במקומות שונים בבית,כולל החלפה של חלקים, כמו - סיפון של כיור, ידית של ברז.
מקצוען, נחמד, פתר את כל הבעיות ולקח מחיר סביר. היה מעולה!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.