מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הוא עזר לי בטלפון ייעץ והכווין אותי, זה היה מאוד נחמד מצדו, הוא היה סבלני והשקיע זמן בשיחת הטלפון בלי שום התחייבות. כשהבעיה לא נפתרה הוא הגיע אליי ופירק כמה חלקים, לקח אותם לבדיקת מעבדה והם היו בסדר גמור. הוא לא הצליח לפתור את הבעיה ולא לקח כסף על העבודה. הוא ממש שמח לעזור לי, איש ישר ואדיב.
בסדר גמור. היה בקשר מתי להגיע ועל מצב המקרר. ממש מקצועי ואדיב. טיפל בתקלה והיה תמיד בקשר. הוא לקח את הלוח אם לבדוק אם אפשר לתקן או שזה טוטאל לוס. הוא חזר ואמר שצריך להחליף והחזיר את הלוח אם לבקשתי. לדעתי הוא עשה יותר ממה ששילמתי לו והיו בעלי מקצוע אחרים שרצו יותר כסף.
היה בסדר גמור! לאחר שפירק מה שפירק אמר שהמאוורר אינו מקבל מתח ולוח הבקרה מקולקל. את הלוח אפשר לקבל רק דרך החברה לפיכך לא תוקנה התקלה . שילמתי עבור הביקור מה שנדרש מלכתחילה. תאום הזמנים היה בסדר גמור וגם היחס שקיבלתי.
בדיקת מקרר של חברת סקלס שלוח הפיקוד שלו נרטב.
הוא היה מצוין.
הוא היה בסדר גמור! קבעתי איתו בעשר והוא לא הגיע בדיוק בזמן. התקשרתי אליו בשעה עשר וחצי והוא אמר לי שהוא יגיע תוך שעה והוא הגיע באמת אחרי שעה. הוא היה מאוד יסודי ומאוד ניסה לתקן את המקרר. הוא בדק אותו מכל הכיוונים, עבר פריט פריט ובדק את זה והוא גילה שזה בעיה בלוח הבקרה. הוא רצה לקחת את זה ולתקן אבל אני העדפתי שלא לתקן את המקרר הזה ולרכוש אחד חדש. הוא היה אצלי יותר משעה וחצי והוא אמר לי שהוא לא הצליח לתקן והוא לא לוקח כסף. לדעתי הוא מאוד מקצועי והוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.