מוקד טלפוני: 1-700-707-233

סיפור ההצלחה של נאור




 

 

נאור נמצא שנתיים במידרג בתחום האיטום. בעת הראיון איתו הציון שלו הוא 9.95,  עם 365 דירוגים.

איך העסק שלך היה נראה לפני שהגעת למידרג?

  • לא הייתי עובד כל יום בקצב הזה.
  • כשהייתי הולך להצעת מחיר, הלקוחות היו לוקחים עוד הצעות מחיר, לא סומכים עלי.
  • היו לי 2 פועלים.
  • לגבי כמות העבודה בתקופות הטובות היו לי 10 לקוחות בחודש.
  • היה לי רנו קנגו אחת וג'י אם סי, חבוטות שבורות, כל הזמן במוסך.
  • הדבר שהכי אתגר אותי היה להביא עבודה. עשיתי פרסום באתרים באינטרנט, מקומונים, הדברים האלו .
  • לא היו לי כמעט לקוחות שמגיעים אלי מפה לאוזן.  
  • החלום שלי היה כמו כל בעל עסק אני חושב. רציתי זמן עם הילדים, עם אשתי, שאני אפסיק לעבוד קשה, שיהיו לי עובדים שאוכל לסמוך עליהם כמו שצריך.

איך העסק שלך נראה היום?

  • היום הלקוח יודע שבעל מקצוע עם הרבה חוות דעת במידרג, זה בעל מקצוע שמה שהוא יגיד אפשר לסמוך עליו, מה שלא היה לי פעם. הלקוח שמגיע אלי ממידרג יודע שהאינטרס שלי זה להיות לטובתו, לטובת הלקוחות.
  • היום יש לי 12 עובדים.
  • מבחינת כמות העבודה אני היום במצב שאני מלא חודש קדימה. קבלנים של 20 שנה יושבים בבית ואני עושה שתי גגות ביום.כמות העבודה גדלה פי 4.
  • העובדים שלי שנמצאים בענף הזה 25 שנים, הם לא זוכרים בחיים שלהם, בתקופות הכי טובות של האיטום, קבלן שעובד כמו שאני עובד היום בזכות מידרג. זה מטורף. ברוך ה'.
  • מידרג גרמה לכך שהרבה לקוחות מגיעים אלי בעקבות הלקוחות שהגיעו אלי ממידרג. שראו עבודה שעשיתי אצל חברים או קרובי משפחה של הלקוחות ממידרג. פעם זה בקושי היה קורה. בקושי היו לי המלצות מפה לאוזן. אצל הלקוחות ממידרג זה קורה הרבה יותר. 
  • אתמול הוצאתי את עצמי מזמינות באתר וקיבלתי בכל זאת 7 טלפונים מלקוחות שראו עבודה שעשית ללקוח מידרג.
  • כמויות הציוד גדלו. פעם הייתי קונה חומר פעם ב20,000 / 30,000 שקל, היום אני קונה  ב-100,000 שקל בחודש.
  • היום יש לי שני רכבים חדשים בבית.

מה האתגר שלך היום?

  • האתגר היום – מבחינת מידרג - לשמור על הציון במידרג – זה הכי קשה. אני עוקב כל יום מה הציונים של אחרים. אם הם מופיעים או לא. אני נכנס לאתר איזה 20 פעם ביום.
  • האתגר מבחינת העסק – להפוך לחברה עם תקן. יש רק 4 כאלה בארץ. ברגע שהפסקתי להתעסק להביא לקוחות, התחלתי להתעסק בלנהל עסק. הפסקתי לעבוד קשה.
  • החלום: היום מידרג אפשרה לי כלכלית, שאין לי שום דבר שאני לא יכול לעשות.

עסק שמתלבט אם להצטרף למידרג או לא - מה היית ממליץ לו?

  • זו לא שאלה בכלל. כל בעל עסק שאני פוגש אותו, הדבר הראשון שאני שואל אותו אם הוא מכיר את מידרג. כל מה שהוא אומר –  אני מסביר לו איפה הייתי פעם ואיפה אני היום ושואל אותו "ואתה ויתרת על כזה דבר???"

עסק שמתלבט להצטרף למידרג בגלל העמלות – מה היית ממליץ לו?

  • אני לא מרגיש את העמלה, מידרג מספקת לי עבודה בלי סוף. הטלפונים מגיעים אני לא יכול להסביר את זה, אפילו בתקופות הכי מתות של השנה. גם הלקוח של מידרג זה לקוח אחר. ברגע שהוא לוקח מישהו ממידרג באוטומט יש לו בראש את ההבנה שהוא לקח מומחה ואין מה לחשוד בו. זה רק במידרג יש כאלה.

עסק שמתלבט להצטרף למידרג בגלל שהוא פוחד לקבל את המשובים – מה היית אומר לו?

  • זה רק גורם לך להיות יותר טוב, הגעתי לציון 9.95 זה רק בגלל מידרג, והחוות דעת שגרמו לי להיות מקצועי, בעיקר החוות דעת השליליות. היום בזכות מידרג אני עושה רק לפי טובת הלקוח ולא מחפש מה לי יהיה טוב. זה גרם לי ברמה העצמית להיות בכמה דרגות יותר מקצועי, כי הבנתי שרק בצורה של מצויינות אני אוכל להשיג המשך עבודה במידרג. לכן יצאתי לעוד קורסים, אני מעודכן בתקנים החדשים. אני עושה טסטים ובדיקות על כל עבודה. אני עושה הכל עד הסוף, ותמיד. סוגר הכל עבור הלקוח ומהר. זה גרם לי לא להתרחב לכיוונים שאני לא חזק בהם. זה בעקבות לחץ הלקוחות וגם... בגלל שלא מקובל עלי לקבל משוב בציון 9.

מה אתה אוהב בלקוחות שמגיעים אליך מידרג?

  • אני מחלק את זה לשניים. יש לקוחות שהם חדשים במידרג ואיתם הכיף שלי זה להראות להם שבמידרג יש את בעלי המקצוע הכי טובים בארץ. על ידי זה שאני הכי טוב. ויש את הלקוחות הותיקים במידרג, מה שאני אוהב בהם זה שהם לוקחים אותך מובן מאליו שאם הציון שלך כזה גבוה וכל כך הרבה חוות דעת הם לא שואלים מה צריך לעשות, תגיד לי כמה רק לשלם. הם תופשים אותי כמומחה בלתי מעורער בתחום שלי.

מה היתרונות של מידרג על פני אפיקי שיווק אחרים?

  • מידרג באמת עושים את העבודה כמו שצריך. אין הבטחות ללא כיסוי. אין סיפורים במידרג. יש עבודה. זה משהו לא יאומן. אין עבודה שאני עושה ואין עליה חוות דעת שאתה מקבל.

איזה טיפ אתה נותן לעסק חדש כדי להצליח במידרג

  • באת ללקוח, לא משנה מה, תעשה בשבילו עוד משהו קטן. תן לו הרגשה שלא באת בשביל הכסף, באת בשביל שיהיה לו טוב.
  • להקשיב לסיפורים האישיים של הלקוחות. זה לקוחות איכותיים לא יעזור כלום.

מה אתה אומר לעסק שקיבל חוות דעת שלילית

  • זה מה שיגרום לך להתייעל. להבין שעשיתי פדיחה רצינית. אני מנסה להבין מה עשיתי, כדי לשפר את זה להבא. להבין את הטעות שלי, ולא לקחת את זה למקום של צעקות והשתוללויות.

מילה אחרונה?

  • אתם אמינים, אין דבר כזה, הכי אמינים מבחינת הלקוח. אין דבר כזה שעסק ישלם כסף והציון שלו יעלה. אין משחקים אפילו של רבע אחוז. זה מה שגורם לבעל מקצוע להיות יותר טוב. כי אין משחקים. עשית טעות אתה משלם עליה.

להצטרפות למידרג - השאירו פרטים כאן:

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק