מוקד מידרג: 1-700-707-233

מידרג LIVE

איזה כיף שיש רשימה מדורגת של בעלי מקצוע! אבל לפעמים לפנות לרשימה של עסקים ולגלות שהם לא מתאימים לזמן או לשירות הספציפי שאתם צריכים, יכול להיות מתיש ולא יעיל. 

בדיוק בשביל זה בנינו את מערכת "מידרג LIVE", הידועה גם בשם החיבה העברי שלה – מידרג לייב.

אז איך מידרג LIVE עובדת?

אז כדי ליצור לעצמכם רשימה מדויקת של בעלי מקצוע, יש כמה שלבים ממש פשוטים. מוכנים? 

אתם מחפשים בעל מקצוע באתר ולוחצים על הכפתור בצד שמאל עם הנקודה הירוקה של "הפעילו את מידרג LIVE". ככה זה נראה - הפעילו את מידרג LIVE

אנחנו שואלים אתכם מספר שאלות פשוטות כמו "מתי השירות נדרש" ו- "איפה?", ולעיתים ממש מה השירות הספציפי הדרוש, הכל כדי לדעת בדיוק איזה שירות אתם מבקשים. אתם אפילו יכולים לצרף תמונה של התקלה או של המקום בבית עבורו אתם זקוקים לשירות. 

אתם מרתיחים לעצמכם מים לקפה ובזמן הזה אנחנו שולחים את הפרטים שהזנתם לרשימה ארוכה של בעלי מקצוע. כל בעל מקצוע שמעוניין וזמין לבצע את השירות – מחזיר לנו תשובה חיובית. כך, רק בעלי מקצוע שיכולים לטפל בבעיה שציינתם, זמינים בזמן שרציתם ובמקום שרציתם - יוכלו לקבל את העבודה. 

אתם מערבבים את הקפה ומתיישבים לשתות בנחת. בינתיים, בפרק זמן של בין 5 דקות ל-30 דקות (תלוי בתחום אותו אתם צריכים), אנחנו שולחים אליכם לנייד רשימה קצרה ומדויקת של בעלי מקצוע, כולל הדירוג שלהם וחוות הדעת שלכם. 

אתם קוראים קצת חוות דעת, מסיימים את הקפה ומתקשרים רק לבעלי מקצוע שבחרתם - ושאתם יודעים שפנויים וזמינים עבורכם. 

מעולה, נכון?

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק