השאלה שנשאלת היא – מה הלקוח חושב על העבודה שנעשתה זמן רב אחרי הביצוע – האם עדיין הוא מרוצה?
האם שלושה חודשים אחרי שהרכב יצא מהמוסך הלקוח עדיין ממליץ או שהוא כבר הספיק להיתקע פעמיים? האם שנה אחרי השיפוץ עדיין הלקוח ייתן לשיפוצניק דירוג 10 או שכל הטיח מתפרק?
האופן שבו אנו אוספים את המידע החשוב הזה הוא באמצעות המייל. איננו רוצים להתקשר שוב ללקוחות משתי סיבות: זה גם יקר לנו וגם אנחנו לא רוצים לשגע את הלקוח יותר מדי.
לכן, אנו שולחים מייל ללקוח פרק זמן מסוים אחרי ביצוע המשוב הטלפוני, במייל אנו מראים ללקוח מה הוא אמר למוקדנית בעבר ומאפשרים לו לעשות שתי פעולות:
:: לשנות את הדירוגים לרעה או לטובה
:: לאשרר את המידע שנתן בעבר
הדירוגים שהלקוח נותן נכנסים מייד לכרטיס של העסק באתר. במידה והלקוח בוחר "לאשרר" את המידע – גם זה מידע בעל ערך רב שמופיע מייד בכרטיס של העסק. עסקים שעברו בקרת איכות חוזרת מסומנים בתוצאות עם סימון מיוחד אשר מיידע את הלקוח על כך. עסקים חדשים באתר שעדיין לא עברו בקרת איכות לאורך זמן - מופיעים בתוצאות ללא סימון זה.
דירוג יותר מדויק – דירוג שמבוסס על בקרה לאורך זמן רב אמין יותר, מכיוון שיש דברים שאפשר לקבוע את האיכות שלהם רק לאורך זמן (איטום למשל).
איכות עבודה גבוהה יותר – בעל מקצוע, שיודע שבקרת האיכות על עבודתו תהיה גם לאחר זמן רב – ישקיע יותר בחומרים איכותיים ובעבודה יסודית בכדי שהדברים יחזיקו מעמד לאורך זמן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.