מוקד מידרג: 1-700-707-233

כללים להשהיית חוות דעת

העיקרון המנחה אותנו הוא שחוות הדעת של הלקוחות הן קודש ואין לגעת בהן בין אם הן חיוביות ובין שליליות.

 

 

כללים מפורטים

המקרים הבודדים בהם אנו משהים הצגת חוות דעת (משובים) של לקוחות נבחנים בקפידה על-ידי צוות בקרת הדירוג של מידרג ונעשים על-פי הכללים הבאים:

הלקוח מבקש - הלקוח מבקש להסיר את חוות הדעת מסיבותיו האישיות או מבקש להמתין עם פרסומה.

טעות בזיהוי נותן השירות - כאשר העסק טוען שלא ביצע שירות כלל ללקוח. המשוב יושהה באופן זמני, עד לבירור נוסף עם הלקוח לזיהוי ודאי של נותן השירות. אם הלקוח לא משיב לפניית צוות בקרת הדירוג של מידרג או שמשיב אך אין בתשובתו זיהוי ודאי של נותן השירות אזי המשוב יושהה.

מידע לא מספק - הטקסט של חוות הדעת לא מבהיר מדוע הלקוח אינו מרוצה. במקרה זה המשוב יושהה באופן זמני עד לבירור נוסף עם הלקוח. אם הלקוח לא משיב לפניית צוות בקרת הדירוג של מידרג או שמשיב אך אין בתשובתו מידע מספק אזי המשוב יושהה.

מידע סותר - טקסט חיובי ודירוג שלילי או להיפך. במקרה זה המשוב יושהה באופן זמני עד לבירור נוסף עם הלקוח. אם הלקוח לא משיב לפניית צוות בקרת הדירוג של מידרג או שמשיב אך אין בתשובתו מידע קוהרנטי אזי המשוב יושהה.

השירות לא הסתיים - הלקוח אומר שהשירות לא הסתיים ומבקש להמתין עם הצגת המשוב שכבר נתן. המשוב יושהה עד סיום השירות.

המשוב לא עומד בכללי הדירוג - כפי שמפורט בכלל הדירוג כאן: מתי מתקבל דירוג

ניסיון מניפולציה - משוב שנבדק על ידי צוות בקרת הדירוג והתגלה כניסיון מניפולציה על מערכת הדירוג.

עובדות לא מדויקות - משוב שנבדק על ידי צוות בקרת הדירוג והתגלה שהעובדות או הטענות המופיעות בו אינן מדויקות מול עובדות המוכחות מעבר לכל ספק.

שינוי משוב ישן שלא לפי כללי הדירוג - הלקוח משנה משוב ישן שנתן בעבר שלא לפי כללי הדירוג.

דרישה לא חוקית - הלקוח דרש מבעל המקצוע לבצע פעולה בניגוד לחוק.

ביטול מועד שירות על ידי העסק - על פי כללי הדירוג של מידרג אם העסק מבטל שירות במועד שלא מאפשר ללקוח למצוא חלופה אזי יש דירוג. למרות זאת, אם העסק לא מספק את השירות מסיבה הומניטרית - אין דירוג. הסיבות עשויות להיות ביחס לבעל העסק עצמו / עובדיו / קרובי משפחתו וכו'. סיבות הומניטריות לדוגמא:

  • מוות 
  • תאונת דרכים
  • אשפוז בבית חולים
  • צו 8

צוות בקרת הדירוג עשוי לדרוש מהעסק הוכחות למצב ההומניטרי על מנת להשהות את הדירוג.

ביטול מועד שירות על ידי הלקוח - הלקוח מבטל מועד שירות שסוכם מראש עם העסק. במידה והלקוח שילם מקדמה לצורך שיריון מועד השירות, המקדמה לא תחשב כעסקה לצורך הזכות של הלקוח לדרג את העסק אם מתקיימים שני תנאים: 

  • סוכם בכתב בין הלקוח והעסק שהמקדמה מיועדת לצורך שיריון מועד השירות ולא תוחזר במידה והלקוח מבטל או דוחה את השירות.
  • ביטול השירות נעשה במועד שלא מאפשר לעסק זמן סביר לשיבוץ לקוח אחר.

פנייה ישירה לעסק שלא דרך מידרג – אחד התנאים היסודיים לדירוג במידרג הוא שהלקוח נרשם ולקח את פרטי העסק דרך מידרג לפני ביצוע העסקה. לכן, כאשר לקוח מקבל שירות מעסק, מדרג אותו ולאחר זמן פונה לאותו עסק באופן ישיר, שלא דרך מידרג, לשירות נוסף  - אין לו זכות לדרג את העסק עבור השירות הנוסף וגם לא לשנות את הדירוג המקורי. שינוי לדירוג המקורי בעקבות השירות הנוסף, לא יאושר. הלקוח רשאי להשהות את הצגת חוות דעתו המקורית. במידה והשירות השני נעשה לפני שהלקוח מסר דירוג על השירות הראשון - הלקוח רשאי להכליל את שני השירותים יחדיו בתוך חוות דעתו. 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק