החלפת גוף חימום בדוד שמש, נקיון בצינורות, פתיחת סתימות בקולטנים והורדת אבנית.
חוות דעת:
בבוקר התקשרתי אליו והוא אמר שינסה להגיע כבר בצהריים והוא אכן הגיע. הוא טיפל לי בבעיה, היה מאד נחמד, מאד מקצועי ומאד שירותי. היה לו חשוב לוודא שהבעיה נפתרה והוא גם עשה את האקסטרה. המחיר היה מצוין. כיף לעבוד עם כזה בחור, אני אעזר בו שוב בוודאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ניסני, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2017
משוב: 08/03/2017
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
לודמילה מיוצ'ינוב, פתח תקווה.
משוב: 12/02/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ושטיפת קולטים בדוד שמש.
חוות דעת:
ממש נהינתי מהשירות שלו! הוא היה זמין, הגיע בזמן, דרש מחיר סביר, הסביר לי הכל ועבד בשקט ובסבלנות. היה פיקס! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפר ברון, פתח תקווה.
אשרור: 14/10/2014
משוב: 13/08/2014
תיאור השירות:
החלפת קולטים לדוד שמש של חברת ירדן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד ואמין בצורה יוצאת דופן. אני ממליץ עליו בחום רב. הוא בא ביוזמתו לבדוק את המערכת לפני שבכלל הבטחתי לו את העבודה. הבדיקה היתה אמורה לעלות כסף והוא לא גבה על זה תשלום כלל. הוא פשוט הלך כלעומת שבא וחיכה מספר שבועות בסבלנות עד שיכלתי להזמין אותו לבצע את העבודה. הוא ביצע את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל, החליף גם את הצנרת ועשה טיפול ובדיקה לכל המערכת. הוא ניקה אחריו ופינה את הקולטים הישנים. הוא גם לא גבה תשלום במזומן מיד לאחר העבודה אלא רק אחרי מספר ימים כשאמרתי לו שהמערכת עובדת לשביעות רציני. גם אז הוא גבה תשלום בכרטיס אשראי, פרס ל-10 תשלומים ונתן אחריות ל-5 שנים. הוא באמת אדם יוצא דופן. הוא אמין ברמות שכבר לא רואים בארץ. מעכשיו הוא יהיה הטכנאי הקבוע שלי. עשיתי גם בירור עם עוד 3 אנשי מקצוע אחרים והוא היה בין הזולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני דעאל, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2014
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום בדוד שמש שהיה מקצר והתקנה של קולט חדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מאד נחמד והגיע בזמן שקבענו. הסביר מה הוא עושה וזה היה נראה אמין. בהתחלה אמר שאולי הבעיה היא שיש משהו סתום, לאחר בדיקה אמר לי שצריך להחליף קולט. היה בעל מקצוע שאמר את אותו דבר ככה שאני מאמין לו. בנוסף לבעיה הזאת, הדוד היה מקצר ולכן היה צריך להחליף את הגוף חימום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית בן ישי, פתח תקווה.
אשרור: 01/07/2014
משוב: 22/04/2014
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של כרומגן, וקולט של אמקור.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה. הדוד היה במקום שקשה להגיע אליו והוא הסתדר מעולה. המחיר שלו היה זול בהרבה ממש שבדקתי אצל אחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל שלום, הוד השרון.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 22/08/2013
תיאור השירות:
החלפת קולטים.
חוות דעת:
היה טוב מאד!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושי ציפורי, ירושלים.
משוב: 25/04/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת גוף חימום ותרמוסטט וניקוי הקולט.
חוות דעת:
הגיע מהר, היה אדיב, פתר את הבעיה במקצועיות ובמהירות ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שולמית דרור, תל אביב.
אשרור: 26/03/2022
משוב: 23/01/2022
תיאור השירות:
פירוק ופינוי קולט שמש תקול והתקנת קולט שמש חדש.
חוות דעת:
שירות מהיר ואמין, הוא פתר לנו בשנייה את הבעיה ובמחיר סביר לדעתי. אין כמוהו, הוא מספר אחד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1896 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
שאלות ותשובות עם עזרא
טכנאי דודי שמש נוספים באזור פתח-תקווה - גבעת שמואל
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.