היה מעולה! הוא הגיע קודם לבדיקה ולמחרת כבר הגיע, החליף והתקין הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון פיטל, רמת גן.
אשרור: 15/10/2020
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ופתיחת סתימה בקולטים של הדוד שמש.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים מהשירות והעבודה שלו, הוא בן אדם נחמד שעובד בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרונה וינר, גבעתיים.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות בין הדוד לקולטים ומתקן הדוד והקולטים שהיה חלוד.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, ביצע את העבודה בצורה מקצועית ועמד במחיר שביקש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטף רנד, תל אביב.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 25/01/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט סולארי של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. הוא היה ענייני, מקצועי והוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז ש. תל אביב.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטים.
חוות דעת:
עזרא בחור מקסים, מדהים! עשה עבודה מעולה והגיע בזמן. אין לי טענות, באמת שאין עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי יקיר, תל אביב.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
עזרא נתן מחיר מאוד הוגן, הגיע בזמן ועשה הכל כמו שצריך. אין שום בעיות הכל היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
איתן ברכה, רמת גן.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטי שמש.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי. עשה את העבודה בצורה טובה. אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.