החלפת תרמוסטט ותיקון צינור בדוד חשמל של חברת אמישראגז, 120 ליטרים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! ממש חמוד! מבחינת זמנים הייתי נותן לו 12! הוא הגיע תוך חצי שעה, היה מדהים! הוא היה נקי, זריז ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר א. הרצליה.
משוב: 25/10/2016
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולט של אמישראגז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב. קודם כל הוא הגיע בערב חג וזה כבר הפתיע אותי. הוא עמד בזמנים וביצע את העבודה במהירות ובמקצועיות. החליף עוד צינורות שהיו יבשים על דעת עצמו, דברים שהיה צריך רק לצבוע בסטנד הוא אמר לי ולא החליף ללא צורך. היה קצר חשמלי בלי קשר לדוד והוא החליף את החוט שנשאר חשוף ותיקן את הקצר. הוא היה שירותי וסבלני ובדק שהכול בסדר. אמר לי להתקשר בכל שעה ולא לחשוב פעמיים במידה ויש בעיה אפילו שנכנסים לחג. חברה מאוד נחמדים, מאוד שירותיים. התרשמתי ממש לטובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר ו, רמת גן.
משוב: 27/04/2016
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת אמישראגז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/01/2017
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד חשמל של אמישראגז סולאר.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מהיר וזול. הוא היה מצוין בכל הפרמטרים. הוא על הכיפאק :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.