היה מצוין ממש. עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, היה נחמד והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן ישראלי, תל אביב.
משוב: 17/11/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש של חברת טל סחר כולל פינוי הדוד הישן.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר ועבד יפה ובמהירות, נתן לי שירות טוב ולקח מחיר הוגן, הכל היה אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
זהר איינהורן, תל אביב.
משוב: 13/10/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר של חברת טל שחר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר, היה זמין, זריז ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס ברנהרד Bernhard, רמת גן.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל חברת טל סחר בגודל 150 ליטר.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה נחמד מאד, נתן מחיר סבבה, עשה עבודה מעולה. הבחור היה מקצועי, הגיע בזמן אפילו הקדים, תקתק עבודה ושמר על נקיון. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי גוטליב, גבעת שמואל.
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בגודל 150 ליטר של חברת טל שחר.
חוות דעת:
ייעץ לי בטלפון בהתחלה מה צריך לעשות, היו קשיים בהתקנה אבל הצליח לעשות את זה מהר וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארי רוזנבאום, תל אביב.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת טל שחר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. רק מילים טובות אפשר להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דותן מ. רמת גן.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל ישן של 80 ליטר בדוד חשמל חדש של טל סחר.
חוות דעת:
היה טוב מאוד, בדק את המצב ואבחן שהדוד הנוזל חייב החלפה. הגיע למחרת לפי התיאום ותוך שעה וקצת החליף את הישן וסילק אותו מהדירה, השאיר הכל נקי ואפילו התקשר שעה אח"כ לוודא שהכל תקין ושיש מים חמים כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.