מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.88
מחיר 9.64
איכות 9.70
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הדר ישי, תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החליף דוד חימום כיוון שהישן קיצר
חוות דעת:
עזרא היה נחמד מאוד, ועשה את עבודתו בצורה יעילה וזריזה. היה ניכר שהוא מקצוען ויודע מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה אורליצקי, תל אביב.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
עזרא היה מצוין, פתר את הבעיה מהר, בקלות ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי ק., תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
עזרא היה ממש טוב! מגיע לו את הציון הגבוה ביותר! הגיע אחרי בעל מקצוע שעשה בדיקה לא טובה ורצה להחליף את הדוד כולו במחיר הגבוה. בזמן שהלך להביא את הדוד, הזמנתי את עזרא. בטלפון נתן הצעת מחיר טובה יותר להחלפה של הדוד ואז הציע לבוא ולעשות בדיקה לדוד הקיים. בזמן הזה ביטלתי את בעל המקצוע שהלך להביא דוד חדש. עזרא הגיע תוך שעתיים כמו שהבטיח, עשה בדיקה לדוד וראה שבכלל לא צריך להחליף אותו. עשה החלפה של גוף החימום, הבטיח שאם זה לא יעבוד כמו שצריך ונרצה להחליף דוד הוא יקזז את עלות העבודה ונתן אחריות על התיקון. אני ממש מרוצה ממנו ובינתיים הכל עובד תקין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אונגרזון, תל אביב.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהעבודה, הוא אדם נחמד מאוד. אמר שיגיע תוך שעתיים מהרגע שדיברתי איתו והגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד דבש, תל אביב.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
מקסים! הוא היה פנוי, הגיע תוך שעה והיה ממוגן, אדיב, שירותי, יעיל והגון מבחינת המחיר. אני באמת מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן פרי, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד מקצר.
חוות דעת:
נתן מענה טלפוני מהיר, הגיע אלי תוך שעתיים, פתר את הבעיה בדיוק ומקצוענות, היה נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ש. תל אביב.
משוב: 15/03/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר ס. תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה חביב, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נרי אשכנזי, תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הוא מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת פ. תל אביב.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום בדוד.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הגיע בזמן. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1285 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק