הוא מקצועי ברמות, תמיד זמין, שירותי בטירוף ולכן אני קוראת לו שוב ושוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקי מנשורי, מעלה אדומים.
משוב: 08/10/2023
תיאור השירות:
החלפת צילינדר, מנעול ותריסים.
חוות דעת:
הייתה לי ממנו חוויה מעולה! הלוואי שכולם יהיו ככה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי כהן, מעלה אדומים.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
התקנת דלת ממ"ד, חיזוק הצירים ובניית חלק עץ לנעילת נוספת בממ"ד.
חוות דעת:
הוא פגז, יש לי רק מילים טובות להגיד עליו. הוא עזר לאמא שלי וסידר לה את הדלת של הממ"ד. הוא עשה את זה בהתנדבות מלאה ולא רצה לקחת תשלום. הוא היה אחלה, ממש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויוי גריסריו, מעלה אדומים.
משוב: 07/09/2023
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה וארון שכלל החלפת ברגים ולייסטים, החלפת ידיות בארונות מטבח, וילון מוט למסילה, תיקון שפכטל וצבע בקיר.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו מאוד. הוא בחור מקסים, בא ועלה על התקלות גם אצלי בבית וגם אצל הבת שלי. הוא היה בסדר לגמרי מבחינת מחיר. הוא היה הוגן, אמין ופייר, אני הייתי ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עובדיה שוב , מעלה אדומים.
משוב: 16/09/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והעבודה ברמה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריה חי, מעלה אדומים.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, תיקון דלת ותיקון מזגן.
חוות דעת:
גל מדהים, מקצועי ביותר, יחס אנושי ובן אדם אמין. המחירים לכל כיס לדעתי, עשיתי בירורים והוא די זול.
גל היה מצוין! הוא עשה עבודה טובה ומכל הלב. הוא איש טוב ואיש מקצוע טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלעזר יזדי, מודיעין.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להרכבת ארון.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הייתי צריך להרכיב ארון בטווח קצר שגל לא יכל להגיע אליו אז גל דירבן אותי לעשות את זה בעצמי עם טיפים שנתן לי.
היה נחמד ומקצועי ביותר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שובל דהאן, תל אביב.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
צביעת קיר והדבקה של שלטים במשרד.
חוות דעת:
הוא היה מאוד שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 24 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
גל הוא הנדימן ועוסק בתחום תיקון תריסים וחלונות, על כך מספר: "אני הנדימן חרוץ ויסודי המבצע תיקונים בבית ובעסק. ההתמחות שלי היא בעיקר תיקון תריסים ואלומיניום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.