מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נחמיה
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.71
מחיר 9.60
איכות 9.79
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אריאל מ. חולון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור חולון-בת ים

ארז מור, בת ים.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טמפרטורה בתנור אפיה.
חוות דעת:
נחמיה היה בסדר, נתן שירות טוב, מקסים, מקצועי, עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר עברי, חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
יש לי שלוש מילים להגיד על נחמיה: מקצוען,מקצוען, מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ויסברג, חולון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של ווירפול.
חוות דעת:
נחמיה היה אצלי לפני כמה שנים, לא הצליח להעביר את מייבש הכביסה לאן שרציתי והשאיר אותו בין החדרים. עכשיו הזמנתי אותו ממידרג בלי שידעתי שזה זה שהיה אצלי בעבר. הוא ביצע עבודה טובה ופתר את התקלה. אנחנו חשבנו שנצטרך להחליף חלקים אך הוא סידר הכל עם מה שיש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
גירסאות
דניאל בראון, חולון.
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין! שירות מעולה ומקצועי , ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה סרנו, בת ים.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, עשה מה שצריך והיה מצוין. באמת טוב, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אברי, חולון.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת אל אליהו, חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור משולב הכולל החלפת חלק.
חוות דעת:
נחמיה הוא מעולה ומקסים! הוא עלה על התקלה מהר, קנה את החלק והראה לי בדיוק מה קרה והסביר על התיקון. הוא בהחלט נתן אחלה שירות. הוגן, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזיאל רוזמברג, חולון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במדיח אלקטרה ישן, טיפול בה ונתינת הנחיות להמשך.
חוות דעת:
היה בסדר. זאת פעם שנייה שהזמנתי אותו וחזרתי אליו כי פעם קודמת הוא היה טוב. לא התאכזבתי. הוא רציני ולעניין עושה הכל כמו שצריך. הוא נתן כמה המלצות לגבי מה לעשות עם בעיית רטיבות בכבלים חשמליים של מדיח ישן שלא שווה לתקן. אנחנו מקפידים על ההנחיות שלו והמדיח חזר לפעול. בחור עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לבנה זלוף, חולון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, נחמיה התייחס יפה מאוד והוא ביצע את העבודה לשביעות רצוני אך לטעמי מחיר הרצועה הייתה יקרה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 715 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק