מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נחמיה
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.66
מחיר 9.60
איכות 9.82
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי אברי, חולון.
אשרור: 07/07/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע במכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. לדעתי המחיר קצת גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
בת אל אליהו, חולון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור משולב הכולל החלפת חלק.
חוות דעת:
נחמיה הוא מעולה ומקסים! הוא עלה על התקלה מהר, קנה את החלק והראה לי בדיוק מה קרה והסביר על התיקון. הוא בהחלט נתן אחלה שירות. הוגן, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזיאל רוזמברג, חולון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במדיח אלקטרה ישן, טיפול בה ונתינת הנחיות להמשך.
חוות דעת:
היה בסדר. זאת פעם שנייה שהזמנתי אותו וחזרתי אליו כי פעם קודמת הוא היה טוב. לא התאכזבתי. הוא רציני ולעניין עושה הכל כמו שצריך. הוא נתן כמה המלצות לגבי מה לעשות עם בעיית רטיבות בכבלים חשמליים של מדיח ישן שלא שווה לתקן. אנחנו מקפידים על ההנחיות שלו והמדיח חזר לפעול. בחור עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לבנה זלוף, חולון.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, נחמיה התייחס יפה מאוד והוא ביצע את העבודה לשביעות רצוני אך לטעמי מחיר הרצועה הייתה יקרה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור פריבוט, חולון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה מובנה של חברת בקו.
חוות דעת:
בסדר גמור, מיומן, מקצועי וענייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון חן, חולון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא בא, בדק את התקלה וראה שאין משהו לא תקין אז הוא הסביר והלך.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יעקב טלבי, חולון.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
ביטול רעש, החלפת רצועה וניקוי מפוח במייבש כביסה של חברת אאג.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה. הוא נעים הליכות, הגיע בזמן בפעמיים שהגיע, עבד בצורה טובה והמייבש עובד בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזיאל רוזמברג, חולון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת NEON.
חוות דעת:
בחור רציני, הגיע 5 דקות לפני שהיה צריך להגיע והסביר בדיוק מה הבעיה, תיקן מיד ורואים שהטיפול והשירות בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד תלם, חולון.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
בסדר גמור. נחמיה מקצועי ואדיב. הוא כבר היה אצלי כמה פעמים בעבר והפעם רק בדק את המייבש, גילה שזה בעיה קלה וסידר אותה. הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי פסח, בת ים.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
המכונה עובדת מצוין וקיבלנו אחריות לשלושה חודשים, הוא אדיב, עשה עבודה מצוינת, אמין, נעים,מסביר ועשה כמיטב יכולתו שלא נתקע עוד כמה ימים בלי מכונה. אני מרוצה, המלצתי עליו ואמשיך להמליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 699 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק