מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נחמיה
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.69
מחיר 9.55
איכות 9.80
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל בראון, חולון.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 08/09/2019
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין! שירות מעולה ומקצועי , ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ארז מור, בת ים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טמפרטורה בתנור אפיה.
חוות דעת:
נחמיה היה בסדר, נתן שירות טוב, מקסים, מקצועי, עשה עבודה טובה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי גודל, חולון.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אדם ייצוגי, מגיע בזמן, בעל תודעת שירות גבוהה. ממליץ למתלבטים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי סקר, חולון.
משוב: 13/11/2019
חוות דעת:
נחמיה מקסים, אמין ומקצועי. מגיע לו כל הקרדיט. ממליץ באהבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ליפשיץ, בת ים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה.
חוות דעת:
אמא שלי הזמינה אותו מהיום להיום והוא הגיע בזמן וסידר את התקלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דוד בן נון, חולון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד! הוא הגיע ממש כמה דקות אחרי שדיברתי איתו, זה היה ביום שישי בצהרים. עבד ותיקן את זה. היה ישר וסבלני. השאיר את המקום נקי אחריו והחזיר את הדברים למקום. וידא שהכל עובד, נכון לעכשיו המכונה עובדת כמו חדשה. אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת לוי, חולון.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה.
חוות דעת:
נחמיה בן אדם ממש נפלא. המייבש עשה בעיות, הוא הגיע ובדק אותו אך לא הצליח למצוא את התקלה, אמר שאם זה קורה שוב שנתקשר אליו והוא יגיע שוב. הוא עשה שוב בעיות אז התקשרנו והוא הגיע והיה אצלנו במשך שעתיים ולבסוף מצא שהבעיה נמצאת בחיישני המייבש וייעץ לנו לא להחליף אותם, כי זה יצא מאוד יקר ולא משתלם. בסופו של דבר אני מרוצה ממנו ואם אצטרך שוב טכנאי כנראה אזמין אותו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל מ. חולון.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר עברי, חולון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
יש לי שלוש מילים להגיד על נחמיה: מקצוען,מקצוען, מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ויסברג, חולון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של ווירפול.
חוות דעת:
נחמיה היה אצלי לפני כמה שנים, לא הצליח להעביר את מייבש הכביסה לאן שרציתי והשאיר אותו בין החדרים. עכשיו הזמנתי אותו ממידרג בלי שידעתי שזה זה שהיה אצלי בעבר. הוא ביצע עבודה טובה ופתר את התקלה. אנחנו חשבנו שנצטרך להחליף חלקים אך הוא סידר הכל עם מה שיש.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
7
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 732 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק