הוא היה מצוין, לדעתי המחיר היה קצת יקר, יש לו מחיר לכל שירות והרגיש לי לא הגיוני לגבות על כל אחד מחיר לבד, חשוב לי להדגיש שהוא אמר מחירים מראש והסכמתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור מגן, קדימה-צורן.
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזל ניל עבור המדיח.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן בר, קדימה-צורן.
משוב: 17/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה תלויה שכללה פירוק והרכבה של האסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ומקצועי. על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית שרעבי, כפר יונה.
משוב: 09/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת ברז לשיבר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, התקשר קודם והיה זמין לשאלות. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז כהן, חדרה.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו שיוצא אל משאבה טבולה. טיפול בסתימה וגילוי בעיה בבריכת הביוב (צינור מנותק).
חוות דעת:
הוא עבד מצוין, הגיע בזמן והיה אדיב ונחמד. היה מצוין, מקצועי, מהיר ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק פרלמוטר, חדרה.
אשרור: 26/09/2025
משוב: 27/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הזנת מים ראשי.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה א. חדרה.
אשרור: 26/09/2025
משוב: 27/07/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור תמי 4.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא היה מקסים, נתן שירות מהלב, יעיל, מקצועי, מהיר ובאחלה מחיר לדעתי. היה באמצע הצעת מחיר כאשר התקשרתי אליו, אמר לי 'אני חוזר אלייך', מיד חזר אלי, ואפילו הגיע תוך חצי שעה מאז שדיברנו ותיקן תוך 5 דקות. שירות אדיב, אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי שבח, זכרון יעקב.
משוב: 16/09/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדה ש. תל אביב.
משוב: 09/09/2025
תיאור השירות:
איתור מקום המסילה.
חוות דעת:
הוא עזר לאתר את מקום המסילה בצורה מקצועית, יסודית ואדיבה. השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"חברתנו מתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה, איתור נזילות ע"י מצלמה תרמית, פתיחת סתימות, החלפת צנרת מים, ביוב ועוד." מספר עידן ומוסיף, "אנו משתמשים בציוד ובחומרים בעלי תו תקן ישראלי עבור מערכות המים והביוב. עם ותק בתחום האינסטלציה וניסיון של שנים, מוניטין של מאות לקוחות מרוצים בענף האינסטלציה, מובן שאנו נותנים מכל הלב שירות מקצועי והוגן. כמו כן, אנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר ובכך הופכים את העבודה ליעילה יותר, החל מזמן העבודה, מורכבות התקלה ועד לתמחור הסופי. אנו מתחייבים לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר ומתחייבים למחיר הוגן".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.