הוא היה מצוין, לדעתי המחיר היה קצת יקר, יש לו מחיר לכל שירות והרגיש לי לא הגיוני לגבות על כל אחד מחיר לבד, חשוב לי להדגיש שהוא אמר מחירים מראש והסכמתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור מגן, קדימה-צורן.
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזל ניל עבור המדיח.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן בר, קדימה-צורן.
משוב: 17/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה תלויה שכללה פירוק והרכבה של האסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ומקצועי. על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית שרעבי, כפר יונה.
משוב: 09/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת ברז לשיבר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, התקשר קודם והיה זמין לשאלות. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל גפנר, רעננה.
משוב: 18/05/2025
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה מונובלוק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא אחלה בחור ממליץ בחום. לדעתי המחיר שגבה היה מעט יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
ערן אגמון, מעיין צבי.
משוב: 18/05/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה, אספקת והחלפת צינור ראשי כולל חפירה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, זמין, הגיע מהר, החליף בצורה מקצועית, לפי מה שראיתי הוא נעזר בחומרים טובים אבל לטעמי הוא לקח מחיר גבוה, מעל המחירון באתר. בדיעבד גיליתי שהוא חתך לי צינורות טפטוף בזמן החפירה, הוא לא אמר לי כלום וכיסה את זה, לאחר מכן הייתה עדיין נזילה וחשבתי שהוא לא תיקן. כתבתי לו הודעה והוא לא הודה בטעותו, אמר שזה היה ככה, זה מגוחך, רואים חיתוך מאת חפירה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
עירית סופר, מגל.
אשרור: 13/05/2025
משוב: 13/03/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ב. חופית.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סימן טוב ב. כוכב יאיר.
אשרור: 09/05/2025
משוב: 10/03/2025
תיאור השירות:
החלפה של מנגנון אינטרפוץ.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"חברתנו מתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה, איתור נזילות ע"י מצלמה תרמית, פתיחת סתימות, החלפת צנרת מים, ביוב ועוד." מספר עידן ומוסיף, "אנו משתמשים בציוד ובחומרים בעלי תו תקן ישראלי עבור מערכות המים והביוב. עם ותק בתחום האינסטלציה וניסיון של שנים, מוניטין של מאות לקוחות מרוצים בענף האינסטלציה, מובן שאנו נותנים מכל הלב שירות מקצועי והוגן. כמו כן, אנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר ובכך הופכים את העבודה ליעילה יותר, החל מזמן העבודה, מורכבות התקלה ועד לתמחור הסופי. אנו מתחייבים לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר ומתחייבים למחיר הוגן".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.