מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.78
מחיר 9.66
איכות 9.80
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גולן קופרמן, נס ציונה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה מחברת פיילוט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, קיבל אותי לקח את הטלוויזיה לבדיקה, חזר אלי תוך כמה שעות, אמר לי כמה יעלה התיקון והמליץ לא לעשות אותו כי הוא יקר. בסוף לא תיקנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי קורן, רחובות.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלויזיה של סמסונג אחרי שהמסך השחיר לגמרי ולא ראו תמונה.
חוות דעת:
אבי היה מאוד עינייני. בדק את הטלויזיה כאשר הבדיקה היא חינם. לאחר שאבחן את התקלה עדכן מה עלות התיקון. התיקון בוצע תוך יום עבודה אחד בלבד. על התיקון ניתנה אחריות לחצי שנה. זוהי דוגמא לשירות מצויין, מקצוענות, אדיבות והוגנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בן דוד, מזכרת בתיה.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים לטלוויזיה מחברת LG.
חוות דעת:
צלצלתי אל אבי ב20 בערב למרות שהיה לאחר שעות העבודה אבי ענה לי ובסבלנות רבה הסביר לי על אפשרויות תיקון התקלה ועל עלות התיקון. למחרת הלכתי למסור את הטלויזיה לתיקון וכבר בערב הטלוויזיה תוקנה. קיבלתי אותה בחזרה מטופלת ועובדת. נתן לי אחריות והיה ממש מצויין. מומלץ בחום, לא תתאכזבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף אורפלי, רחובות.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רסיבר.
חוות דעת:
בהתחלה הוא ניסה לעזור לי דרך הטלפון והבעיה לא נפתרה. הבאתי לו את המכשיר וכבר תוך יום הוא פתר את הבעיה. אספתי ממנו את המכשיר ובנוסף הוא גם הסביר לי כל מיני דברים וענה לי על השאלות. לדעתי המחיר היה הגון, אין לי תלונות בכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפים ו. נס ציונה.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה PHILIPS.
חוות דעת:
היה מצוין! התיקון היה מהיר במעבדה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי קורן, רחובות.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה של סמסונג, כולל החלפת לדים ותיקון של רכיב.
חוות דעת:
שרות מקצועי מהיר ובעלות הוגנת. אין לי ספק שאשתמש בשירותיו גם בעתיד בהתאם לצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר ברהה, יבנה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל של טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא בן אדם טוב. הגיע הכי מהר שאפשר, התקשרתי אליו בחמש וחצי ובשש כבר הגיע. היה מקצועי ופתר לי ישר את הבעיה, וגם המחיר היה בסדר גמור לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ט, נס ציונה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מגבר של חברת אונקיו.
חוות דעת:
היה מצוין. מקצועי, נחמד, הגיע בזמנים שקבענו והמחיר והשירות היו בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם ערד, נס ציונה.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת סנסור בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, למעט זה שהוא הניח את הטלוויזיה על הרצפה והדופן קיבלה שריטות אמרתי לו שהוא שצריך להקפיד על זה, בסך הכל הוא מקצועי, שירותי מאוד, עומד בזמנים וזריז.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דביר גזלה, נס ציונה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כח בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא בן אדם חמוד ומדהים. יחס אישי טוב, עומד בזמנים כמו שאומר והמחיר הגון. באמת היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 195 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק