מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.70
מחיר 9.47
איכות 9.80
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידן עזיז, ראשון לציון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תאורת LED בטלוויזיה מחברת LG.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אבי היה מקצועי ואדיב, ומה שהוא הבטיח הוא קיים גם בעמידת המחיר וגם בעמידה בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודה הרטמן, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ספק כח בטלויזיה של חברת LG 42 אינצ'.
חוות דעת:
הגעתי אליו עם הטלוויזיה, הוא בדק אם מה שאמרתי לו זאת אכן התקלה, הסביר מראש מה הולך לעשות ונתן שירות טוב מאוד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל מור, ראשון לציון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת LG שכלל החלפת לדים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים, הוא זהב. איש נחמד ומקצועי. לקח לו בדיוק יום לתקן את הטלוויזיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ג., ראשון לציון.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים במסך טלוויזיה LG.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, זמין, ענה על השאלות בצורה מאוד ברורה ונוחה, הבאתי לו את הטלוויזיה בבוקר ואחר הצהריים הייתה מוכנה, מחיר בסדר לדעתי, עשה עבדה טובה, נחמד, מקצועי, חייכן וסבלני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל ויינשטיין, ראשון לציון.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
תיקון של טלוויזיה פיליפס ללא תצוגה.
חוות דעת:
לאחר מספר חודשים דיווח שהמעבד הראשי של הטלוויזיה שרוף ללא יכולת תיקון. מכיוון שהטלוויזיה לא תוקנה לא נדרש תשלום וזה הוגן ביותר לדעתי.
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דודו טמנו, ראשון לציון.
משוב: 21/12/2018
תיאור השירות:
החלפת נורות לד בטלוויזיה של חברת מסימוב.
חוות דעת:
הוא נתן אחלה שירות, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי כהן, ראשון לציון.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה ותיקון זמני.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה ממנו. בדק תוך שעות ספורות ואמר שאין אפשרות לתקן תיקון מלא. הסביר שעשה משהו אבל זה יחזיק לזמן קצר בלבד. בפועל התקלה לא חזרה שוב כבר זמן מה. למרות שנתן לי שירות סרב לקחת תשלום היות ש "רק" בדק והפיתרון שנתן לא מלא. יישר כח!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודו טמנו, ראשון לציון.
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
החלפת לדים אחוריים בטלוויזיה חברת מסימו.
חוות דעת:
יש לי רק דברים טובים להגיד עליו, הוא היה מקצועי, נחמד וזריז.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן רואקי, ראשון לציון.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
החלפת ספק כח בטלוויזיה של חברת שארפ.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. גם מבחינת היחס שלו גם מבחינת השירות. הטלוויזיה הייתה מוכנה תוך שעתיים, הבאתי לו אותה אחרי שעה הוא התקשר להסביר לי מה הבעיה ולקבל את האישור שלי לתקן ותוך שעה נוספת כבר באתי לקחת את המכשיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי שלוי, ראשון לציון.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 02/07/2018
תיאור השירות:
תיקון אינורטר בטלוויזיה מחברת טושיבה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד והכל טוב. הכל בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 149 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק