מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שאול
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 10.00
מחיר 9.96
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בנימין טויטו, רמת גן.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מגן אחורי וסוללה במכשיר גלקסי 8.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע ועשה הכל בזמן ובמקצועית כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אילן ק. רמת גן.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לגלקסי 8.
חוות דעת:
מומלץ בחום! היה זמין, בא, טיפל בזריזות והחזיר את המכשיר. אדיב מאד, הציג מהתחלה את כל הנתונים הנדרשים ובסוף ביקש לוודא שהכל בסדר. בקיצור, אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שמיס, רמת גן.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
תיקון טלפון סלולרי מסוג גלקסי 8 פלוס שכלל ניקיון של המכשיר ותיקון מגעים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. עבד טוב, בצורה מהירה ויעילה. היה נעים ושירותי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי נעמן, רמת גן.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מכשיר מסוג סמסונג Galaxy A7, שכלל החלפת מסך.
חוות דעת:
הבחור היה מקסים! ענה מהר, הגיע אליי לקחת ולבדוק את המכשיר ואז לקח אותו לתיקון. לפני שהתחיל נתן לי הצעת מחיר (למרות שכבר מראש ידעתי שכנראה המחיר יהיה בעולמות האלה) וכאשר אישרתי את התיקון עשה את העבודה והחזיר לי אותו די מהר, ככה שהכל היה בסדר. הוא בן אדם מהמם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה טאירי, בני ברק.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך ורמקול ותיקון מגירת סים בגלקסי נוט 5.
חוות דעת:
הוא היה עשר! גם אדם ממש נחמד ואדיב וגם בעל מקצוע מצוין. הוא עשה עבודה ממש טובה ויסודית במחיר ממש סביר. מבחינתי מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת דור, רמת גן.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מגן אחורי של פלאפון מסוג סמסונג גלאקסי 8.
חוות דעת:
הוא מדהים! הייתי מרוצה מהמהירות, מהשירות והמחיר. הוא אדם נורא נורא נחמד ויעיל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי חזיזה, רמת גן.
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רטט במכשיר גלקסי A5.
חוות דעת:
השירות היה מהמם! הוא איש מקסים, הגיע עד אלי עשה הכל בחיוך ובשמחה והייתי מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מנסור, רמת גן.
אשרור: 15/02/2019
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של שקע טעינה בגלקסי s-8.
חוות דעת:
הוא עשר. אלוף האלופים! הוא עשה את העבודה בזמן לא שיגרתי במוצ"ש. הוא עוד הציע להגיע אלי אבל הייתי באיזור שלו אז אני באתי אליו. השירות שלו קנה אותי. היחס שלו ואיך שהוא נפנה אלי. אם היה יותר מעשר הייתי נותן לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מילמן, גבעתיים.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
תיקון רכיב gps בטלפון סמסונג גלקסי 8.
חוות דעת:
השירות פשוט מעולה! התקשרתי והוא מייד ענה. הגיע תוך שעה עד הבית. לקח את המכשיר ובסוף היום כבר החזיר מתוקן, קבענו מחיר בטלפון ולמרות שהייתה תקלה נוספת לא לקח תשלום נוסף. מאוד נחמד ושירותי. מומלץ מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן מור, רמת גן.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בגלקסי.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הכי טוב שיש. הוא היה ממש מהיר ועשה עבודה טובה כמו שצריך. אני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 440 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק