ריקון מים מצנרת הסקה בבנין ישן שהצטברו בעקבות נזילה שהציפה את הדירה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע תוך פחות משעה, זיהה את הבעיה ונתן מענה ראשוני. הציע כמה אפשרויות לתיקון מלא של הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם פרידמן, מבשרת ציון.
משוב: 31/12/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור וברז.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי גרינשפן, בית נקופה.
משוב: 25/10/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במחלק מים.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא נחמד ועשה את כל העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי כתריאל, הר אדר.
אשרור: 13/08/2023
משוב: 14/05/2023
תיאור השירות:
תיקון שני ברזים תקולים במכונת כביסה.
חוות דעת:
אליהו היה אמין ולקח מחיר הגון! נאמר לשבחו שהוא היה ממש בסדר, הוא לא הלביש עליי דברים אחרים שהיה יכול להלביש עליי! כבר ראיתי כמה וכמה בעלי מקצוע והוא היה מהטובים שביניהם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר בן עזרא, מבשרת ציון.
אשרור: 05/06/2023
משוב: 06/04/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז מפוצל למדיח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד ל. מבשרת ציון.
אשרור: 14/05/2023
משוב: 15/01/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, זמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בלה כהן, מבשרת ציון.
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא היה סבלני ועשה מה שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודי קרסנר, מבשרת ציון.
משוב: 21/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לגמרי 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמי פ. מבשרת ציון.
משוב: 25/07/2022
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בצנרת חיצונית של הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע במהירות, השקיע מאמצים רבים למצוא חלק מתאים ולזהות את התקלה ובסופו של דבר פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 785 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.