היה בסדר גמור! הוא התגבר על בעיה טכנית שלא הייתה ידועה מראש והסביר מה עשה בכל שלב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
סשה שניידמן, ירושלים.
משוב: 07/02/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז וסיוע בהתקנת מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעם בוקריס, ירושלים.
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז צינור לשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף קליינר, ירושלים.
משוב: 09/01/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז למקלחת.
חוות דעת:
אליהו היה מאוד שירותי, מאוד אדיב, נחמד, מקצועי, עשה את העבודה מאוד מהר, הסביר בדיוק ממה מורכב המחיר ונתן לי לבחור את החלק החלופי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
לילך ד. ירושלים.
משוב: 29/11/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז נשלף במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ימימה א. ירושלים.
אשרור: 22/06/2023
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
התקנה ואספקה של ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! ניסה לתקן את הברז אך ללא הצלחה והוא חזר עם ברז חדש בדיוק כמו שהיה לנו, אז הכל היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן מנדיל, ירושלים.
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
החלפת ואספקת ברז כיור.
חוות דעת:
אליהו היה ממש אחלה, הוא היה אדיב ועבד באופן מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון לוי, פסגת זאב.
משוב: 24/02/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רוזט ב. ירושלים.
משוב: 25/12/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז למדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בא ביום שקבעתי איתו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 784 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.