היה שירות טוב ואיכותי, ביקשתי ממנו להגיע ולאתר נזילה בברז במטבח, הגיע תוך 20 דקות, פתר עלה על הבעיה ותיקן. משהו מטופש לגמרי שאני בכל אופן לא הייתי עולה עליו, אפילו לא השתמש בכלי עבודה. אבל הבין את המקור לנזילה, תיקן תוך שניות.
אליהו היה מאוד שירותי, מאוד אדיב, נחמד, מקצועי, עשה את העבודה מאוד מהר, הסביר בדיוק ממה מורכב המחיר ונתן לי לבחור את החלק החלופי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
זהבה לאלון, ירושלים.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוש אמבטיה והחלפת צינור.
חוות דעת:
איש מאוד נעים אנושי היה מעולה! הגיע בזמן. בדוש באמבטיה פתאום לא יצא לי מים, מאוד דאגתי. הוא הגיע בזמן ומצא בשנייה את הבעיה וכבר על הדרך החליף לי את צינור המקלחת שהיה ממש ישן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירלי א. ירושלים.
אשרור: 23/05/2024
משוב: 05/12/2023
תיאור השירות:
תיקון ואיטום פתח צינור ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה! היינו צריכים תיקון דחוף, והוא הגיע תוך פחות משעה. עבד מאוד קשה, כולל איטום במלט, והמחיר היה ממש זול יחסית לעבודה הקשה שעשה. היה גם מאוד יסודי ולא ויתר עד שהחליט שהבעיה נפתרה. מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישורון ל. ירושלים.
אשרור: 22/05/2024
משוב: 18/05/2023
תיאור השירות:
הזזת נקודת מים וביוב.
חוות דעת:
אליהו היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
מיכאל גוגנהיים, ירושלים.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
התקנת שלושה ברזים ומדיח בדירה חדשה.
חוות דעת:
עשה עבודה מקצועית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף בצלאל, ירושלים.
משוב: 16/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר! הוא התחיל לעשות את העבודה אבל מסיבות אישיות הוא לא היה פנוי לסיים אותה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
הוד שילו, ירושלים.
משוב: 10/04/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה מעולה! עבד ביעילות ובמהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב לרנר, ירושלים.
אשרור: 03/04/2024
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
בדיקת אינטרפוץ במקלחת.
חוות דעת:
הוא הסביר והראה לנו לנו שלא חייבים להחליף. הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דנה דוברי, ירושלים.
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
אספקה והחלפה של צינור בברז המטבח הממוקם מתחת לכיור.
חוות דעת:
אליהו היה אחלה. הגיע בשעה ממש מאוחרת בלילה ועדיין העלה אליי את כל הציוד והתנהג ממש יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 785 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.