אליהו תותח! במידה ואצטרך אינסטלטור שוב אביא רק אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אליהו התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יהורם הל, תל אביב.
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
אליהו הגיע והשקיע מהזמן שלו. הוא עשה הכול כדי לתקן את התקלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
2.0 שעות נתרמו
על ידי אליהו
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
עמרי ש. תל אביב.
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת ניקוז.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
יוני ר. תל אביב.
משוב: 08/11/2022
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. אליהו לקח מחיר טוב וסביר לדעתי. הוא אמר שעדיף להחליף הכל מאשר רק חלק והוא צדק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני יובל, תל אביב.
משוב: 25/10/2022
תיאור השירות:
הידוק ברז מטבח עם גישה מאוד קשה לברז.
חוות דעת:
הכי טוב שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבה מילוא, תל אביב.
משוב: 23/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי בין שירותים לאמבטיה.
חוות דעת:
אליהו היה מעולה. הוא עבד קשה ולקח מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן אטיאס, תל אביב.
משוב: 06/12/2021
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלכי קרינברג, תל אביב.
משוב: 24/12/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח לאחר שיפוץ, מתחת לפרקט וסידור מקלחון.
חוות דעת:
עשה עבודה בצורה אחראית ומלאת מוטיבציה, היה מאוד יעיל ומרגיע ועשה הכל במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 785 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.