דיברנו והוא ביקש שאצלם לו את התקלה. אמר שלא מדובר בתקלה שחשבתי, ניסיתי לתקן לפי דבריו ואמר לי שיגיע במידה ולא אצליח לתקן. קבענו ליום שישי לשעה 8:00 והוא ב8:15 אמר שלא מדובר בתקלה שחשב ולכן לא מוכן להגיע לתיקון.
היה מצוין. היו כמה בעיות לא צפויות והתייחס במקצועיות. מאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/12/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור המחובר לאסלה.
חוות דעת:
שמעון מקצועי לגמרי, טיפל בבעיה ותוך כדי הסביר מה הוא עושה ומה הייתה הבעיה. הוא מאוד זמין, זה היה לפני כניסת שבת והוא תקתק הכל מהר ובצורה טובה. העבודה הייתה יחסית קשה, באזור שקשה להגיע אליו והוא הצליח לפתור את הבעיה. בנוסף, בעיניי הוא תן מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע דבורקיס, תל אביב.
משוב: 06/09/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שמעון היה אחלה, תיקן את הבעיה והיה זמין. הוא היה מעט זמן והמחיר היה יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
משה שחורי, תל אביב.
אשרור: 20/08/2023
משוב: 31/05/2023
תיאור השירות:
התקנת ברז למדיח כלים.
חוות דעת:
שמעון בסדר גמור. הוא היה קצר, קולע ומדויק.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שילת דנינו, תל אביב.
משוב: 01/06/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי של ביוב בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא אדיב ומקצועי. גם המחיר היה הגון בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל דגבלי, תל אביב.
אשרור: 02/03/2023
משוב: 01/12/2022
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים חיצונית מהשעון עד לדירה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הם הגיעו שניים ועשו עבודה טובה. הם תיאמו איתי מראש, עשו בדיקה של התקלה וביצעו את העבודה כמו שצריך. כל הציוד הובא בפעם הראשונה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי עמית, תל אביב.
משוב: 05/02/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דמיטרי ס. תל אביב.
משוב: 11/12/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה מצויין לגמרי! מקצועי ולעניין. הגיע בזמן מדויק כמו שתיאמנו. המחיר היה הוגן לחלוטין, אפילו קצת פחות ממה שציפיתי. באותה הזדמנות גם סידר את הצינור של ברז כיור שהיה קודם מלופף.
מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שמעון הגיע לתחום דרך חבר טוב שלו שעוסק בתחום האינסטלציה. "מההכרות שלנו, איתי חשב שיש לי יכולות טכניות גבוהות ואני יכול בהחלט להשתלב בתחום בהצלחה", מספר שמעון וממשיך, "הכי חשוב לי בעבודה זה לתת פתרונות מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר וכן להיות דייקן ולהגיע בזמן. מה שמייחד את העסק שלי זה שאני קשוב, אדיב ומעוד מכבד את הלקוח וזה נעשה עם הרבה סבלנות ומתן עצות מקצועיות גם כשזה לא נגמר בקבלת העבודה."
תחומי התמחות
:: בפתיחת סתימות, תיקון נזילות, החלפת צנרת, התקנת ברזים ואסלות
:: תיקון והחלפת ניאגרות כולל ניאגרות סמויות (רק של החברות המובילות בשוק)
:: תיקון של דודי שמש וחשמל
:: הגברת לחץ מים והחלפת מרכזיות של שעוני מים.
ותק בתחום
בתחום 5 שנים כשכיר עם אינסטלטור בעל 42 שנות ניסיון.
היום עצמאי כ-3 שנים.
האחריות כוללת
:: האחריות ניתנת לכל העבודות למעט סתימות זמן האחריות הוא בהתאם לעבודה המתבקשת.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.