מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בצלאל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.81
מחיר 9.74
איכות 9.76
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלעד ג. חיפה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קולט שמש מקולקל.
חוות דעת:
רק מחמאות! עבודה מהירה, מקצועית, נקייה, מחיר הוגן מאוד. נתקלנו בבעיית חשמל- הפנה לאיש מקצוע מצויין והמשיך טיפול בבעייה לאחר שזה סיים עבודתו. הראה זמינות ומחויבות לעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יבגני כ. חיפה.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון הדוד, כלל החלפת כבל תקול שגרם לקצר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פטרנק, חיפה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
בצלאל הגיע פעם ראשונה והתקלה לא נראתה אז הוא ביקש להמשיך ולבדוק ואם התקלה חוזרת נודיע לו. על הביקור הראשון הוא לא לקח כסף וכשהתקלה חזרה הוא שלח צוות להחליף את הדוד. הוא היה ממש בסדר, הוא הגיב בצורה טובה והיה נחמד, אני מרוצה מהעבודה ומהשירות. יש לי רק טענה אחת- חשבתי שהוא זה שיחליף את הדוד, הוא לא אמר לי שיגיע צוות אחר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק פרי, חיפה.
אשרור: 19/07/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש של חברת כרומגן 150 ליטרים.
חוות דעת:
בצלאל עשה עבודה מצוינת! הדוד והקולטים נפלו כתוצאה מהרוח, קיבלנו ממנו שירות זריז ומהיר, ממש מעל ומעבר. הוא בן אדם ישר, מקצועי, אמין ומאוד הוגן, רק מילים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון זיסו, חיפה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
בצלאל היה יותר בסדר פשוט מעולה! הייתה לי בעיה בדוד ולא מצאתי את תעודת האחריות שלה, הוא הגיע בשישי ועזר לי לחפש בנוסף אמר שיגיע ויתקין לי דוד חדש ואם אני מוצא את התעודה אני אשלם רק את ההתקנה ואם לא אז גם על דוד, תוך שעתיים סיים את העבודה, לא לקח תשלום כי חיכה לראות אם אמצע את התעודה ואמר לי שהוא סומך עלי, בהמשך מצאתי ושלחתי לו תמונה, עשה כל מה שצריך. מקצועי, נחמד מאוד ולא פוגשים בעלי מקצוע כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד אלוני, חיפה.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש שנזל.
חוות דעת:
שירות טוב, זמינות דיי גבוהה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאירה פרזנצ'בסקי, חיפה.
אשרור: 02/07/2019
משוב: 22/04/2019
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחנן דורון דורון‬‎, חיפה.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 21/04/2019
חוות דעת:
סה"כ מאד נחמד, הייתי מרוצה מאד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי שקלרזבסקי, חיפה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממהירות ההגעה שלו, מההוגנות במחיר ומהיחס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני ב. חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד, כלל החלפת פלאנג' והחלפת מתג שעון שבת.
חוות דעת:
היה מצויין! בצלאל היה הוגן ובדק את הבעייה ולא מיהר ישר להחלפת הדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 852 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק