שירות אדיב, מהיר ומסביר פנים. ממליצה בחום! שירות אדיב, מהיר ומסביר פנים, מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק צרויה, רחובות.
משוב: 22/12/2025
תיאור השירות:
זיהוי ותיקון בעיה בטוחן אשפה, כולל החלפת חלקים.
חוות דעת:
מחירים קצת גבוהים לפי דעתי, אבל בעל מקצוע טוב. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מרים ח. רחובות.
משוב: 21/12/2025
חוות דעת:
אדם ישר וטוב! היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד א. באר יעקב.
משוב: 21/12/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, החלפת אטמים והחלפת ברך 90 מעלות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
זמינות מאוד מהירה. טופל במקצועיות ומהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי זיני, נס ציונה.
אשרור: 21/12/2025
משוב: 21/10/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ניקונסקי, רחובות.
משוב: 10/12/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא הסביר בטלפון מה לעשות. הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דוד ילין, רחובות.
משוב: 09/12/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
נהניתי מאוד מהשירות שלו - הגיע בשעה שקבענו, התמודד עם אתגר של צנרת שלא תאמה את הסטנדרט ודרשה עבודה נוספת, ועשה עבודה נקייה וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
Alon Sadot, רחובות.
משוב: 08/12/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי נ. רחובות.
משוב: 07/12/2025
תיאור השירות:
החלפת שיבר חיצוני חלוד, החלפת ברז בכיור של מרתף והכנה למד מים.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, הייתי מאוד מרוצה. הוא עשה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויטלי פ. ראשון לציון.
משוב: 06/12/2025
תיאור השירות:
החלפת גומיה ומנגנון באסלה.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! הזמנתי את האינסטלטור בגלל נזילה בתוך האסלה. באותו יום בערב התחילה זרימה של מים בתוך האסלה הרבה יותר גדולה ממה שהיה. יצרתי קשר עם האינסטלטור והוא אמר שצריך להחליף את המנגנון. אחרי כמה ימים הגיע עם מנגנון חדש. באותו ערב המנגנון החדש שהוחלף נשבר. שוב יצרתי קשר עם האינסטלטור ואחרי שבוע הוא החליף שוב את המנגנון. באותו יום גילינו שהתחילה נזילה בין האסלה הסמויה לקיר כל פעם שאני מוריד מים. שוב יצרתי קשר עם האינסטלטור והוא אמר שזה לא קשור לפעולות שהוא ביצע והפנה אותי לבעל מקצוע אחר שאמר שצריך לשבור ולהחליף את האסלה כולל מיכל הדחה! בסוף רציתי לתקן נזילה קטנה באסלה, שילמתי המון כסף ונשארתי עם בעיה הרבה יותר גדולה ממה שהייתה!!!
איכות
2
מחיר
3
זמנים
7
יחס
8
תגובת העסק:
הוחלף מנגנון וניתנה אחריות על העבודה
כאשר הייתה תקלה במנגנון חזרתי והחלפתי שוב מנגנון כמובן ללא חיוב
כעבור זמן לא רב הלקוח טען שנוזל לו מים מתחת לאסלה , הגעתי ללקוח שוב והסברתי לו שזאת תקלה חדשה שאינה קשורה למנגנון צר לי שהלקוח לא קיבל זאת
5
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
גולן הוא אינסטלטור ועל כך הוא מספר: "אני משנת 1990 בתחופ והכי חשוב לי לתת שירות אמין, מקצועי והוגן, עם יחס אישי ודגש על שביעות רצון הלקוח. להגיע בזמן, לעבוד נקי ולגבות מחיר הוגן".
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.