בעלי היה איתו והוא אמר שהיה ממש טוב. הוא נתן שירות מעולה, היה אדיב, נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת פנחסי, גדרה.
משוב: 20/07/2023
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין! מאיר התקין את המאווררים במקצועיות רבה, עשה עבודה שקטה והסביר לנו בסבלנות כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורדה לסרי, גן יבנה.
אשרור: 12/12/2022
משוב: 13/10/2022
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות!
הייתה תקלה בלוח חשמל, בעיה עם הפחת.
תיקן את התקלה, היה אדיב, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן דולב, גדרה.
אשרור: 06/12/2022
משוב: 08/09/2022
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת איבגי, בני עיש.
משוב: 23/06/2022
תיאור השירות:
תיקון כפתור פחת בלוח חשמל והתקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא מדהים! הוא מקצועי ברמות, הגיע בזמן, תיאם הכל והוא פשוט בן אדם מהמם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קליר ללוש, רחובות.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
התקנת 2 מנורות במטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מקסים ומדהים, פשוט תענוג! המלצתי עליו כבר לאנשים, הוא היה טוב גם מבחינת המהירות שבא הוא הגיע וגם מבחינת האדיבות והנועם שלו, הוא היה מאוד שירותי וגבה מחיר הוגן לגמרי, אין לי מילה רעה, חבל על הזמן :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטלה ליבוביץ, חולון.
אשרור: 19/04/2024
משוב: 18/07/2023
תיאור השירות:
התקנת ארבעה מאווררי תקרה וגוף תאורה.
חוות דעת:
מאיר הגיע בזמן והיה מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סמואל כהן, נתניה.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 05/07/2023
תיאור השירות:
תיקון בעיית בחשמל בבית פרטי שכלל החלפת פחת.
חוות דעת:
הכול היה מצוין!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יצחק וישינסקי, שוהם.
אשרור: 17/03/2024
משוב: 20/12/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר באמצעות הפרדת חוטים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. התיקון לא לקח לו הרבה זמן, הוא התנהג יפה והסביר מה הוא עושה. בשעה שקבענו הוא התקשר להגיד שייקח לו עוד חצי שעה להגיע אז הוא קצת איחר אבל בסך הכל אין לי שום טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 112 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
אודות
מאיר הוא הנדסאי חשמל מורשה ומבצע את כל עבודות החשמל לבית ולעסק החל מתקלות ועד ליווי פרויקטים גדולים.
מאיר מספר: "העסק הוקם במטרה להעניק ללקוחותיי שירות שהייתי רוצה לקבל בעצמי מאיש מקצוע ולכן הוא פועל על פי מספר קווים מנחים: בטיחות - לחשמל אין צבע וריח והוא עלול להיות קטלני, מקצועיות - ביצוע עבודות בצורה מקצועית ויסודית, אדיבות - נתינת שירות עם חיוך והסבר על התקלה, אמינות - הלקוח יקבל אחריות מלאה על כל עבודה, מחיר הוגן - אנו עובדים על פי מחירון מסודר על מנת להימנע מאי הבנות. אלו כללי הברזל שלנו, נשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.