מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.13
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.48
זמנים 9.45
מחיר 8.70
איכות 9.09
דירוג כללי 9.13
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 31/03/2013
תיאור השירות:
תיקון מד המהירות והחלפתו בשברולט אוואו.
חוות דעת:
עד כמה שאני יכול לשפוט הם עשו עבודה טובה ובינתיים הכל תקין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל דריי, ירושלים.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
פירוק וו גרירה ברכב.
חוות דעת:
שירות מצוין, חמש כוכבים! בן אדם טוב. הדבר הראשון שהוא מחפש זה לעזור לאנשים לפני הכסף.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית מירון, ירושלים.
אשרור: 10/03/2015
משוב: 09/12/2014
תיאור השירות:
תיקון של תושבת גיר ביונדאי גטצ 2005.
חוות דעת:
היה בסדר. בסה"כ היינו מרוצים.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
נעם ברחד, ירושלים.
אשרור: 16/09/2014
משוב: 16/06/2014
תיאור השירות:
החלפת בלמים בטויוטה קורולה.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד. מרגישים שינוי לטובה בהתנהגות של הרכב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית הרצוג, ירושלים.
משוב: 20/05/2014
תיאור השירות:
מילוי של שמן ברכב פיאט פונטו 2003.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה נחמד, המחירים היו בסדר והעבודה הייתה בסדר גמור. הוא טיפל לי בנזילת שמן- מילא לי שמן, וגם הסביר לי מה אני צריכה לעשות. חזרתי אליו מאז עוד כמה פעמים. אני הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שירי ., ירושלים.
משוב: 05/02/2014
תיאור השירות:
טיפול 10000 ותיקון ציריות ביונדאי גטס שנת 2005.
חוות דעת:
הגעתי בעקבות המלצת מדרג, השירות היה טוב ואדיב, המחיר היה סביר בסך הכל והם הבטיחו לעזור לי בהעברת הטסט כחודשיים אחר כך וכך באמת היה. ממליצה בחום.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עומר ג. ירושלים.
משוב: 29/01/2014
תיאור השירות:
החלפה של מנסר דלק ברכב מסוג פולו פולקסווגן 2001.
חוות דעת:
זה כבר המוסך הקבוע שלי. רפי הוא אדם מקצועי, הוגן במחיר, זמין גם לעבודות בהתראה קצרה, גם אם הופעתי אצלו הוא משתדל לעשות את העבודה מהר. הוא מאוד הוגן במובן שהוא מסביר מה הוא עושה, אם יש דרכים להוזיל את המחיר הוא עוזר, נותן אלטרנטיבות, לא מנחית דברים על הלקוח. כשהוא לא מצליח למצוא את התקלה הוא מודה בזה ומבקש מאיש מקצוע אחר לבוא ולעזור לו. אדם אמין! כשיכול לבוא לקראתי במחיר הוא נותן הנחה! מעל הכול אצלו זה האמינות! הוא מן מוסך מורשה של רשת מוסכים, אז לאחריות שלו יש סטנדרטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מרגלית, ירושלים.
אשרור: 17/12/2013
משוב: 25/11/2012
תיאור השירות:
תיקון צופר ברכב מסוג ניסן אלמרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי! הוא לא גבה ממני תשלום, והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריאל מילוא, אפרת.
משוב: 19/05/2013
תיאור השירות:
הכנה לטסט: החלפת רצועת טיימינג, שסתומים, ראש מנוע, פוליס, במיצובישי ספייסווגן 1999.
חוות דעת:
נכנסתי למוסך בשביל הכנה לטסט. היה שם מנהל המוסך ועוד אחד מהעובדים שלו, הוא ביקש ממני ללחוץ על גז ולא ראה כלום. העובד נכנס ולחץ גם הוא על הגז מאוד חזק, ושניה אחרי זה הלכה רצועת הטיימינג. המנהל פתח את הרכב והתחיל להגיד שמזל שזה קרה פה ולא במקום אחר, כי יש תקלה ברצועת הטיימינג. הוא אמר שהחלפת רצועה תעלה 3000 שקל אבל כדאי לי גם להחליף את הראש מנוע, וזה יעלה 5000. חזרתי לשם והתיקון יצא 6800. הוא התחיל להסביר למה זה כל כך יקר, והוריד לי את המחיר ב400 שקלים. הוא אמר לא להתאמץ עם האוטו למשך חודש, ובהתחלה הכל היה בסדר. הרגשתי שיש רעדות יתר אבל זה כנראה בגלל שהמנוע יותר חזק. אחרי שלושה שבועות בבוקר אחד, ניסיתי להניע את האוטו והוא נתקע ולא הניע בכלל. פולי אחד השתחרר, נצמד לדופן של הרכב וגרם לו להיתקע. גררתי את הרכב למוסך, המנהל אמר שזה משהו שקורה, מה אני יכול להגיד? פשוט מוזר ששלושה שבועות אחרי התיקון, אני צריך לבוא למוסך, לתקן שוב ולשללם שוב. אני לא יכול להוכיח כלום כי אני לא מכונאי ולא מבין בזה, אבל זה השאיר לי טעם רע. כי הם נגעו באיזור הזה של הרכב. זה לא שבאופן אקראי היתה תקלה בלי קשר לתיקון הקודם. אף פעם לא היו לי כאלה בעיות ברכב. אחרי התיקון הזה, הרכב נוסע בסדר חוץ מהרעידות. בנוסף, הוא היה אומר שיחזור אליי עוד חצי שעה, והייתי מחכה כמה שעות ואז כשהייתי מתקשר שוב, רק אז הוא התייחס. אני לא צריך לרדוף אחריו. לא הייתי חוזר לשם, זה התחיל רע ורק התדרדר, יותר מידי דברים קרו שם. יצאתי בהרגשה לא טובה.
איכות
1
זמנים
10
יחס
5
3
כללי
גירסאות
אמיר שניצר, ירושלים.
משוב: 29/04/2013
תיאור השירות:
כיוון פרונט.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה מקצועי, ולא לקח כסף על בדיקות מקדימות. הוא שלח אותי למוסך אחר שעשו את הכיוון לשביעות רצוני!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 118 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק