מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.80
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלון בלו, שוהם.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
העלאת דוד לגג.
חוות דעת:
בן אדם מדהים, קבע שעה והגיע בה. הם העלו את הדוד שכבר היה לנו על גג הרעפים ועשו עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ירוחם ב. שוהם.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
מאד מקצועי! כל העבודה הייתה מתחילתה ועד סופה ברמת מקצועית גבוה מאד. בדיקת סוג הדוד, תיאום לוחות הזמנים מאד מהיר, משך העבודה עצמה, מעקב אחרי העבודה. התשלום בוצע אחרי שבוע ימים ולאחר שמספר פעמים במהלך השבוע צביקה התקשר לשמוע אם הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה יששכר, שוהם.
אשרור: 09/04/2019
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש ישן בדוד שמש חדש 150 ליטר של חברת נמרוד.
חוות דעת:
פשוט שירות מעולה! זמן תגובה מהיר מאוד, הוא הגיע בזמן. הוא ביצע עבודה נקייה ומהירה. אפילו התקשר לשאול שהכל בסדר כשסיים והוא דאג לתת לי עצות טובות לשימוש. הוא באמת בעל מקצוע טוב, אני שמח שפגשתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף מדר, שוהם.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על קולט שנשבר.
חוות דעת:
דיברתי איתו בטלפון כי הקולט שלי נשבר, הוא אמר לי לשים מכסה זכוכית על הקולט וזה פתר את הבעיה. הוא היה מאוד נחמד וחסך לי כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל שרף, שוהם.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא נתן שירות טוב והיה מקצועי. הוא קודם הגיע כדי לראות את העבודה ואמר לי בדיוק מה אני צריך והיה מאוד ישר. הוא עשה את העבודה בצורה טובה ודרש תשלום רק לאחר שבועיים כדי לראות שהכל עובד, הוא היה זמין לשאלות לאחר העבודה ואמר לי שעל כל בעיה אני יכול לפנות אליו, אני הרגשתי שאני בידיים טובות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר בר-און, שוהם.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 150 ליטר של חברת נמרוד.
חוות דעת:
מצוין. מקצועי, אדיב ובהכל ציוני מקסימום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימרית מ. כפר טרומן.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש, 150 ליטר.
חוות דעת:
צביקה היה מאוד מקצועי. ענה לי על השאלות והאפשרויות שקיימות בהתקנת דודים. הגיע באותו היום, דבר שהיה סופר חשוב עבורי. לא גבה תשלום עדיין, התקשר יומיים אחרי לוודא שהכל בסדר. תשלום יגבה רק שבוע לאחר ההתקנה. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני פוטוק, שוהם.
אשרור: 24/01/2019
משוב: 25/11/2018
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! הצוות הגיע לפני הזמן שנקבע, עבד ביעילות ובמקצועיות וניקה את השטח בו עבד. צביקה דאג להמתין עד שאהיה מרוצה מעבודתו מספר ימים ורק לאחר מכן גבה את התשלום. אמינות ומקצועיות הם שם המילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת מ. שוהם.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד .
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! הוא הגיע בזמן בהתראה קצרה. ביצע את העבודה ולא לקח כסף אמר שהתשלום רק לאחר שבוע כשאראה שהכל לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילת לוי, שוהם.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
על הכיפאק, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק