מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.80
איכות 9.96
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נעמה מלינרסקי, רמת גן.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטנים בדוד שמש.
חוות דעת:
צביקה היה מאוד נחמד. כשדיברתי איתו בפעם הראשונה היה איזה סיבוך בשיחה והוא חזר אליי אחרי כמה דקות שלא אחשוב ששכח אותי וכדי להבין בדיוק את הסיטואציה עם הדוד. הוא הגיע ואבחן את הבעיה בצורה מקצועית. הוא נתן שירות מצוין ואמר שיגבה ממני כסף רק שבוע אחרי כדי לוודא שהכל באמת עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שיקו הרשטיק, גבעתיים.
אשרור: 15/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חדש.
חוות דעת:
היה מעולה! בדיקה מהירה ואבחון בזמן מהיר. היה נעים והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם רוקבן, רמת גן.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
עבודה מאוד טובה. הוא הגיע מהר ועשה את העבודה במקצועיות. לדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק ע. גבעתיים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ברנשטיין, גבעתיים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיליפ קוגן, גבעתיים.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל 80 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אין מספיק שבחים להגיד עליו. הסביר הכל בטלפון כבר מהשיחה הראשונה שנדע מה האופציות, קבענו שעה ועמד בה, שזה מאוד מפתיע בקרב בעלי המקצוע. עשה עבודה מהירה, נקייה והבנאדם מקצוען אמיתי! גם צלצל אחרי זה לברר אם הכל בסדר ורק אחרי זה גבה את התשלום. אחת החוויות היותר טובות שהיו לי, אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב רוזנפלד, רמת גן.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הייתי מרוצה מהשירות, מהנכונות לעזור ומהמקצועיות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור תמיר, רמת גן.
אשרור: 13/05/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הוא הגיע כמו שקבענו איתו. אמר את המחיר המשוער לפני, לא היה זול אבל היה הוגן. לא לקח תשלום עד שעבר שבוע מהתיקון וראינו שהכל בסדר. גם אחרי השבוע התקשר להתעדכן ולראות שהכל תקין. אופן התשלום מאוד נוח, והוא מתקשר גם במייל. הוא היה נחמד, והיינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ג. רמת גן.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת נמרוד, 150 ליטר.
חוות דעת:
הסביר את העבודה לפרטי פרטים לפני, נתן לי מגוון אפשרויות, תקתק את העבודה בזמן ועפ"י כל מה שסיכמנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נסים אליאס, גבעתיים.
אשרור: 25/03/2019
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש וקולטים.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור! האנשים שלו הגיעו בזמן, התקשרתי והם באו ממש למחרת. עשו עבודה טובה. הם היו נחמדים, אבל רק בהתייחסות לעניין התשלום בסוף היה משהו שפחות הייתי מרוצה. המחיר קצת גבוה לדעתי אבל ממה שבדקתי זה נשמע הוגן כי זה בטווח המחירים שראיתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2896 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק