מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.85
איכות 9.94
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירון ג. פתח תקווה.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
צביקה היה על הכיפאק, עשה אחלה עבודה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ע. פתח תקווה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
התקנה של דוד כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
יודע לעבוד מול לקוח, איש מקצוע יחיד במינו, לא נתקלתי בכאלו, מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן הרץ, פתח תקווה.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל חברת נמרוד 150 ליטר.
חוות דעת:
הגיעו בחורים מטעמו של צביקה הם עשו עבודה מצוינת, הם בחורים מקצועיים, עשו עבודה יעילה, מהירה הכל היה מצוין. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ז. פתח תקווה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון לוי, גבעת שמואל.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד.
חוות דעת:
היה מצוין! בהתחלה צביקה הדריך אותי בטלפון ולא מיהר להגיע לביתי על מנת לחסוך לי עלות ביקור מיותר. רק לאחר מספר שיחות וצילום תמונות הוחלט שאין ברירה אלא להחליף את הדוד והגיעו שני פועלים שלו להתקנה. התגלתה נזילה מצינור וצביקה הגיע לתקנה ועדיין לא חייב אותי על עלות הדוד כיוון שלא חלף שבוע. צביקה איש מקסים ונעים הליכות, תמיד זמין ונותן מענה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי סבו, פתח תקווה.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חברת נמרוד בגודל 150 ליטר שכללה קולט ותושבת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. כל מה שקבעתי איתו הוא עמד בו. הוא הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה טובה והכל היה מאה אחוז, אין לי טענות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מולה פ. פתח תקווה.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בכרומגן חדש 150 ליטר.
חוות דעת:
באו באותו יום, עשו עבודה מצויינת, סיימו תוך פחות משעה ופינו את הדוד הישן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל א. פתח תקווה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין!, הגיעה בזמן בדיוק כפי שקבענו בהתראה מאוד קצרה, עשה עבודה מקצועית , בזריזות והשאיר הכל נקי אחריו. מעבר לזה שהיה נחמד מאוד, שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורי משנברג, פתח תקווה.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש ישן בחדש.
חוות דעת:
צביקה היה מעולה ממש! עבד במקצועיות רבה וסיים את הכל בצ'יק צ'אק. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם עובדיה, פתח תקווה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד 150 ל' כרומגן.
חוות דעת:
הוא ענה והגיע מהר מאוד ופתר לי את הבעיה. עשיתי השוואת מחירים והמחיר שלו הוגן לגמרי. העובדים שלו עבדו נקי, ניקו ופינו אחריהם. עשו את העבודה מהר ויעיל. מה שמדהים זה שלמחרת העבודה צביקה התקשר לראות שהכל בסדר ואת התשלום לקח רק אחרי שבוע כשראה שהכל תקין. בהחלט מגיע לו ציון 10 ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3093 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק