מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.97
מחיר 9.72
איכות 9.90
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קני דנביץ, קרית אונו.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפה של דוד שמש.
חוות דעת:
קיבלנו עדכון מהועד בית שהדוד מטפטף והזמנתי את צביקה לבדוק מה מהות התקלה. זה היה אחרי שמישהו כבר נתן לי אבחון, אבל לא הכרתי אותו ורציתי מישהו ממדרג. צביקה אמר לי שצריך להחליף את הדוד, אז החלפנו. הוא עשה את הכל עם אישור ממני והציע לי שיטת תשלום נוחה. הוא היה מקסים ואין לי מילה רעה להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן חאייק, קרית אונו.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש לדוד.
חוות דעת:
מומלץ מאוד! צביקה היה מקסים, מקצועי ואדיב מאוד העובדים שלו היו נחמדים ושקופים מאוד, הסבירו ותיאמו איתנו כל דבר. עבדו יפה ומהר, גם לאחר כמה ימים צביקה צלצל שוב ובדק שהכל כשורה ואנחנו מרוצים. תנאי התשלום מאוד נוחים והוגנים. בהחלט איש מקצוע שהרבה זמן לא ראיתי. יישר כח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור כהן, גני תקווה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד וקולטים.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון פסוטר, קרית אונו.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של הדוד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מעולה מעולה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלהבת עזריאל, קרית אונו.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיית חימום של הדוד שמש.
חוות דעת:
הוא עזר לי לאבחן את התקלה במהירות וחסך לי ביקור בית! הוא היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי דרך הטלפון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי חדד, קרית אונו.
משוב: 01/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטרים של חברת נמרוד.
חוות דעת:
נשמע לי אמין וזריז מבחינה מקצועית- מהרגע שהתקשרתי עד שהגיעו אלי וגם מבחינת העבודה עצמה שהיתה מהירה. לא דרש תשלום בסיום העבודה אלא רק לאחר שבוע כשראה שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי ישצומבסקי, קרית אונו.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
קודם כל צביקה מקסים, מקצועי, אנושי מאד ובן אדם מאד נעים. סך הכל היתה חוויה טובה איתו. גם כאשר צצו בעיות בדוד, לא התנער מאחריות אלא בא לבדוק ודאג שהכל יסתדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוזית אהרון, קרית אונו.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 28/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! אדם אדיב, שירותי ומקצועי. מבחינתי הוא עשר בהכל ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל בר שביט, גני תקווה.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה שירותי, אדיב, נחמד, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז רוזנצוויג, קרית אונו.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 30/09/2018
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל חדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע כבר למחרת השיחה שלנו. הגיע עם שני עובדים שלו, עבדו מהר והשירות היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2948 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק