מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.82
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל פאר, יהוד.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בחור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, המחיר הגון לדעתי ואני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא איילון, יהוד.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט ושסתום לחץ בדוד.
חוות דעת:
צביקה היה מצוין, הוא מאוד שירותי, הגיע לפה פעמיים וקיבלתי שירות נהדר, הוא פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סימה גולן, אור יהודה.
אשרור: 28/02/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שהבטיח וביצע עבודה טובה מאוד. הוא ביקש לגבות את התשלום רק לאחר כמה ימים בכדי לוודא שהכל בסדר. ממליצה עליו מכל הלב !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ברנשטיין, סביון.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שני דודי שמש של חברת כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
צביקה בן אדם נחמד מאוד. הצוות שלו עבד ביעילות, במהירות ובמקצועיות. ישר כח, שימשיך בדרכו. לגמרי ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי אורן, יהוד.
אשרור: 28/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת נימרוד.
חוות דעת:
אין מילים! הכל היה עשר, שירות מעולה, מקצועי ומחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור נחום, יהוד.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, היה מקצועי, היה אדיב, הוא דאג לבדוק לפני ביצוע העבודה שהוא באמת יכול לבצע אותה, אני באמת חושב שהוא יוצא דופן, לא נתקלתי בהרבה בעלי מקצוע כאלה, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלנה ליפסקי, יהוד.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט של דוד שמש במקום קולט שנשבר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבי מיטרני, אור יהודה.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש של חברת נימרוד.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מעולה, הוא היה מהיר, אמין, מקצועי והמחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה מזרחי, יהוד.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין שלחתי לו צילום של מה שקרה אמר שכנראה יהיה צריך להחליף את דוד אבל יבוא לבדוק בוודאות מחר, למחרת הגיע ואמר שבאמת צריך להחליף, הגיע עם הדוד באותו יום והחליף. הוא היה אדיב מנומס והוגן, חיכה שבוע לראות שהכל בסדר ורק אז לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוריה בן שושן, יהוד.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בינתיים עושה רושם שהכל טוב. הוא הגיע מהר מאוד והיה ממש בסדר, עם שקיפות מלאה לגבי המחיר ועושה רושם שהוא מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3144 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק