מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.95
מחיר 9.69
איכות 9.89
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמנת סהר, חולון.
אשרור: 18/09/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
שירות יוצא מן הכלל, ניסה להבין מה הבעייה כדי לא לגרום לי להוצאות מיותרות. לא הבטיח ולא התחייב אלא כאשר היה ברור לו מה התקלה ומה האפשרויות. כאשר איתר התקלה פתר הכל תוך זמן קצר ותשומת לב למצב הגג כדי לא לפגוע בחיפוי המגן. מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורלי צדוק, חולון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קולטים לדוד שמש.
חוות דעת:
צביקה היה אדיב, הגיע בזמן ומקצועי. בדק, אבחן את הבעיה וביצע את העבודה בזריזות ויעילות. ממליצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שץ, חולון.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר של חברת נימרוד.
חוות דעת:
שירות בסדר. צביקה מאוד אדיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתן ארגס, חולון.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל של חברת נמרוד, 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד, זמינות מאוד טובה, עשה עבודה יפה, עמד בכל מה אמר, המחיר הוגן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן זיידמן, חולון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שלא חימם.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבאינך דבב, בת ים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אין תלונות בכלל, שירות חבל על הזמן, הגיע בזמן שקבענו, דאג לי ועידכן כל דבר שעשה, באו אלי בעלי מקצוע לפניו ואף אחד לא התייחס ככה יפה והיה שירותי , מאד אמין וישר, והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אלוני, בת ים.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד .
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!עמד בזמנים, עשה עבודה מקצועית ומהירה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי מאירוביץ, חולון.
אשרור: 01/07/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
ממש כל מילה מיותרת, לא נתקלתי באיש כמוהו מעולם. אני הנדימן והחלפתי בעצמי חלקים בדוד שלי אבל פתאום נהיה לי קצר בבית ולא ידעתי למה זה קרה. התקשרתי לצביקה והוא הקדיש לי מזמנו ופשוט היה נהדר. הוא הסביר לי מה לעשות ומה שאמר היה נכון וככה פתרתי את הבעיה. הוא מקצוען אמיתי, עם סבלנות וממש מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל דרביאשקין, חולון.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש המכיל 150 ליטר.
חוות דעת:
צביקה היה אחלה, הגיע בדיוק בזמן, עשה עבודה טובה, בדק את העבודה כמה פעמיים, נראה מקצועי, נחמד, הסביר ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית לוי, חולון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
צביקה היה מעל ומעבר! מקצועי, אדיב ועמד בזמנים. הפועלים שלו היו בסדר אבל שכחו לעשות עבודה מסוימת שאמר שיעשה בתור מחווה אז הוא הגיע יום אחרי בשביל לעשות אותה וגם הוסיף וצילם לי את העבודה בשביל שאראה שהכל נעשה כמו שצריך ואהיה רגועה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2972 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק