מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.78
איכות 9.96
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי שץ, חולון.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר של חברת נימרוד.
חוות דעת:
שירות בסדר. צביקה מאוד אדיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אילנית לוי, חולון.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
צביקה היה מעל ומעבר! מקצועי, אדיב ועמד בזמנים. הפועלים שלו היו בסדר אבל שכחו לעשות עבודה מסוימת שאמר שיעשה בתור מחווה אז הוא הגיע יום אחרי בשביל לעשות אותה וגם הוסיף וצילם לי את העבודה בשביל שאראה שהכל נעשה כמו שצריך ואהיה רגועה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב פ. חולון.
משוב: 26/05/2019
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! שירות מהיר, אדיב, אמין מאוד מומלץ מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמנת סהר, חולון.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט שמש.
חוות דעת:
שירות יוצא מן הכלל, ניסה להבין מה הבעייה כדי לא לגרום לי להוצאות מיותרות. לא הבטיח ולא התחייב אלא כאשר היה ברור לו מה התקלה ומה האפשרויות. כאשר איתר התקלה פתר הכל תוך זמן קצר ותשומת לב למצב הגג כדי לא לפגוע בחיפוי המגן. מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור קולמן, בת ים.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
קיבלתי אחלה שירות, אני מרוצה ממש!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיקי מאירוביץ, חולון.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להחלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
ממש כל מילה מיותרת, לא נתקלתי באיש כמוהו מעולם. אני הנדימן והחלפתי בעצמי חלקים בדוד שלי אבל פתאום נהיה לי קצר בבית ולא ידעתי למה זה קרה. התקשרתי לצביקה והוא הקדיש לי מזמנו ופשוט היה נהדר. הוא הסביר לי מה לעשות ומה שאמר היה נכון וככה פתרתי את הבעיה. הוא מקצוען אמיתי, עם סבלנות וממש מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן מיכה, חולון.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש כרומגן 120 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה פגז! הכי צדיק שפגשתי. התרשמתי מהמקצועיות ומהאמינות שלו. תהליך העבודה שלו היה טוב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן פז, חולון.
אשרור: 20/03/2019
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלה והחלפת דוד שמש 120 ליטר.
חוות דעת:
השירות היה פשוט מעולה. הוא הגיע לפני, בדק והתאמץ ולא גבה על זה. באמת שאין לי אף מילה רעה להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף עטון, בת ים.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי חלודה בדוד שמש חדש.
חוות דעת:
הוא הסביר לי מה צריך לעשות ואיך לתקן. הוא היה נחמד והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור נקאש, חולון.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש בעל תכולת 150 ליטרים.
חוות דעת:
הוא מעולה, אש, אחלה בחור. השתדל להגיע מוקדם ועשה עבודה זריזה. אני נותן לו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2886 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק