מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.99
מחיר 9.86
איכות 9.98
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת ש. חולון.
אשרור: 16/09/2020
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש סולארי מחברת נמרוד, בעל 120 ליטרים.
חוות דעת:
שירות מעולה , אדיב והכי חשוב - אמין! צביקה התגלה כאדם נעים, שענה בסבלנות על כל השאלות ובשקיפות מלאה. גם לאחר שהתגלתה בעיה מהמערכת הסולרית של הבניין, הוא הגיע לבדיקה נוספת לשלול בעיה מהדוד ואף היה מוכן לשוחח עם ועד הבית. את הכסף סירב לקחת לפני שיעבור שבוע ימים מיום ההתקנה ושבוודאות הכל תקין. אני מרוצה. הרגשתי שיש גב למוצר ולשירות שצביקה נותן. שאפו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון בוד, חולון.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הסביר לי בדיוק מה לעשות דרך הטלפון, עלה על הבעיה מאוד מהר, היה נשמע לי מקצועי, אמר לי מה לעשות וזה פתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור אלמר, חולון.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד סולארי 120 ליטר.
חוות דעת:
השירות היה סבבה , הוא אחלה בן אדם והדוד עובד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל יצחק, בת ים.
אשרור: 23/08/2020
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, הוא הקרין אמינות ואכפתיות לדברים הקטנים. כשבעל המקצוע קשוב לצרכים שלך ומייצר עבורך פתרונות, אתה לא צריך שום דבר יותר מזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבי לב, בת ים.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש כולל קולטים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! הקשיב לכל הבקשות שלי ולא התלונן, נתן יחס טוב וגם נתן לי אחריות של שלוש שנים. הוא הגיע ביום שקבענו והיה ממש בסדר גמור. 100 אחוז!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס ג. חולון.
אשרור: 27/07/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
צביקה מצדיק את הציונים הגבוהים שלו. היה מאוד נעים לעבוד איתו, איש אמין שנותן אמון ולא רץ לקבל את הכסף לפני שהכל עובד בפועל. מחירים תחרותיים. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה אביב, חולון.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! עבד בצורה כל כך מהירה ומקצועית. שירות יוצא מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרשון ש. בת ים.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קולט שנהרס בחדש.
חוות דעת:
היה יוצא מהכלל, הגיבו מהר, טיפלו בתקלה תוך כדי העברת תמונות והסבר, והיו בקשר לוודא שהכל מתפקד כמו שצריך. פשוט מעולה! תודה רבה לצביקה ולצוות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל בוחן, בת ים.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קולטי נוזלים בקולט של חברת נימרוד.
חוות דעת:
האנשים שלו עשו עבודה טובה מאוד. הוא שלח גם אחריות ואישור על התשלום דרך הדואר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה בוסקילה, חולון.
אשרור: 30/06/2020
משוב: 30/04/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה מקסים! קיבלתי שירות מעולה. הוא בן אדם מאוד נחמד, שירותי וסבלני. ראיתי את העבודה, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3341 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק