מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.85
איכות 9.89
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר כץ, ראשון לציון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
לגמרי עזר לי! צילמתי לו את הבעיה, הדריך אותי איך לבדוק ולתקן לבד, חסך לי המון.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רועי וקסלר, ראשון לציון.
אשרור: 25/04/2019
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
למרות שהוא היה ממש חולה הוא עזר לי לפתור את הבעיה בטלפון! הוא לא רצה להשאיר אותי בלי מים חמים בשישי שבת. הוא הסביר לי בדיוק מה לעשות. הוא עשה טלפונים כדי לברר איפה בדיוק אוכל לקנות את החלק הנדרש מכיוון שהחברה של הדוד שלי פשטה רגל ולא היה פשוט להשיג אותו, ולאחר מכן הנחה אותי איך לפתור הבעיה. הוא עזר לי ולא רצה שאפנה לטכנאי אחר כי הוא ידע שייקחו ממני הרבה כסף.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל דינר, ראשון לציון.
אשרור: 21/04/2019
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל פנימי 150 ל'.
חוות דעת:
שירות מצוין! היה זמין לעבודה כבר למחרת. אמר שהתשלום יבוצע רק לאחר שאראה שהכל תקין ועובד כמו שצריך. היה נחמד והוגן מאוד. באמת שהוא היה ממש פרפקט :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה פרידמן, ראשון לציון.
משוב: 27/03/2019
תיאור השירות:
פירוק דוד ישן והתקנת דוד חדש של חברת קרן אור.
חוות דעת:
השירות שלו עשר! הגיע בזמן, היה מקצועי והשאיר את המקום נקי. השירות שלו היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב לוי, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד סולארי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא קבע איתי בשעה מסוימת, הגיע בזמן ואפילו הקדים. הוא היה מדהים, אמר לי שאם לא אהיה מרוצה מהעבודה אני לא צריכה לשלם, וזה קנה אותי! אני ממליץ עליו לכל החברים. הופתעתי לטובה, עבודה מקצועית ונקיה. הכל פיקס:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה לוויקוב, ראשון לציון.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת נמרוד 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא טיפל בי יפה. היה מאוד זריז, הגיע מתי שנוח לי והחליף לי את הדוד תוך שעה וחצי. הכל 10 ואין שום תלונות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז סעדה, ראשון לציון.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
התקנת קולט.
חוות דעת:
צביקה הגיע תוך זמן קצר לאחר שהציע את הצעת המחיר הכי נמוכה מבין 4 שבדקנו, הוא ביצע תיקון מקצועי, מהיר ולא ביקש את התשלום מיד בסוף העבודה אלא ציין שייקח את התשלום לאחר שבוע כדי לראות שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר י. ראשון לציון.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר רחמין, ראשון לציון.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הרגשתי שהוא מאוד הלך לקראתי. הוא בא בזמן ועשה עבודה טובה מאוד, הוא בעל רושם טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זוהר צביון, ראשון לציון.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ל'.
חוות דעת:
שירות מעולה! הגיע בזמן, המחיר היה טוב לדעתי. התרשמתי שהעבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2847 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק