מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.73
איכות 9.91
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יפעת וינגרטן, ראשון לציון.
אשרור: 30/09/2019
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל מחוץ לבית.
חוות דעת:
היה מעולה, התקשרתי אליו בעקבות דליפה מהדוד, הוא ביקש ממני להסתכל מאיפה זה דולף ולשלוח לו תמונה. הוא אבחן שהדליפה כנראה מהדוד וצריך להחליף את הדוד לגמרי. יום למחרת הוא שלח צוות, הם בדקו ואמרו שהדליפה באמת מהדוד עצמו והחליפו. הוא נתן לי שבועיים לבדוק שהכל תקין ורק אז הייתי צריכה לשלם. הוא נחמד מאוד אבל הייתי רוצה שיראה במו עיניו את הדוד ולא לאבחן דרך הטלפון או לשלוח את הצוות אבל בסך הכל אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
גלי לייבוביץ, ראשון לציון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון זרם של מים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה לו אכפת, הוא אמר לי שאני אנסה מספר אופציות לפני שאני מזמינה אותו כדי שלא אצטרך סתם להזמין אותו ובאמת הגענו לפתרון דרך הטלפון ללא תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רהב מדויל, ראשון לציון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש והחלפת הישן.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא שלח צוות מקצועי, הם עשו את העבודה בצורה מעולה ופינו את הדוד הישן. הוא עדיין לא גבה ממני כסף, הוא אמר שגובה רק לאחר שבוע אחרי שמתקשר ובודק שהכל בסדר וכמו שצריך. באמת מגיע לו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה רייר, ראשון לציון.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי של חברת נמרוד 150 ליטר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סיוון מימון, ראשון לציון.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
מבחינת אמינות היה טוב, הוא אמר שנשלם לו שבוע אחרי העבודה כדי שנראה שהכל עובד. מעבר לזה הוא הגיע בזמן ולקח מחיר טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דורון ד. ראשון לציון.
אשרור: 25/07/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
שטיפת קולטים והחלפת מתג דוד.
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שימי רייך, ראשון לציון.
משוב: 23/06/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) 2 אנשי צוות הגיעו כבר לפני 8 בבוקר בכדי לא לבזבז לי ולהם את כל היום. עבדו במהירות ובמקצוענות. מה צריך יותר מזה?
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה רוטמן, ראשון לציון.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת בויילר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אני מרוצה ממש. הוא דאג שהכל בסדר, היה נחמד, מקצועי, הגיע בזמן, אדיב ואני ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרידה נקסון, ראשון לציון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת נימרוד, 120 ליטר.
חוות דעת:
שירות מצוין. היה בסדר, הגיע בזמן, הגיע קודם ובדק שהכל בסדר ואז שלח עובדים. הם עבדו בסדר גמור והוא כל הזמן התקשר ודאג. מקצוענות, אמינות ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תקוה אטיאס, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
העברתי את המספר לחמי והוא היה ממש מרוצה מצביקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2984 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק